leuk dat je er bij komt dream.. zit net te denken, de groep breidt zich steeds meer uit, met hoeveel zijn we op t moment? vind het wel gezellig zo.... emily
Haha, en wij zijn juist zo blij met de regen! Hier hebben we nog maar net twee druppels gehad. We hebben het hard nodig, want we hebben een agrarisch bedrijf. Ik ben zo blij, kan wel dansen in de regen!
Ik zie trouwens dat je vandaag kan testen! Spannend! Wanneer ga je testen? Of wacht je tot morgenvroeg?
Morguhh dames Indd heerlijk die regen, werd hoog tijd voor de natuur (sinds 22 maart ofzo) Ben bang dat ik mn ei wel gemist heb, bah Waarom moet hij nou deze dagen nog ziek zijn?
Hoi Jannegie, omdat ik gister sterk t gevoel had dat ik ongie zou worden wacht ik tot woensdag. ook een stukje zelfbescherming. maar vind het nu zooo spannand..... maar ik wacht toch echt tot woensdag
Dank je Rox, ik baal ook wel. Kan het hm niet kwalijk nemen, maar we "missen" nu wel een maand.... En juist nu ik gister wit slijm ontdekte...
Hihi ik weet dat het langer dan 1 dag leeft, maar er is hier al zo'n 1,5 week niets gebeurt, dus ik heb weinig hoop. Maar leuk dat je het probeerde
Had ff niks te doen. En toen ineens stervensdruk, dus heb niet gesorteerd. Staat nu in volgorde van aanmelding op dit topic. Kattja laatste pil april annika1984 laatste pil april Racebabe laatste pil maart CynthiaB laatste pil februari? Hjm laatste pil januari? DaisySanches laatste pil 30 maart Maranka laatste pil 29 maart Rebbel laatste pil april Roxyrox9 laatste pil april Titus laatste pil maart alina21 laatste pil april guusje44 laatste pil 1 maart Pooh69 laatste pil 9 maart Jannegie laatste pil 2 februari Krista B nog aan de pil? 83vlinder laatste pil maart jovalene eerste echte ronde april dwazie1980 spiraal verwijderd april Fleur76 laatste pil 14 april Carmen1988 laatste pil 8 april Emily laatste pil april Manon F laatste pil 20 maart - zwanger in ronde 1 barbie79 laatste pil maart? sarah1981 laatste pil april? Taby laatste pil 9 maart Shanka laatste pil 21 april Eyzenga laatste pil ca. 9 april Anitaxxx laatste pil 22 april Ienieminie laatste nuvaring 27 april dotje1986 laatste pil februari lieneke laatste pil april? Dolphin laatste pil 10 april sarah1981 laatste pil 27 maart Dream laatste pil februari