[quote="Mieke8] Nog meiden die ongi zijn geworden die aangepast moeten worden![/quote] Nog niet maar dat zal niet lang meer duren...de krampen van deze week worden heviger...
Hmmm Eimat, balen had je graag ook in het roze willen zetten. Maar ja dat geldt natuurlijk voor iedereen incluus mezelf hihihi
Ik hoop de volgende zwangere te zijn Ik heb echt geen teken meer van buikpijn enzo. En ook niet het idee dat het eraan zit te komen. Voel me eigenlijk heel erg goed! En heb daarnet me autotje gekocht Donderdag mag ik hem ophalen!
Hallo meiden! katje, van harte gefeliciteerd meid! Geniet er van! Balen Eimat, succes! Natasja, nog van harte gefeliciteerd met je huwelijk. Je zag er mooi uit. Hier weinig nieuws, ben veel te vroeg wakker nu met de nachtdienst, dus ik hoop dat ik straks nog even kan slapen. En verder zijn we lekker aan het wachten....
Katje, van harte gefeliciteerd Ik heb vanmorgen ook getest, maar was negatief. Ik verwachte dat ook al dus dat scheelt
Katje gefeliciteerd. Nog 1 zwangere en we beginnen al met een 4.... Dat is mooi! Ik ga rustig aan weer naar mijn klusperiode toe. Houden maar beetje vroeger aan dan wat banner zegt, vorige ronde was namelijk ook redelijk kort. Keertje extra klussen kan geen kwaad (en is nog leuk ook hihi). Racebabe is morgen jouw NOD? Hoe voel je je?
Ik ging net op een site www.alleshelder.nl en toen ging ik naar kristallenbol En toen stelde ik de vraag: Ben ik zwanger? De kristallen bol heeft voor jou het volgende antwoord: Ja! Spannend!
Ja daarna gaf die ook een raar antwoord. Mijn vriendin ging hem ook voor me doen en toen zei die ook JA. haha das wel erg spannend dus.
ik geloof er niet echt in, al moet ik zeggen als het bij mij ook een ja was, had ik het wel geloofd hahahaha en Mieke is Esmee al veel veranderd?
Na het voorstel topic ben ik hier terecht gekomen, ik ben ook met de pil gestopt dus ik ben benieuwd hoe het nu verder gaat. Hopelijk mag het hier voor iedereen snel raak zijn! Leuke site met de kristallen bol nu hopen dat hij de waarheid spreekt. (K) Lampie
Nou ik ga meteen eens kijken op die site dan. Ik ben er ook wel te nuchter voor, maar wie weet hihi, ik ben net wakker....was vanmiddag toch weer terug naar bed gegaan, want ik vond vijf uurtjes slapen echt veel te weinig. En ik moet nog twee nachten. En ik voelde me ook hartstikke beroerd. Dus een filmpje opgezet, en binnen een half uur ben ik weer heerlijk in slaap gevallen tot nu.....voelt een stuk beter! Balen Kwebbels! Succes in de volgende ronde.
hihi, eerste keer zij ze: luister naar je hart, toen een paar andere vragen gesteld en toen nog een keer ben ik zwanger? En toen was het JA......we zullen zien, nog een weekje wachten.... Daar heb ik dan wel meteen weer even een vraag voor jullie: ik heb deze maand voor het eerst de ovutesten gedaan, en zoals jullie weten niet echt een duidelijke positieve test gehad. Maar een paar dagen, wel een donkere teststreep, maar lichter dan de controlestreep. Dit was vorig weekend. En wat betreft mijn menstruatie: ik heb op dag 28 bloed verloren, dag 29 nauwelijks iets, beetje bruin, en op dag 30 is de menstruatie doorgezet. Als ik uit ga van 28 dagen, dan zou ik do mijn nod hebben. Maar ga ik uit van toen 30 dagen en nu 30 dagen dan moet ik pas volgende week ma mijn nod hebben. Maar dat is dan weer langer dan 14 dagen na mijn mogelijke eisprong..... Wat denken jullie ervan?