Leuk, zo'n lijstje... ik ben benieuwd hoelang het bij iedereen gaat duren. Heerlijk dat regenweer. Ik heb nu vakantie, dus mooi weer was ook wel lekker geweest. Maar nu krijg ik tenminste wat gedaan . Weer wat administratie wegwerken en alles bij elkaar zoeken voor volgende week... ga 1 week naar Italië. En daar is 't nu lekker weer. Ben dus benieuwd!
Hey Daisy, Super gedaan hoor, dat lijstje. Leuk ook, voor het overzicht. @ Roxanne, jammer voor je van deze ronde. Hopen dat hij straks in de volgende ronde weer fris en fruitig is en het dubbel zo hard kan inhalen. Dan weet ie vast niet wat hem overkomt, !
He balen racebabe. Zo gaan de kansen van een beebje natuurlijk wel erg achteruit. Dan maar hopen op een wondertje. Kan me voorstellen dat je je wel wat rot voelt.
Leuk lijstje Daisy Inderdaad grappig om bij te houden wie dan wanneer zwanger is geworden! Kijken hoeveel "die hards" we hier hebben
Thnx Maranka, de kans is deze maand heeeeeeeel erg klein! Kijk als je wel geprobeerd hebt (zoals wij vorige maand) en het lukt dan niet, das wat anders. Maar bij voorbaat al weten dat je je vruchtbare dagen hebt gemist, snik
He daisy, leuk die lijst. Is het nog een idee om er ook bij te zetten in welke ronde we nu zitten. Ik had geen idee dat we al met zoveel waren. Dat we er al 1 geluksvogel tussen hadden wist ik me wel te herinneren. En dat wij haar maar snel mogen volgen!
Hoi Kat. 2 jaar terug was ik 9 jaar aaneengesloten aan de pil. Toen ik stopte was ik meteen zwanger,dus het zegt allemaal niet zoveel hoor,dat ontpillen!. Ben nu in de tweede maand voor een tweede kindje en alles is weer even spannend.Ik hoop dat je genoeg info hebt! Groetjes Linda
Kattja laatste pil april 1e ronde annika1984 laatste pil april 2e ronde Racebabe laatste pil 30 maart 2e ronde CynthiaB - laatste pil februari 2e ronde Hjm laatste pil januari 4e ronde DaisySanches laatste pil 30 maart 2e ronde Maranka laatste pil 29 maart 2e ronde Rebbel laatste pil april 1e ronde Roxyrox9 laatste pil april 1e ronde Titus laatste pil maart - 2e ronde annika1984 laatste pil maart? 2e ronde alina21 laatste pil april 1e ronde guusje44 laatste pil 1 maart 0 ronde Pooh69 laatste pil 9 maart 2e ronde Jannegie laatste pil 2 februari 2e ronde (blijven hangen) Krista B nog aan de pil? 0 ronde 83vlinder laatste pil maart 1e ronde jovalene laatste pil 2 jaar geleden 2e ronde (nu voor het echie) dwazie1980 spiraal verwijderd april 1e ronde Fleur76 laatste pil 14 april 1e ronde Carmen1988 laatste pil 8 april 1e ronde? Emily laatste pil april 1e ronde Manon F laatste pil 20 maart 1e ronde zwanger barbie79 laatste pil maart? 2e ronde sarah1981 laatste pil maart? 2e ronde Taby laatste pil 9 maart 1e ronde Shanka laatste pil 21 april 1e ronde Eyzenga laatste pil ca. 9 april 1e ronde Anitaxxx laatste pil 22 april 1e ronde Ienieminie laatste nuvaring 27 april 1e ronde dotje1986 laatste pil februari 2e ronde lieneke laatste pil april? 1 ronde Dolphin laatste pil 10 april 1e ronde sarah1981 laatste pil 27 maart 2e ronde Dream laatste pil februari 1e ronde linda81 - laatste pil maart - 2e ronde
Ik weet niet of je het er van iedereen bij wil zetten, maar mn laatste pil was 30 maart. Je had de maand al, maar weet niet of je ook de data bij wil houden... Is al een aardig lange lijst, hopen dat alle dames ook hier blijven komen
Hahaha.... ja, de rust lijkt weer even wedergekeerd. Maar de spanning die blijft hoor. Steeds wegklikken als er iemand plotseling binnenstapt :c:
haha ik ken het. Ik zit hier op mijn werk ook steeds mijn scherm dicht te klikken. Ik zit ook steeds in de zenuwen dat ze op de ICT-afdeling lijsten uitdraaien waar iedereen heen surft en dat ze daar in een deuk liggen om mijn surfgedrag....of zie ik nu spoken?
Haha, das opletten geblazen ! Hier weet 1 persoon dat we bezig zijn, das een vriend en collega, dus voor hem klik ik het scherm niet meer weg hihi. Kan het niet gebruiken dat iemand het weet, die roddelkonten hier, dan kan ik een sollicitatie wel vergeten vrees ik
Nou, ik zie ook spoken hoor . Ik he nl. de automatisering een keer nodig gehad. Nemen ze gewoon je besturing (incl. scherm) over op afstand. Er veranderd dan een icoontje in je taakbalk. Nu ben ik steeds bang dat iemand de besturing overneemt, en dus ook mijn surfgedrag meeleest ale: (Terwijl het icoontje helemaal niet eens veranderd).
Dat heb ik ook een keer gehad! En toen ze de besturing overnamen kwam er af en toe een trilling in het beeld. Als ik nu een trilling zie flip ik helemaal, omdat ik denk dat er iemand van ICT mee zit te kijken! Ondertussen zit voor mij helaas ronde 5 er weer aan te komen. Heb hoofdpijn en buikkrampen, dus morgen of overmorgen komen de weer.