Tja toch een beetje dat gevoel idd. Ik denk dat ik er niet heel herkenbaar op sta maar met mijn naam er zo bij..... en ach het zit een beetje tussen de oren hoor. Verwacht niet een bekende hier tegen te komen. Steenbokkie, jammer hoor dat hele gedoe met je moeder. Vind eigenlijk dat moeders maar de stap moet nemen. Je hebt eigenlijk helemaal niets verkeerd gedaan. Zij is overstag gegaan door bij je broer en schoonzusje te blijven. Dani, wat leuk kittens. Ben gek op katten, wij hebben er 6!
O gelukkig Mieke ik ben niet de enigste die dat denk dus...begon al te twijfelen aan mezelf. he, wij hebben tot 2 dagn terug netjes elke dag geklust en nu vandaag met mijn ei zullen we weer aan de slag gaan. komt het dan nog goed? ik ben zo bng dat ik er naast zit...ovulatietesten waren eergisteren en gisteren negatief dus dat klopt wel want ik voelde wel dat mijn ei eraan kwam.
Nou vandaag nog even een testje en dan weet je of ie vandaag komt, waarschijnlijk dan pas morgen. Kijk en dat is weer het handige aan tempen Als je kijkt bij de tempkaartjes van de zwangeren onder ons, dan zie je soms de gekste dingen en zijn ze toch zwanger geraakt. Bijvoorbeeld 2 dagen voor ei klussen. Dus het kan echt altijd alle kanten op.
goedemorgen dames! Tuurlijk mag jij bij mij komen eten Mieke! Dani, wat een schattig beestje! Hoe heet hij?
ik zit ook weer gewoon een beetje raar te doen...ja bijna op het wachtbankje weer he dan krijg je dat. ik ga inderdaad tempen mocht het nu niet raak zijn. en ik hou het er nu in om er vast aan te wennen ;-s hahaha en ja verder hebben we gewoon goed geklust dus we zien wel. het gekke is dat ik al wel twee dagn het idee heb dat iets bezig is in me buik. kan ook gewoon mij ei zijn hoor... zo voel me al weer beter hahaha
Dani wat een schatje, ja je bent zo verkocht en wil je er meer. Leuk ook met de hond er zo bij. Goed idee om ze beiden dan 1 van de namen te geven, passen ook goed bij elkaar. Wij hebben ruim 2 jaar geleden zelf een nestje gehad, dus je begrijpt al dat we ze niet weg konden doen en hebben er 3 gehouden, hahaha. Rox, zullen we dan maar vanavond digitaal afspreken dat ik bij je kom eten
Goedemorgen! Steenbokje, vervelende situatie meid! Succes! En succes met klussen! Wat leuk Dani, ik ben totaal geen kattenfan, maar zo'n kleintje ziet er wel altijd weer schattig uit. Gisteren lekker wezen sporten, heb voor het eerst power pilates gedaan, maar dat wel lekker. Kennen jullie dat? Ik denk dat je dat tijdens de zwangerschap ook nog best lang vol kan houden, want het zijn allemaal grondoefeningen. Ik zit vandaag op dag 28.....heb wel wat vage krampjes in mijn buik. En afgelopen nacht slecht geslapen, maar dat komt gewoon door de zenuwen
Ha die Steen, PowerPlate mag je absoluut niet doen als je zwanger bent hoor! En al helemaal niet in het begin, kan het vruchtje los trillen. Het is buiten dat wel een heel fijn aparaat, heb er ook heel veel op getraind! Maar pas op, laat je goed voorlichten hoor! Hebben ze dat allemaal niet aan je gevraagd dan voor je er op ging. Normaal gesproken moet je eerst een introductie krijgen. Verder natuurlijk spannend hoor, nog even geduld dus.
Steen: met power pilates moet je wel oppassen tijdens je zwangerschap, sommige oefeningen mag je niet maar dat is een kwestie van kijken hoe het bij jowu verloopt
nou schijnt dat dat niet helemaal waar is dat als de innesteling goed is je veel trillingen kan verdragen.....niet dat ik het risico zou nemen nog niet misschien. Zou me er ook niet prettig op voelen op die power plate maar met paardrijden heb je ook schokken en dat mag je gewoon blijven doen...heb ik ook bij alle drie tot 6 maanden gedaan hihi. maar goed nu heb ik geen paard meer dus zal een rustige worden mocht het raak zijn. xx steffie