Oke oke ja ik ben ook benieuwd.. of ik last krijg van dat ontpillen. Ben 2jaar aan de Diane pil geweest maar merk het van zelf wel ..
Rebbel, je hebt een pb. Had er al eerder vandaag een paar gestuurd, maar zijn schijnbaar niet aangekomen omdat ik geen onderwerp ingevuld had....bedankt alvast! Meiden bedankt voor jullie knuffels! Ik moet zeggen dat ik al weer aan het idee gewend ben, en driftig aan het kijken ben wanneer de volgende eisprong is We gaan er gewoon weer tegenaan. zo naar de verjaardag van mijn schoonvader. fijne avond!
Heej Meiden! Eindelijk ben ik weer thuis na een middag verhuizen bij mijn zus! Jezus wat een gedoe daar, ze woont nu namelijk midden in de binnenstad! Verder gaat het met mij ook goed en ben net als iedereen erg ongeduldig. Ik ben er ook van overtuigd dat je lichaam je heel erg voor de gek kan houden, eergisteren was ik namelijk zo misselijk dat ik mijn auto even aan de kant heb gezet om bij te komen en ook moet ik erg vaak naar het toilet voor een "grote boodschap"haha klinkt misschien raar maar heeft iemand van jullie dit ook? Ik denk dat het te maken heeft met ontpillen, ik kan me namelijke niet voorstellen dat het al raak kan zijn. ik ben namelijk 2 weken geleden pas gestopt met de pil. of zou het wel kunnen? Ik heb er ook over nagedacht om ovulatie testen te bestellen maar wordt je daar niet helemaal gek van? Nu gaan we even gezellig ergens iets eten samen en nog even winkelen het is hier koopavond! Als ik thuis ben dan lees ik weer bij! Liefs Wendy en een knuffel voor jullie allemaal _________________
ja ik had dit berichtje vroeg op de avond geschreven, maar was vergeten op oke te drukken hahaha heb hem toch nog maar even verstuurd! Ben blond he haha liefs Wendy
hallo allemaal, ik lees al een tijdje mee, maar zal nu eens een berichtje plaatsen. Ik ben sinds twee weken gestopt met de pil. Niet om per sé direcct zwanger te willen worden (mijn man wil ook wel, maar nu nog niet). Maar meer om alvats te ontpillen en een regelmatige cyclus te kunnen krijgen. Ik was al een tijdje aan het 'klooien' met menstruatie enzo. Ik heb 5 jaar de meliane geslikt, maar deze ging uit de handel en ben toen in maart overgestapt op de microgynon, dus sinds ongeveer een half jaar. ik lees voorlopig gezellig mee, en zal af en toe een berichtje plaatsen! groetjes Me-moi-ikke
Meiden, Hier nog altijd niks! Echt spannend! Ik kan alleen morgen niet testen, slaap het weekend bij me oppaskinderen. Hele weekend oppassen. Owowow. Ben echt benieuwd. X
hee Me-moi-ikke! Leuk dat je een berichtje achter laat! Ik ben zelf ook twee weken geleden gestopt met de pil en ik slikte ook microgynon. Wij hopen wel op zeer korte termijn zwanger te zijn, maar helaas heb je het niet voor het zeggen haha! Heel erg veel geluk en tot je volgende berichtje! Liefs Wendy
Hee Yvett! Echt spannend joh! ik lees iedere dag maar ben ook iedere keer op zoek naar een berichtje van jou om te kijken of je al wat meer weet. Dit is toch ok jou eerste ronde? Voor mij namelijk ook ben twee weken geleden gestopt. erg spannend allemaal! Ik duim voor je! Liefs Wendy
hey meiden, even een knuffel voor iedereen die een teleurstelling te verwerken heeft. vorige maand is niet echt een goeie maand geweest he. laten we maar met zijn alle hopen op een goeie, vruchtbare maand oktober he. Welkom me-moi-ikke, wil je op de lijst? geef dan even je preciese laatste pil dag door dan zet ik je erbij. hier alles goed. ik voel me apart maar ik wil er maar even niet te veel bij stil staan...
hoihoi, ja is goed hoor zet me maar bij de lijst erbij! Mn laatse pil dag was 25 sept. hey wendy1983, wat toevallig, dan houden we elkaar op de hoogte he! lopen we gelijk op! Alleen is het bij mij nog niet echt heel erg de bedoeling om zwanger te worden, als het komt is het goed, maar het hoeft nog niet per sé. Maar ik zal zeker voor jou duimen! groetjes Me-moi-ikke
hey meiden! ik heb weer flink wat pb'tjes binnen gekregen ik doe mijn best om jullie zo snel mogelijk antwoord te geven, maar ga nu echt mijn bed opzoeken! ik probeer morgen weer een deel af te werken! liefs rebbel
Daar ben ik ook weer een keer na een heerlijke vakantie samen met mijn mannetje! Was echt erg leuk met zijn tweeen en hebben ook genoeg geklust. Volgens mij heb ik niks gemist hier.... Weltrusten.
Hey Rox, je hebt me weer aangestoken hoor! Ga vandaag lekkere uiensoep maken voor morgen, altijd lekkerder 1 dagje daarna pas opeten. Nog testers dit weekend?
Goedemorgen! Tuurlijk Rebbel, doe het rustig aan hoor! Succes! memoiikke (of zoiets welkom en veel succes! Yvett, hoe is het bij jou? Hier verder ook weinig nieuws, vanavond personeelsfeest van mijn man zijn werk, en morgen een lui dagje... Fijn weekend allemaal,