Net gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kattja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

goedemorgen meiden,

ja we zijn weer fijn aan het werk. Yvett heb je al getest? ik duim voor je. en ook voor jouw mieke!

hier alles goed. ik zit nog steeds op het wachtbankje he. ik voel af en toe iets in me buik maar meer niet. we zien het wel.

even iets waar ik gisteren aan dacht: hoe zit het metd e hoeveelheid HCG's? hoe steeg dit ook al weer per percentage per dag?

2. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Wij zijn net terug van de gynaecoloog!
    Alle onderzoeken, bloedtesten en semen onderzoeken waren helemaal positief.
    Zaadkwaliteit is top en ik ovuleer gewoon etc.
    Dus we zijn gewoon helemaal vruchtbaar. :D

Ik had wat vragen opgeschreven en had mijn tempkaartjes van FF meegenomen, toen werd er wel voorzichtig aangegeven of ik niet te obsessief bezig ben....
    naja, sorry hoor vond dat wel een beetje kwetsend.
    He ja die thermometer ligt naast mijn bed ja en als ik wakker wordt dan denk ik ja ik moet tempen.....
    Straks ga ik me al bezwaard voelen als ik met liefje wil knutselen omdat het weer mijn vruchtbare dagen zijn.
    En ons geknutsel is al niet zo optimaal, daar baal ik wel van.
    En het is tijd dat we nu ook nog knutselen want verwacht vandaag of morgen mijn ei.

Ik wil gewoon mijn lichaam leren kennen en ik ben gewoon iemand die graag dingen uitzoekt waar ik op dat moment mee bezig ben.
    En ja ik vind het leuk om op dit forum bezig te zijn, maar ben ik dan meteen obsessief bezig?

Zijn wij hier allemaal dan obsessief bezig?

3. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Nou Mieke, daar heb je het weer. Nu krijg jij op je donder. De nederlandse artsen zijn dus niks verschillend van de duitse ;) .

Ik snap het wel dat ze het zeggen. Ik denk dat wij het zelf ook zouden zeggen als wij in hun schoenen stonden. Dat komt omdat je de persoon die je dan voor je hebt staan niet goed kent.

Ik heb ook altijd graag controle over dingen waar ik mee bezig ben, en ik wil altijd zoveel mogelijk kennis vergaren.

Zaak is dus dat je je hersenen erbij houdt en je er niet compleet in verliest. Maar ja, iemand van 35 heeft die fase toch meestal wel gehad ;) !

Maar in ieder geval goed nieuws voor je! Lekker gevoel hè, dat alles in orde is. Maar ja, wel een beetje een domper die opmerking.....

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja het voelt ook enorm als een domper en dat terwijl ik juist zo blij moet zijn dat alles goed is.
    Dat ben ik natuurlijk ook hoor. Maar in de auto naar huis was ik best even verdrietig door ook de opmerkingen van liefje.
    Die stond met zijn oren te wapperen van alle termen waar ik iets van af wist en vragen over stelde en vond dat dus wel erg ver gaan.
    En hij vond het belangrijker dat alles oke is dan hoe ik me gekwetst voelde.

Nou ja ik laat het maar even zakken allemaal.
    Moet toch buiten de deur werken dus zal hier vanavond pas weer even te vinden zijn.
    Voel ik me vast wat beter.

X

5. mamastarlight

Hey meid,

Ik vind dat altijd zo makkelijk gezegd. Ze kunnen je medische gronden door zoeken maar ze weten niet hoe sterk je wens is naar een kindje en wat voor gevoel daar allemaal bij komt kijken. Ik begrijp wel dat je het los zal moeten laten maar zo makkelijk is het gewoon niet. Je gaat en kan niet even de knop om zetten als je een moeder wens hebt. Ik begrijp je hoor meid. Ik ben dan ook overtuigd dat je moet doen wat voor je jezelf het best voelt. Je hebt hen gevraagd om hulp niet om advies ;)

He en aan de klus jij. Bespring je mannetje!

6. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

ik sluit me bij steenbokje aan!

7. mamastarlight

je hebt een pbtje!

8. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Hehe jump dr op :D

9. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Thanks meiden, voelde me gewoon even klote.
    Mede omdat het klusleven hier niet echt zo gaat zoals bij de meesten onder ons en ik me al bezwaard ga voelen als het zo ver is.

Nou ja, we zien wel wanneer het komt!

X

10. ProudMum

Hier nog eentje hoor waarvan het klusleven niet je van het is... je wilt hem niet opdringen maar aan de andere kant wil je het zo graag...

11. mamastarlight

bij mij is het juist andersom...

12. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Hè hè, fijn, gaan we over het klusleven praten. Nou Mieke, je zegt dat je klusleven niet zo gaat als de meeste onder ons. Dat is het nou juist, je weet helemaal niet hoe dat klusleven eruit ziet!

Dat van ons is ook niet geweldig. Door de overname van het andere bedrijf heeft vooral mijn vriend het zóóó druk. Soms ben ik bang dat hij het helemaal niet meer volhoudt. Dat hij dan genoeg slaap krijgt vind ik heel belangrijk. Meestal krijgt hij dat namelijk niet. Tja, en klussen.... dan ben je al gauw weer een half uur tot een uur verder. Ik heb eigenlijk liever dat hij dan zn slaap pakt. Het is allemaal tijdelijk hoor. Ik hoop dat we volgend jaar wat meer tot rust komen.

Iedereen in mijn vroegere omgeving denkt dat ik een enorm sexbeest ben volgens mij :oops: . Maar ik moet toch ook meestal wel zin máken hoor!

Euh.... nou ja dat was mijn klusleven, haha!

13. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    hahaha ken het helemaal maar dan andersom
    ik heb mijn slaap nodig en manlief heeft juist meer zin
    dus ook ik moet wel eens zin maken....niet erg als je eenmaal bezig bent maja :oops:
    Maar goed heb wel bij mijn zwangere periodes meer zin altijd....kan dan wel iedere dag :oops: :oops: en dat gevoel heb ik nu ook.....
    Mannetje blij hihi :p

14. ProudMum

maarja, je wilt elkaar ook het gevoel niet geven dat ze moeten toch?

15. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    nee maar daarom doe ik het dan ook niet als ik geen zin heb
    als het een twijfel is ja dan wel weet toch dat ik dan als we eenmaal bezig zijn zelf zin krijg hihi

16. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    nou mijn manneke is een test halen want ik begrijp er niks meer van
    ongesteld dan gewoon niks dan buikpijn dan een dag bloeden dan weer niks...zou 2 dagen te vroeg testen nu.
    Moest de huisarts bellen voor medicijnen van djamai, maar die zei ook al van doe gewoon een test want lijkt verdacht veel op de zw schapsbeginselen van luca en ruby....dus ja dan doen we dat maar. mijn banner klopt ook niks van die heb ik weer ingesteld op de 2 dagen heel licht bloeden....maar mocht ik niet als een ongi zien.
    Mocht ook langskomen, maar dat kan ik dan altijd vanavond nog doen als ik zelf getest heb....heb het niet zo op dokters haha tis dat djamai op het moment medicijnen nodig heeft anders kom ik er liever niet.

maar goed zal het jullie straks laten weten

17. ProudMum

Spannend steffie!

en Yvetje, heb je al getest?

18. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Hallo!

Mieke, fijn om te horen dat alles goed is bij jullie! Maar inderdaad ff zo'n domper met de opmerkingen! Niets van aantrekken, en gewoon lekker doorklussen! Succes meid! Blijf je nu wel onder controle, mocht het nog steeds niet lukken?

Spannend Steffie?

En inderdaad Yvett, hoe is het bij jou? Al getest? Spannend hoor!

Hier is de ongi bijna weg, dus wij kunnen weer lekker aan de klus!
    Fijne dag allemaal,

19. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    nou heb getest inderdaad te vroeg maar zie in de zijkanten heel lichtblauw en een heel dun vaaaaaaaaaag lijntje lopen echt vaag.
    wie had dat ook en test erna posi nega?
    ga het anders gewoon over 3 dagen nog eens doen

20. mamastarlight

steffie, een streep is een streep, naar de ha jij!

Deel Deze Pagina