We willen dolgraag weten wat het geslacht is. We hebben de babykamer bestelt bij Babyplanet/Maminette.
Sorry voor de late reactie, ben van plan om morgen te testen, ben nog steeds niet ongie, ben nu op dag 32 van mn cyclus, mn vorige cyclus was 30 dagen dus ik heb een beetje hoop Gisteren kreeg ik opeens n hele pijnlijke steek in mn buik, was ook zo weer weg, weet iemand wat dat is? xxx
Joehoe bladzijde 600! We kletsen wat af hier! Gezellig hoor! Daisy, leuk de babykamer gekocht! En spannend de echo.... Meiden, ik ga er zo vandoor, lekker bbq-en en feesten! Fijne avond allemaal, tot morgen
Hoop maar dat het n innesteling is, maar kan ook zijn dat mn ongie er aan komt al voel ik dat op het moment niet meestal heb ik buikpijn. Rebbel, een vriendin van mij had ook een miskraam gehad en die was na ee maand weer zwanger, zij zegt dat je xtra vruchtbaar bent na een miskraam omdat er dan nog allerlei hormonen in je lichaam zitten. Hoop het voor je meid dat je pendel uitkomt, dikke knuf!
idd! die zegt dat je niet extra vruchtbaar bent, maar ik hoop dat de 3 pendels uitkomen! @rox: wat erg zeg! lijkt me verschrikkelijk, ik heb helaas geen hyves...
Misschien heb je gelijk heb het ook maar gehoord, soms hoor je zoveel verschillende verhalen, maar ik hoop voor Rebbel dat t waar is.
Ik schrok al was al bang dat ik valse hoop aan het geven was. Zijn er trouwens nog meiden die ook morgen gaan testen, ben zo zenuwachtig! Heb eigelijk best goede hoop dit is mn langste cyclus tot nu toe.