Missy, spannend meid. Aan je tempkaartje zal het niet liggen, die zegt zwanger. Nu nog een positest en hopen dat je temp niet meer zakt! Misschien heb je een late innesteling? geen idee. Of maak je weinig HCG aan. Ik hoop dat je zaterdag positief test meid! Wij hebben onze huwelijksreis geboekt. We gaan naar Egypte. En vanavond gaan we onze trouwringen uitzoeken! Groetjes Maranka
hahaha Jannegie, het is inderdaad erg leuk om te doen. Maar ik vind het nog wel erg moeilijk hoor. Dus ik zit echt nog in de lerende fase Eh gordijnen....lijkt me nog best moeilijk Maranka, leuke vooruitzichten meid! Geniet er lekker van! Yvett, waar ben je? Heb je al getest? Succes Dani! En geniet van je vrije dag! Succes met wachten Missy, spannend hoor! Hier verder weinig nieuws....ga lekker genieten vanmiddag!
Rox, dat is heel goed nieuws. Waar zat ze nu? En wat is er gebeurt? Maranka, leuk zeg, ook al de huwelijksreis. Hihi, gaat allemaal super snel zo! Helemaal leukerdeleuk Oja, en kijk eens in mijn album naar mijn kaartje van vandaag, wat denk jij, gister of vandaag mijn ei? Ja das een fijn nummer van James Blunt! Tenminste als je 1973 of Simona of zo hebt aangevraagd. Ha Steen, aan het naaien Ik heb vroeger opleiding Mode & Kleding gedaan, heb daar van alles genaaid. Maar ik heb het geduld er echt niet voor, als het niet lukt leg ik het weg en kijk er niet meer naar om. Dus als er nu iets vermaakt moet worden breng ik het naar de kleermaker, hihi. Hoi mik25
Ze is met haar vriendje weggelopen, vanmorgen werd haar moeder gebeld door iemand die haar had gezien. dus de politie heeft haar opgehaald. ze zit nu bij bureau jeugdzorg, daar zal ze denk ik begeleiding krijgen. ze wilde niet bij haar vriendje weg en heeft zich nog verzet tegen de politie. daarom hadden ze haar eerst meegenomen naar het bureau...
Jeempie, en dat vriendje is die ene jongen van de hyves die ze noemen. Is die veel ouder? Wat een nare toestand, die kids weten gewoon niet wat ze hun ouders aan doen hoor!
hij is 17, maar heeft het verstandelijk denken van een 14 jarige. nee klopt, weten ze inderdaad niet. maar ze schijnt zo losgeslagen te zijn op het moment dat de kans groot is dat het weer gebeurd. vandaar de jeugdzorg erbij. en die arme moeder heeft al zoveel voor d'r kiezen gehad: kindje verloren, man overleden, darmkanker overwonnen, gescheiden. Gelukkig heeft ze wel een lieve vriend en 2 fantastische zonen waar ze bij terecht kan.
Roxy Wat goed dat ze weer thuis is ... Het zal dan wel een zware periode worden maar moeders weet ieder geval dat haar dochter gezond en wel is dat is het belangrijkste.. Maranka : Egypte lekker daar hoor ga je echt om te relaxen en ontspannen met je ventje (dan je man) of ga je ook de piramides enzo bezichtigen ..? Donna en Missy..Zolang de nog niet komen is er nog hele goede hoop dnog even afwachten dus dames spannend hoor..ik duim voor jullie komt vast goed Nou hier zijn de duiveltjes nog dus ik moet nog maar even afwachten tot ik weer aan de klus kan (als ik dan na 2weken maar niet weer ongesteld wordt )
Roxy Wat goed dat ze weer thuis is ... Het zal dan wel een zware periode worden maar moeders weet ieder geval dat haar dochter gezond en wel is dat is het belangrijkste.. Maranka : Egypte lekker daar hoor ga je echt om te relaxen en ontspannen met je ventje (dan je man) of ga je ook de piramides enzo bezichtigen ..? Donna en Missy..Zolang de nog niet komen is er nog hele goede hoop dnog even afwachten dus dames spannend hoor..ik duim voor jullie komt vast goed Nou hier zijn de duiveltjes nog dus ik moet nog maar even afwachten tot ik weer aan de klus kan (als ik dan na 2weken maar niet weer ongesteld wordt )
Meiden, Hier is ze! Ik had gister getest, Negatief.. En je raad het al! Sinds nu net bruin slijmverlies ik denk dat me ongie eraan komt. Dit was me 1e keer na stoppen met de pil. Meteen 37 dagen cyclus erbij. Baal wel, gaan dit weekend weg en heb ik dalk de duivels op bezoek. Nou ja het is niet anders. Op naar de volgende ronde
Jammer Yvet, weet je wel waar je aan toe bent zo. En vervelend voor je weekendje weg, wij gaan ook dit weekend. Waar gaan jullie naar toe?
We gaan weekendje naar Eindhoven jij? Ja dat wel. Al heb ik net tampon gedaan en evenlater weer eruit maar er zit geen ruk aan :S Wat een gedoe zeg! Wat zal nou me cyclus zijn? 37( dat is dus nu met dat slijm) of wachten tot de ongie echt doorzet en dan wordt die langer natuurlijk?
Ik ben nu inmiddels aan mijn 2e ronde bezig. Maar was de 1e ronde zo gestresst als wat. Bij ieder signaaltje wat ik voelde dacht ik dat ik zwanger was. Kon toen niet wachten totdat ik kon testen. Maar helaas negatief. Ben nu bezig met de 2e ronde. Dat verloopt gelukkig stukken relaxer. Maar blijft spannend. Ervaren jullie dat ook zo?
even een vraagje.... ik heb alles in de war volgens mij... let op dames... (periode aan de pil) ongesteld zo.14 juli do.19.juli weer begonnen met pil wo.8 aug laatste pil zat 11.aug had ik ongesteld moeten worden....niet geworden! zat.8 sept had ik weer ongesteld moeten worden.... niet geworden! 19.sept ongesteld geworden! nu is mijn vraag, ik heb eigenlijk een maand menstruatie over geslagen, hoe bereken ik nu mijn beste vruchtbare periode... ik ben gaan rekenen vanaf de eerst dag laatst ongesteldheid, dus 19 sept... hellup dames is dit wel goed...