Net gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kattja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yvette1987

Yvette1987 Actief lid

1 mei 2007
    485
    0
    0
    Mijn moeder weet idd wanneer ik ongeveer ongie moet worden.
    Maar ach ze heeft zelfs een test voor mij gekocht haha!

2. Monique1983

Monique1983 Actief lid

26 aug 2007
    486
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Hai Yvet,

Ik ben erg benieuwd naar je test, ik duim voor je!

Liefs Monique

3. Monique1983

Monique1983 Actief lid

26 aug 2007
    486
    0
    0
    He Racebabe,

Ik blaas alvast de week een stukje naar voren hoor :) :) :)

Is het al vrijdag?

4. Yvette1987

Yvette1987 Actief lid

1 mei 2007
    485
    0
    0
    Dank je Monique!

Hebben jullie dat ook? Dat je steeds naar de wc gaat om te kijken ?
    Ik word niet goed van mezelf haha

5. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    thanks meiden, ik hoop ook dat het gauw weer raak mag zijn!

spannend hier met de testers!

liefs rebbel

6. Monique1983

Monique1983 Actief lid

26 aug 2007
    486
    0
    0
    @Yvet, dat heb ik idd ook.
    Net ook gepost bij 'Wie nog meer in de eerste ronde' hihi

7. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    2e maand zonder pil hierzo. De eerste maand direct netjes na 29 dagen ongi geworden. Heb nu al de hele tijd buikpijn alsof ik al ongesteld ben of zo. Verder toch eens gaan letten op vitaminen geloof ik, want ik heb een afschuwelijke ijzersmaak in mijn mond....

8. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Spannend meiden! Ik wens jullie veel succes met het wachten!

Ik ben er vanavond niet meer, we krijgen zo visite. Heb een heerlijke maaltijd in elkaar gedraaid, al zeg ik het zelf....Lekker de hele middag mee bezig geweest.

Fijne avond allemaal!

9. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Libra, gezellig dat je ons topic hebt gekozen.
    Wil je op onze lijst, die staat nog een paar pagina's terug hoor.
    Dan heb ik even je laatste pil dag nodig en in welke ronde je zit, dan zet ik je er bij.

Succes!

10. sarientje

sarientje Actief lid

16 sep 2007
    160
    0
    0
    huismoeder
    overijssel
    hej hej..

ik wens je super veel succes, zelf zijn we ook begonnen,
    spannende tijden allemaal,
    maar ik ben met mijn 2e zwangerschap niet eens normaal ongesteld geworden, wel nog een keer van de pil en daarna was het gelijk raak,
    ik hoor en lees dat dat een uitzondering was, maar toch...
    het geeft weer goede hoop
    groetjes

11. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

hey meiden,

nou ik heb echt een ongelovelijke K dag gehad! eerst vanmorgen een offerte om zetten in order. niets bijzonder. er stond een voorbeeld uitdraai bij en die heb ik aangehouden. dat doen de verkopers wel meer dat ze die tekst dan willen gerbuiken dus dat heb ik gedaan. offerte geopend, offerte wordt order aan gevinkt en aangepast. krijg ik hem even later terug had hij er op geschreven: beetje een zooitje en dat was bedoeld voor mij! ja want ik had het adres aangehouden van de offerte en niet van het voorbeeld. dus ik zeg nee want dat is anders en op het binnenblad staat ook het adres wat ik heb aangegeven. ja maar dat is niet goed en scheurt het er zo uit. dus ik oke best, pas ik het aan. maar ik ben niet gek dus ik naar de calculatie ik zeg dit en dit is het geval. ja dat is stom...dat moet inderdaad niet zo. mooi dacht ik, dus ik terug naar de verkoper, ik zeg ja dit was dus inderdaad fout van jullie en ik had het goed gedaan en nu los ik het zo en zo op. eikel!

toen die ruzie met mijn moeder dan vanwege kerst!

moest ik vanmiddag naar de fysio en dat was echt nodig, komt er iemand langs vanwege het egdoe met het nieuwe huismerk etc. mijn baas scheen een afspraak te hebben gemaakt gisteren met die man. dus ik denk oke staat niet in de agenda maar hij si er niet dus ik doe het wel. die man helemaal verbaasd natuurlijk omdat mijn baas hem de dag ervoor zelf had gevraagd langs te komen. dus ik zal ook wel een gezicht getrokken hebben maar goed. dus ik het gesprek houden maar ja ik moest wel een bepaalde tijd weg. dus uiteindelijk komt mijn baas toch binnen wat niemand had verwacht en gaat gewoon achter zijn bureau aan het werk (we zatten op zijn kantoor) dus uiteindelijk zeg ik, jan heb jij nog vragen: nee ik weet niet eens waarom meneer van woensel hier is! ik werd kwaad! gelukkig had die man zelf al een woordje klaar staan dus ik zeg er tussen door tegen mijn baas, sorry maar ik moet echt gaan want ik heb een afspraak buiten de deur. ik ben alleen even ingevallen voor je aangezien je er niet was. geen commentaar gekregen natuurlijk! maar goed ik moest nog afsluiten en zo dus ik zie dat ik 10 minuten heb om bij de fysio te komen. ging ik nooit halen natuurlijk dus ik bellen had hij verder geen plaats meer vandaag begrijpelijk dus nu ga ik lekker vrijdag onder de baas zijn tijd! en ik doe er lang over ook! eikel! dat doe je toch niet!

en ik ben alleen thuis want mijn mannetje moet overwerken terwijl ik verlang naar een knuffel. K dag!

zo dat was het weer...o nee en ik wil ZWANGER zijn!

12. mamastarlight

dus jullie gaan voor jullie derde begrijp ik? leuk hoor, succes!

13. Yvette1987

Yvette1987 Actief lid

1 mei 2007
    485
    0
    0
    Jeetje Steenbokje!
    Dat kan je er niet bij hebben nu.
    Wie weet heb jij ook de roze maand!
    Ik duim voor je!

14. sarientje

sarientje Actief lid

16 sep 2007
    160
    0
    0
    huismoeder
    overijssel
    he blondsteenbokje..
    zo te lezen eecht een k dag voor je...maar ja gelukkig is het bijna weer morgen,en dan maar eens kijken wat de dag brengt..
    wij gaan inderdaad voor de 3e, ben benieuwd hoe lang het gaat duren,
    en jij hebt binnekort je ei zag ik..
    nou heel veel succes meid..

15. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    .
    Ja, mijn buikje begint stilaan te groeien. Ik heb helaas nogal wat rolen van mijzelf dus je ziet het niet zo goed. Maar als ik de rollen weer netjes naar hun plekje duw, zie je echt een buikje!
    Ik ben voor 2 jaar terug 25 kilo afgevallen en heb nog wat overhangend vel en geen buikspieren die mijn vetrollen netjes op hun plek houden helaas :cry:. EN ik heb het idee dat mijn huid en spieren door de zwangerschap nog slapper worden en mijn rollen nog meer te zien zijn.

Komende vrijdag zit ik alweer op 15 weken. Gaat echt heel snel! Nog 4 en halve week en we weten of het een jongetje of een meisje zal worden.

Vandaag heb ik mijn trouwjurk binnen gekregen. Hij is echt helemaal zoals ik had verwacht. Zit nog een beetje ruim. Maar dat is ook helemaal de bedoeling. Ik groei er vast wel in!

16. mamastarlight

ach ja. ik zit nu met mijn bordje achter de laptop. toch wel een beetje zielig te wezen. kan ook lekker zijn toch? ik hoop ook echt dat ik in het roze mag deze maand. het wondertje is zo verschrikkelijk welkom...

heb vandaag de ovulatietesten binnen en voelde vandaag dat mijn ei er aan kwam. de ovulatietest was negatief dus dat klopt netjes. ben benieuwd, ben echt heel erg benieuwd.

leuk maranke, dus je wilt echt weten wat het wordt? en ben erg benieuwd naar je jurk maar we wachten geduldig.

17. Monique1983

Monique1983 Actief lid

26 aug 2007
    486
    0
    0
    He Steenbokje, wat een ongelofelijke baaldag!
    En dan is je mannetje ook nog niet thuis...

Dan krijg je wel een knuffel van mij... knuf!

Liefs Monique

18. Monique1983

Monique1983 Actief lid

26 aug 2007
    486
    0
    0
    @Maranka, wat leuk dat je je jurk al hebt!
    Ik ben net als steenbokje eeerrrug nieuwschierig!

Liefs Monique

19. mamastarlight

Dank je lieverd,

Jullie allemaal natuurlijk

20. sarientje

sarientje Actief lid

16 sep 2007
    160
    0
    0
    huismoeder
    overijssel
    en blondsteenbokje, ben je alweer wat opgeknapt?

Deel Deze Pagina