Net gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kattja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    @ Jannegie: Duurt wel erg lang nu. Balen.

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Dames, heb maar vast een test gehaald. de :evil: :evil: zijn er nog steeds niet. morgen ga ik samen met mijn vriend testen. heb vannacht zelfs gedroomd dat ik een posi test had...

3. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Oei oei Rox, dat wordt spannend :)
    Als die droom nou voorspellend zou zijn ;)

4. ProudMum

Ik hoop het racebabe! het beebje is echt welkom!
    gisteren voor Mike <vriend> een tut gekocht met papa is the best. vorige week heb ik me laten gaan bij de etos : 2 rompertjes 2 slabjes en een shirtje met I look like my mum erop. zooo schattig..

5. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Spannend Roxyrox.
    En hoe gaat het met jou Kat?

6. ProudMum

De puur mama buikbanden zijn er weer!

7. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Oh Rox, leuk he dat babyshoppen :)
    Ben ook al een aardig eind op weg !
    Maar nu nog hopen dat we kunnen verhuizen, ben bang dat we geen andere hypotheek krijgen i.v.m. tijdelijke contracten. En anders moeten we eens hard gaan nadenken hoe we het oplossen :(

8. ProudMum

@ racebabe, ik hoop het voor je! dat is het nadeel weer he met tijdelijke contracten.

9. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Ja, best wel, ik begreep van onze adviseur dat veel banken vragen om een intentieverklaring van de werkgever en dat je er min. 4 maanden moet werken (ivm fraude). Als het goed is, ga ik in juni aan de slag dus zal dan pas oktober worden, als de baas al zo'n verklaring voor mij wil tekenen :(
    zo niet, dan moeten we dingen in huis weg doen, omdat we nu geen ruimte hebben :(

10. ProudMum

Jeetje, dat duurt nog wel eventjes. ik hoop niet voor je dat het laatste moet gebeuren meid.

Het trouwens al 4 dagen spierwitte afscheiding, iemand een idee?

11. ProudMum

12. Krista B

Krista B Bekend lid

15 apr 2007
    603
    0
    0
    Dag lieve meiden,

SPANNEND! Wij hebben gisteren voor het "echt" geklust. Beetje oefenen kan geen kwaad... Ik ben trouwens sinds maart met de pil gestopt. Toch wel een geweldig gevoel dat we nu samen proberen een kindje te maken.

Groetjes Krista

13. ProudMum

Hey Krista,

Tipje : vertel niet wanneer je ei is. mijne kreeg namelijk t gevoel dat ie gepushed werd. klussen moet wel leuk blijven!

14. Krista B

Krista B Bekend lid

15 apr 2007
    603
    0
    0
    Hoi Roxy,

Ik heb gelukkig nog niet het idee dat mijn vriend dit erg gaat vinden. We zijn ook nog maar net van start gegaan. Misschien praten we wel anders als we een half jaar verder zijn....

15. ProudMum

@ krista, Dit is ook onze eerste ronde hoor. maar hoemeer ik over mijn ei begon en wanneer we moesten klussen hoe meer hij het gevoel kreeg dat ik hem pushte.

dus ik zeg lekker niks meer

16. emily

emily Actief lid

18 apr 2007
    215
    0
    0
    oh wat gaaf dat je even vermeld dat de mama buikband er weer is, heb er namelijk direct een besteld, de vorige keer waren ze er al niet meer, dus nu heb ik er direct een besteld, vind ze helemaal super!
    nu maar hopen dat ik ze snel kan gebruiken, haahhaha... en jullie ook natuurlijk!

Emily

17. ProudMum

emily,

was toevallig gister bij prenatal. Daar hebben ze leuke banden voor maar 6 euro.

heb er eentje meegenomen met "coming soon" en eentje met beautiful belly erop.

Heb je al eens gekeken op www.supermom.nl ?
    Beetje prijzig maar o zo leuk!

18. emily

emily Actief lid

18 apr 2007
    215
    0
    0
    hoihoi roxyrox,

ik heb even gekeken, vind het op zich wel leuk, maar je moet je dan wel aan zo'n boek houden, misschien dat je nog eens wat anders wilt opschrijven dan waar t precies over gaat, als je een beetje creatief bent zou je zelf ook leuk boek kunnen halen en als dagboek bij houden met leuke foto's artikels etc tussendoor.. kweet niet of je dat leuk idee vind maar ik zag dat idee bij mijn nichtje, echt super..

emily

19. ProudMum

oei kreeg me net toch een steek in mijn onderbuik! dat was echt even niet leuk.

Heel leuk idee emily, maar ben eigenlijk niet zo'n crea bea. zal ff in de famillie rondsnuffelen of er iemand zo handig is!

Heb net ff op marktplaats gesnuffeld. tussen neus en lippen door een fiets gereserveerd. zaterdag kan ik hem ophalen.. 35 euries

Deel Deze Pagina