Tja wie weet Steen, het kan nog net even te vroeg geweest zijn. Maar bij mij hielp het wel even om net wat meer geduld te hebben daarna.
hier nog een die uiteindelijk alleen moest eten! mijn mannetje moest ook overwerken! @steen: jammer meid, maar wie weet, misschien ben je te vroeg geweest, ik duim voor je! liefs rebbel
Hey Meiden, Ben ik weer even. Ik ben nog altijd niet ongie. En ook nog steeds geen teken te bekennen! Zaterdag wil ik weer testen. Of zal ik wachten tot maandag? Dan heb ik ook 5 jaar met me mannetje! Ik begin hem wel te missen! heb hem al 7 dagen niet gezien Mooier kado kan ik niet geven toch een posi test. Ik ga weer undercoverlover kijken meiden. Heerlijk programma haha. Zou er zelf nooit aan mee doen hoor, niks voor mij. Te verleidelijk
Hoi allemaal. Het is al weer een tijdje dat ik heb gereageerd hier. Ben er momenteel ook wat minder mee bezig dan de eerste 2 maanden. Vorige week donderdag is mijn schoonzus ingeleid met 37 weken vanwege een te hoge bloeddruk en is vrijdag bevallen van een zoon. Het is nog zo een klein poppetje. OOOOOhhhhhh is wil ook.Op zo een moment speelt het allemaal wel weer op.Nog een paar daagjes wachten en dan weten we hopelijk meer. gr.monique
@ Blondsteenbokje; volgens mij lopen we gelijk. Heb ik vandaag of gister mijn ei gehad. Spannend dus. Gaan we samen lekker aftellen en gezellig stressen..... Nu hopen dat we straks alletwee in het roze staan!
@steen: thanks! @monique: gefeliciteerd met je neefje! voor jouw is het spannend! ik duim voor je! nou ik heb gister voor het eerst gependeld, kijken of het zou lukken! ik heb voor mezelf gependeld en er kwam uit dat ik in oktober 2007 zwanger raak... ik denk dat het niet echt werkt om bij jezelf te pendelen, omdat je dat gewoon graag wil! maar ik begon met vragen of ik dit jaar nog zwanger zou raken en het antwoord was JA, toen vroeg ik november, antwoord was NEE, toen vroeg ik december antweoord was Nee, dus ik dacht oke ik kan er niks van, maar dacht och oktober zou ook nog kunnen en het antwoord was JA... 2 x gedaan en er kwam 2 x oktober uit! dus we hopen er maar op! al is het pendelen voor de lol natuurlijk! oja... het zou dan een jongen worden! als er mensen die willen dat ik pendel, dan weten jullie me te vinden, ik wil het graag eens proberen! liefs rebbel
Goedemorgen! Ik denk dat mijn ongi er aan zit te komen....gisteren al een beetje bruine afscheiding. En nu toch wel meer krampen
Nou gisteravond echt krampen gehad. Denk dat het mijn ei was. We wachten af. Vanavond misschien nog ff klussen als de verkoudheid wat is gaan liggen... pffff wat kan je je daardoor beroerd voelen zeg.
Steen balen meid als het echt zo is. Zucht zo gaan die rondes wel weer heel erg hard aan (onze) je neus voorbij! Rebbel, wat mooi dat de pendel voor jullie oktober heeft uitgekozen om weer zwanger te raken. Ben erg benieuwd of dat uitkomt hoor meid. Ik duim nog steeds Heb je al een pb gestuurd! Kniuffels
zo vreemd he ongi 2 weken niet dan weer 2 dagen ongi...of eisprong of innestelling ik weet het niet meer. Het was donker rood bloed. Maar goed zo snel als het begon zo snel was het ook weer afgelopen in een keer. Maar ik ben nu wel erg onzeker. Ik hoop natuurlijk dat ik zwanger ben. Maar ja dat weet je natuurlijk niet. Wel weer aan de klus, maar word er gewoon een beetje onzeker van allemaal. Zeker die rare bloedingen en zo pff is allemaal wat sorry als ik zeur maar vind het gewoon allemaal een rare situatie en dan zit ik technisch gezien nog maar in ronde 1 of 2 pff steffie
Hey hih als ik de pil genomen zou hebben zou dat opgaan, maar ik heb 4 maanden geen pil gehad toen 1 maand wel en daarna weer gestopt en nu een maand voor het echie bezig....ik had dus al een normale cyclus...wel kort maar goed heb die 4 maanden na de bevalling van djamai bv gegeven dus geen pil toen gestart en kreeg in antibiotica dus had weinig zin die te slikken dus gestopt na 21 dagen gewoon ongie...toen een maand niet 24 dagen ongi en 13 dagen erna weer ongi pf
Ook ik ben onlangs gestopt met de pil Ben benieuwd hoe het zal lopen.. : Ik hoop dat ik geen rare fratsen krijg door het stoppen dat lijkt me echt heel erg vervelend en verwarrend Groetjess
Hahha ja idd spannend ..Ja moet idd vandaag even bij klussen Is dit ook je 1ste ronde of ben je al verder? En Steffie welke pil gebruikte je als ik vragen mag?