hahha Mieke, ik dacht al....ik heb voordat ik zwanger wilde worden de power plate gedaan, en daar ben ik juist mee gestopt, omdat ik dit niet wilde blijven doen en het gewoon ook eng vond met een mogelijke zwangerschap. Dus vandaar nu power pilates, tegen die tijd dat ik zwanger ben zal ik het wel eens aan de verloskundige vragen. Maar goed, daarnaast doe ik ook aan spinning, hihi ben benieuwd hoe lang ik dat vol hou.....hahaha
Nou denk dat mijn ei vandaag of morgen is. Temp is gestegen en gister nog ff geklust. Wordt korte cycles deze maand! Lekker hihi. Vanavond komt het er niet van dus morgen nog maar ff klussen
dan zit je qau beleving hetzelfde als ik dus dat geeft mij nog hoop. mijn temp was nog steeds hetzelfde
zo dames ik heb net nog een katje gehaald een witte met van die zarte vlekjes ik zou als je zwanger bent niks doen van power plate of wat dan ook omdat het beebje los kan trillen ook moet je het niet te vaak doen omdat het niet goed voor je organen is (ik mag het niet avnwege de nieren enz) XXX
SLURP heerlijk! hoe laat? Dani, het klinkt alsof het de gewoonste zaak van de wereld is even een katje er bij op te halen. Maar waar heb je ze dan zomaar opgehaald, hahaha. Of had je deze 2 al uitgezocht? Enne ook foto's graag!
Ligt er aan wat je temp er voor was? En je ei moet nog komen dus dan zou deze in ene lager moeten zijn. Als ik me er weer even mee mag bemoeien
whahaha tuurlijk! dus hij zal met mijn ei theoretisch gezien lager moeten zijn mijn temp? zal vanavond nog eens kijken en een ovulatietestje doen en dan ben ik benieuwd wat morgen mijn temp is dan. en na je ei moet die weer omhoog gaan en dan blijven tot na je nod?
Als je bijvoorbeeld nu dus 36.6 tempt en morgen bijv. 36.3 dan zit je ei er aan te komen. Dan kan deze dus die dag zijn of de dag erna. Daarna gaat je temp dus weer stijgen en zou hij relatief hoog moeten blijven tot je NOD het liefst tot ver na je NOD dus. Kijk maar even in mijn album naar mijn kaartjes, misschien wordt je er wat wijzer van. Oja en je hoeft niet vanavond te tempen hoor, allen 's ochtends doen.
ze stonden gartis aangeboden op marktplaats en daar heb ik ze dus vandaan.......... dus nu hebben we er 2.......en we vinden het wel gezellig zoveel dieren XXX
ook een snoeppie he dani! Mieke: als ik de gegevens van mij tot nu toe dus vergelijk met jouw kaartje klopt het dus wel. als mijn temp morgen lager ligt begrijp ik het. en betekend het dus dat mijn ei morgen is. maakt niet uit ik bene r uit hahaha