Net gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kattja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Oh, daisy, wat een gave buik!

@ Dani: Wat ga je super met afvallen! Ja en om de 3/4 dagen klussen is haast wel net zo leuk.

@ Blondsteenbokje: geeft niet hoor, dat je foto eraf is. ik durf het ook niet aan :oops: .

@ Mieke: Om op je eerdere vraag terug te komen: Onze kalfjes voeren we met een speenemmer. Oftewel, een emmer met een speen eraan. De eerste keer helpen we ze daarmee, daarna redden ze zich.
    Een beetje oefenen is het wel, haha! Nou ja, als een koe kalft is het natuurlijk grotendeels te vergelijken met een mens. We hadden gisteren ook nog een mooie tweeling. De koe heeft zich daarmee helemaal alleen gered!

Jullie hebben gisteren zoveel gekletst, dat ik niet eens alles heb kunnen lezen, nou ja....

2. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Nog vergeten:

@ Mieke: Ja ik vind het eigenlijk ook wel stom van je kapster om op je 19e dan maar buiten de vruchtbare dagen te vrijen. We hebben toch allemaal op school geleerd dat er een kans is dat je eisprong net voor of na je ongi valt? Dat risico is toch veel te groot?
    Helemaal in haar situatie (thuis wonen, net verkering?) pffff.... wel erg makkelijk om het dan maar weg te laten halen. Ik hoop dat dit voor haar een goede les is. Of ben ik nu erg hard? Ik had een lerares die op het HBO verkondigde dat haar man in de vruchtbare periode het maar met haar knieholte moest stellen! Daar was ik niet blij mee, want op het HBO zitten ook meiden van 17!

@ Yvett: Ik ga morgen kijken voor je test! Want dat overgeven geeft toch te denken? Dat zou te gek zijn in de eerste ronde!

@ Rebbel: veel plezier op je uitje!

@ Ladym: Lekker onzeker zeg. Dat is niet fijn. Geduld hebben dus.

@ Steen: Kun je mij ook leren kussensloopjes maken, haha!

@ BD81: Raar hoor die buikpijn. Innesteling?

3. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

hey meiden,

nou van mijn vrije dag is niets terecht gekomen. :( kwart voor 5 voordat ik weg ging...

maar goed we hebben nu advertenties, een aangeklede stand voor de beurs, naambadges voor de opendag en planten ect voor de open dag. en ik ben kapot hahaha.

morgen weer een dag en overwerken om de vergaderruimtes in te richten. Woensdag gewone dag, donderdag de opendag en vrijdag kan me opvegen hahaha.

nee ik ga eten en bijkomen nu. verder gaat alles goed. ik voel me buik maar meer niet. niet vervelend, eerder zo van : Claire, rustig aan doen hahaha.

4. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Zo, ik heb een nieuwe pc en dus weer internet thuis :)
    Kan weer lekker legaal mee kletsen ipv op mn werk ;)

5. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    :)

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Tja ik vind het ook heel dom en onverantwoord hoor!
    En ik begrijp jullie reacties volkomen het is ook niet anders toch?

Steenbokje, gelukkig zijn je vruchtbare "klus" dagen al voorbij, mocht je idd straks helemaal bekaf zijn, dan hoef je daar niet meer over in te zitten ;)

Goh, morgen dus naar de gynacoloog voor de uitslagen, moeten er al om 8.30 uur zijn, vroegertje.

Daarna de hele dag buiten de deur werken, dus zal ik denk ik niet online zijn.
    's Avonds pas weer.

7. Yvette1987

Yvette1987 Actief lid

1 mei 2007
    485
    0
    0
    Heey meiden,

Wat leuk jullie medeleven!
    Mijn tepels zijn niet om aan te raken zo pijn! Me moeder viel het ook op dat me (.)(.) groter zijn!

Ik hoop dat ik morgen posi test :D Whoehoee zou wel heel mooi zijn of niet :D

X

8. monique77

monique77 Actief lid

17 jul 2007
    305
    0
    0
    Nou morgen moet ik eigenlijk ongesteld worden maar hoop natuurlijk dat dit weg blijft.
    Volgens de pendel van rebbel zou ik namelijk nu zwanger zijn en ook nog van een meisje.
    Dus duim allemaal voor me please ;) ;) :D

Tot nu toe is mijn cyclus aldoor hetzelfde geweest.

9. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    hier nog steeds geen bloed te zien, allemaal duimen voor mij ;)

10. mamastarlight

mieke: whahaha nee gelukkig niet hihihi. he meid, veel succes morgen, ik leef met je mee, laat het even weten he.

Yvett: spannend hoor als je negatief test (wat ik niet hoop voor je natuurlijk) wel even langs de huisarts voor je (.)(.) hoor. dat kan niet goed zijn.

lalalindsay: tuurlijk duimen we!

11. Ladym

Ladym Actief lid

3 okt 2007
    112
    0
    0
    Thnx voor jullie medenleven

maranka het is al doorgebroken :( en niet zo min ook...
    Maar had dan ook nog 1of 2x na mijn menstruatie door geslikt omdat het er natuurlijk zo in zat maar ja ..

Ik zie dat er al een paar dames op het wachtbankje zitten erg spannend allemaal :D :D :D

Groetjesss

12. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Spannend Mieke morgen. Hou me op de hoogte, ben benieuwd!

13. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Mieke succes morgen bij de dokter!

Yvet spannend morgen testen strooi voor jou alvast wat extra Hcg **********************************************************************************************************************************

Nou meiden moest vandaag on 15 u bij de ha zijn, en dan duurt het echt lang voordat het zo laat is. Zat dus om 15 u bij de dokter werd ik pas om 15.30 binnengeroepen, zat nog geen minuut binnen werd de dokter weggeroepen voor een spoedgeval GRRRRRRR :( Dat heb ik weer.
    Dus morgen een nieuwe afspraak om 8.40 Wat hebben jullie ( de zwangere onder ons ) met de dokter besproken ? En krijg je ook een inwendig onderzoek ? :oops:
    Goed ga nu even kijken of het lukt met die banner.

14. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Yes gelukt met die banner, ik heb nl nooit het geduld om uit te zoeken hoe iets werkt :oops: vooral niet met een pc hihi.

Mieke ik moest wel de uitgerekende datum doorgeven, dus heb het berekent met de calculator.

Wij hebben het gisteren gelijk aan mn ouders verteld, ga heel close met mn ouders om en kan vooral voor mn moeder geen geheim bewaren.
    Wij hebben het wel verzwegen dat we er mee bezig waren

15. mamastarlight

toekomstige opa en oma helemaal blij zeker?! ;)

meiden ik ga mijn bedje in. Mieke nogmaals super veel suuces morgen ik duim voor je meid.

en Yvett: ook voor jouw duim ik!

16. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Daisy, wat een prachtige buikfoto's!

Heb de broek naar binnen toe omgeslagen en dat met wat kleine steekjes vast gezet. Zit helemaal prima nu!

Minnie, ik ben niet bij de huisarts geweest. Heb alleen even bij de assistente doorgegeven dat ik zwanger was en haar het adres van de verloskundigenpraktijk gevraagd. En toen in week 8 een intake gehad bij de verloskundige.

17. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Alles is goed. Hele mooie echo :).
    Ben kapot, ik ga naar bed.

18. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Fijn Daisy, en lief dat je het toch nog even komt melden ook al ben je helemaal kapot!

19. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Goedemorgen, nog steeds erg moe. Denk dat ik vroeg op bed ga vandaag. Er is al gekookt, dus dat scheelt.

20. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

goeiemorgen allemaal....de poetsdrang heeft zich aangemeld......

Deel Deze Pagina