Meiden.. heb gisterochtend een testje ertegenaan gegooid, maar zoals verwacht negatief.. Ook omdat me temp al was gedaald. Maar vanmorgen weer getempt en is weer gestegen.
ik denk dat ik toch nog maar even afwacht, mijn man zegt is gezichtsbedrog....maar die is dan ook aan een oog blind (serieus) ik zie aan de zijkanten lichtblauw en ik zie een minimaal licht lijntje maar twijfel nu zelf zowat pff is wat het is te minimaal om het op foto te zetten helaas. nog 5 min en dan is die niet meer geldig om te lezen hihi
Jaaaa ik ben obsessief, want ik heb hier stiekem ingelogt Hihi, meiden ik wilde niet jullie sexleven op tafel laten gooien hoor! Maar ik bedoel alleen maar te zeggen dat velen hier om de dag doen enz enz en ik moet bijna smeken. Maar ja klinkt een beetje despi idd. Mannetje heeft een klein probleempje met zijn ..... dus tja gaat het niet helemaal op en top op het moment. X
Kun je 1 dag nadat je negatief test positief testen? Ik dacht namelijk altijd dat je 2/3 dagen moest wachten tot het HCG weer verdubbelt is..
Oje, Mieke, nu kan ik me wel voorstellen dat dat niet leuk is! Voor hem trouwens ook niet. Laten we hopen dat er dan een "Lucky Shot" bij zit . Ja, jij bent echt obsessief, haha! Ik ga nu ook weg. Heb afspraak buiten de deur. Kijk vanavond weer. @ Steffie: Heb je geen andere test liggen? Of moet je man er nu weer op uit? Sowieso beter om even 's morgens te testen. Spannend!
Goh mieke, je bent echt forum verslaafd! Maar dat is wel vervelend voor je mannetje, en ook voor jou! snap ook wel dat je er dan om moet vragen, maar toen ik dat deed bij Mike stimuleerde hem dat niet echt.....
Mieke fijn te horen dat alles goed zit qua vruchtbaarheid bij jou en je mannetje. En neem dit weekend lekker de tijd voor elkaar. Hoop dat dat niet te laat is voor je ei. Wie weet geeft het vriendlief wel zelfvertrouwen nu hij weet dat alles met zijn zwemmers in orde is. Daisy, dus je weet wat het gaat worden meid? Mogen wij het ook weten? Fijn dat alles in orde was! Steffie, spannend? Had yvett nu al getest? Liefs Maranka
@Mieke Geluukig meid dat alles goed is! @ Yvett Heb je eingelijk al gestest! Hier gaat verder alles goed. Zit nog steeds in mijn vruchtbare dagen dus klussen we wat af haha! Gelukkig heeft mijn vriend daar geen moeite mee. intengendeel zelfs . Verder heb ik pijn aan mijn tepels, maar niet heel mijn tepel maar alleen het puntje. en verlies ik ook een beetje vocht een soort "slijm"? Heeft iemand enig idee wat voor gekke dingen mijn lijf nu weer met me doet? Verder ben ik weer hard aan het werk! Ik werk 2 dagen in de week thuis dus dat is wel lekker makelijk om bij te lezen en te schrijven op het forum. Ik moet echt steeds even kijken en lezen vind het zo leuk dat je je verhaal aan iemand kwijt kunt! Iedereen heel veel succes! Liefs Wendy
Zo had ik het nog niet bekeken, misschien dat dat wel een stukje onzekerheid weg haald. Maar eerlijk gezegd riep ie al dat hij top zaad zou hebben hoor, hahaha. Mannen! Och het komt allemaal wel goed hoor, dat weet ik wel, en ondanks mijn leeftijd heeft het geen haast. We zien wel.
Helaas.... het blijft nog even geheim . Moet zeggen dat ik het gevoel heb dat het een kwestie van tijd is voor ik me verspreek. Foto's plaats ik vanavond op mijn website .
Hey allemaal, Ook ik ben net vorige maand gestopt met de pil. Ik heb nu last van "kwaaltjes". Spannend allemaal dat afwachten. Ik hoop er nog niet teveel op, want het kan natuurlijk ook het ontpillen zijn. Succes allemaal!
Hee jooltje! Leuk dat je ook gezellig komt kletsen! ik ben nu ook 3 weken gestopt met de pil! Spannend he dat afwachten? Succes! Liefs Wendy
Hee Meiden! Eindelijk ben ik weer thuis en heb gegeten na een lange dag hard werken! Wij hebben toch iedere keer iets raars zo ook vandaag weer: Mijn vriend wewrkd gebeld door een baby zaak dadt zijn spullen binnen ware. Maar ik ben nog niet eens zwanger dus ze hadden de verkeerde vreemd of niet? Wij hebben steeds van dat soort dingen haha! Hoe gaat het met jullie? Yvett heb ej al getest! Knuffel voor allemaal Liefs Wendy