*************************************** *************************************** *************************************** Strooi, strooi (sorry dat ik dat nog niet gedaan had )
vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang* vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang* vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang*
Tuurlijk Yvett, waarschijnlijk is het voor mij toch niet zo nuttig meer haha! Mn buik rommelt al wel hele dag, maar nog geen ongi te zien...
Haha, das altijd een goed excuus Ik heb er vanmiddag eentje gehaald, op kosten van mn vriend. Hij had vorige ronde zo aan zitten dringen om te testen , s morgens gedaan en die middag werd ik nog ongi. Dus ik heb een test van hm geclaimd
Haha.. Ik moet er echt nog 1 halen.. Ik wacht met halen tot morgen( wie weet wordt ik het nog en anders is het pech als ik het daarna word en ik heb hem). En dan wil ik woensdagochtend testen. Ben zo benieuwd. Is goed racebabe we gaan samen positief testen toch Wij zijn de 1e oktober meiden die posi testen hahaa!
Ja idd. Ik blijf moed houden. Geen bloed geeft moed toch! Mijn nicht was ook in 1e ronde zwanger en mijn neef ze vrouw ooK! Dus wie weet zit het in e familie haha!
was dat maar waar! haha mijn moeder heeft vijf kinderen gekregen, en ze was iedere keer zwanger in de eerste ronde
Spannend meiden! Let's hope so! Ik ga maar eens ff klussen denk ik. Voel dat mijn ei er aan gaat komen.
Spannend hoor, ik duim voor jullie dat het raak is. BD81, wat voel je dan als je ei er aan zit te komen? Nou vanaf deze maand ben ik weer welkom bij de huisarts i.v.m. het wegblijven van mijn menstruatie. Ben benieuwd wat ze allemaal willen weten en gaan onderzoeken, toch best wel spannend hoor. Ik kon kiezen tussen mijn mannelijke arts of een vrouwlijke arts in opleiding, heb maar voor de vrouwlijke arts gekozen. Als ik meer weet dan laat ik hier wel een berichtje achter. Groetjes Taby.