Heey Meiden, Hier nog altijd geen teken van de ongie! Ik heb nu 2 pendels binnen die al zeggen dat ik zwanger ben! Spannend dus! @ Donna: Ik heb ook nega getest! We houden de moed erin!
hoi meiden! gister weer voor het eerst geklust! toch heb ik vandaag een dipje... ik heb echt een baaldag dat het niet goed heeft mogen gaan! iemand die ik goed ken is ook zwanger en daar heb ik het dan op die dagen best moeilijk mee omdat ik haar ook dagelijks zie! maar ik gun het haar natuurlijk van harte! ik hoop zo dat het snel weer raak is en dat het dan goed gaat... en dat hoop ik ook voor jullie allemaal natuurlijk! liefs rebbel
nou, ikke ben nu ook aan ud janken, test nog steeds negatief...cyclus is dus nog niet op orde...ik kan er niet meer zo goed tegen....
Hier ook dikke knuffels voor jullie hoor meiden, ook voor jou Rebbel. Doet toch altijd weer even pijn als je zoiets te horen krijgt. Rox, gaan we al eten
Ja die van mij is nog aan het werk en moest naar verweggiestan tegen de duitse grens aan. Dus gezellig wij saampjes.
minder altijd he dat alleen eten! vind het ook altijd vervelend voor mike als ik moet overwerken. het idee dat hij dan alleen zit.
hihi ja is ook wel zo. maar het eten is ons momentje samen zeg maar. even de dag bespreken enzo, dat soort dingetjes. daarna duikt ie meestal achter de PlayStation
Oja dat ken ik wel. Wij moeten eigenijk ook meer samen aan tafel eten en even kletsen. Want daarna zit hij ook achter zijn spelletje. Maar ja wij zien elkaar overdag ook (werken beiden thuis)
hoi hoi, ik ben heeel stout geweest...heb een test gedaan, en was negatief. Ik was me vanmiddag weer zo aan het opfokken, en ik had er nog drie thuis liggen.....maar ja, toch maar weer afwachten nu dus!