hey meiden, zo mijn dagje zit er ook weer op. we hebben weer veel gedaan vandaag. waarom is het toch dat men of wilt dat je beslissingen neemt en dat als je dat doet, het niet goed is? pfff. er moesten planten komen voor de vergaderzalen dus die zal ik met een collega regelen. collega heerst aan een afschuifsysteem . zij heeft twee kleine kinderen dus zij kan niet blijven overwerken. ze heeft tenslotte al voor morgen een oppas moeten regelen :x what ever! afijn ik heb maandag op mijn vrije dag planten uitgezocht en dat op laten schrijven. hiermee ben ik dinsdag naar mijn baas gegaan. ja zegt die ik wil het eerst zien. dus ik weer naar de intratuin, zie ik dat alles al bijna klaar staat, dus in potten en alles. dus ik zeg dat we dat niet hadden afgesproken. nou zegt ze dan wacht ik het af. dus ik weer terug, mijn baas wilde wachten tot gisteren avond om te kijken wat die nodig had (veeeel meer dan wat we nu hebben maar goed). prima dus ik heb gebeld om dat door te geven. heeft mijn baas de afschuwelijke planten van boven over het gebouw verspreid mannen en inzicht! maar hij had nog zeker 3 planten nodig. belde ze van de intratuin vandaag dat als mijn baas niet kwam kijken het niet optijd afgeleverd kon worden. ik had duits dus heb dit aan mijn collega door gegeven ik in de pauze een smsje gestuurd. nou hij was gaan kijken en was het er niet helemaal mee eens. hij kon er echter niet meer onderuit. (dat is dus niet waar, zo hebben we het niet afgesproken) dus moest die er wel mee accoord gaan en hij zal mij er morgen op aan spreken. prima! van de ene kant is die het hier dus niet mee eens terwijl hij ZELF kon kiezen (even de miscommunicatie tussen mij en intratuin daar gelaten) maar van de andere kant zegt die wat betreft de stand voor de beurs in november dat ik eens beslissingen moet nemen! eikel! nou en ik heb vandaag weer een mailtje van mijn moeder gekregen. ik heb het uitgepraat en ik ga maandag bij haar koffie drinken. ja zegt ze jullie gaan gewoon lekker met zijn tweeen weg met de kerst. ik blijf maar door krijgen dat jullie dat moeten doen. is misschien de enigste keer dat jullienog met zijn tweeen kunnen ik heb haar verteld dat ik zo denk en hoop dathet deze maand al raak is. en dat ik door kreeg dat ze volgende maand niet te laat naar Indonesche moeten gaan omdat ze dan er niet zijn als de kleine er is (9 maanden van nu zouden ze weg gaan...) weet je wat ze zegt: nee dat dacht ik ook al dus we hebben daar even omheen gepland oeps... ik ga niet uit van deze dingen hoor. ben dan echt wel weer nuchter in denken maar het valt wel op! en over die systomen: ik ben ook heel erg moe (ook werk hoor) ik heb of heel erg honger, eet wat en wordt misselijk of anders om...ik "voel"me buik. niet uit te leggen, positief. dat soort dingen. als ikd at verhaal van die halve dagen hoor denk ik ook telkens: denk aan je kind, lijkt wel een stemmetje... o ik heb ook getempt vanaf na de ongi. ik blijf mooi hoog nu. hopen dat het zo blijft dus en verder gewoon dikke knuffels voor iedereen!
@Minnie, ik weet niet of ik je al had gefeliciteerd maar bij deze GEFELICITEERD! Geniet ervan meid! Liefs Monique
@Blondsteenbokje, behoorlijke rotdag dus op het werk, bah! Wel fijn dat het nu weer goed is met je moeder. Ik zal voor je duimen! Liefs Monique
he blondsteenbokje, nou dat was me het dagje wel of niet dan, en je moeder gaat naar indonesie, dus ze is indisch, en jij half of ook volbloed... we kunnen ongeveer om de zelfde tijd testen, pfff erg spannend allemaal, maar ja ik zit een beetje met mijn cyclus... ik hoop zo dat ik nie ongesteld word... maar ja, we zullen het zien xxxx
hey allemaal. Heb nog niet alles bijgelezen dus dat doe ik straks even kon het niet laten gister dus een mega vage lijn op een kruidvattest, nu net er toch nog maar een tegenaangegooid (nog steeds dus 5 -7 dagen te vroeg) en het gekke was ik zie helemaal niks? Heeft iemand daar een verklaring voor? Gister wel en vrij duidelijk binnen de 10 min (na 3 min zagen we al een vage lijn) en nu net dus gewoon hardstikke nega? Misschien moet ik gewoon maar die 5 dagen wachten en dan een wat duurdere test ertegen gooien, is zowieso mijn eerste keer dat ik met de kruidvattest test pff vind het zo vreemd weet helemaal niet waar ik aan toe ben, ben misselijk kan niet tegen uien (waar ik normaal dol op ben) ben sjacho pijnlijke borsten en ben de hele dag doodmoe. Dat had ik ook als ik zwanger was en bij de ongis heb ik nooit geen last dus jah..... _________________
@Steffie, als ik jou was zou ik gewoon nog even een weekje wachten. Zie op je banner dat je nog 12 dagen moet maar weet niet of dat ook klopt. Ik zal voor je duimen meid! Liefs Monique
Hoi allemaal. Nou hier nog steeds geen ongesteldheid te vinden.Ik heb wel vanochtend een test gedaan en die gaf negatief aan. We houden het dus nog even spannend zo na de pendel van Rebbel. Want volgens die pendel zou ik dus zwanger moeten zijn nu. En dan hoorde ik ook vandaag op mijn werk dat een stagaire van 16 jaar aangaf zwanger te zijn.Toen mijn collega vroeg of ze al wist wat ze van plan was zei ze nee ben er nog niet uit of ik het weg laat halen. Het is ook zo krom allemaal.Wij zijn allemaal druk aan het klussen en zij word tijdens de pil slikken door zwanger .Maar het zal voor haar ook geen makkelijke beslissing worden op zo een jonge leeftijd.
hoi meiden! ik ben er ook weer! lekker uit gewaaid aan zee! we hebben het heerlijk gehad! @mieke: voor jou alsnog een dikke knuffel, je moet maar zo denken! iig fijn dat alles goed is en jullie dus goed vruchtbaar zijn! laat die gyn maar kletsen! @rox: meid! je kan wel tegen mij zeggen dat ik me moet laten verwennen en het rustig aan moet doen! [-X maar ik hoor dat jij dat beter kan gebruiken! take it easy, denk aan jezelf en aan je kleine mannetje! knuffel! @yvett: jammer meid! @monique77: oeh... spannend zeg! ik hoop voor je dat mijn pendel klopt! ik heb nog een vraagje aan de meiden die tempen! zakt je temp net voor je ei of net daarna? ik dacht mijn ei maandag gehad te hebben, ik had namelijk zondag een positieve ovu test, maandag was hij erg vaag en dinsdag echt negatief, maar nu was hij vandaag weer lich positief! ik snap er niks van! mijn temp is nu 36.8 liefs rebbel
@Mieke, ik ben blij voor je dat alles goed is gegaan bij de gyn, ik hoop dat dat een geruststelling voor je is! Liefs Monique
mijn moeder is in indonesche geboren. ze is net op vakantie geweest daar n 25 jaar en gaat nu in eind mie weer. als ik nu zwanger ben, zijn ze dus net op tijd terug volgens mijn moeder dan he...
Hallo meiden! Blondsteenbokje, wie weet komt het allemaal uit! Ik duim voor je! Succes met wachten! Hey Rebbel, goed te horen dat jullie lekker genoten hebben aan zee! Succes met klussen! Ik moet zeggen dat ik ook niet zo'n fan van de ovutesten ben...maar goed dat is voor ieder persoonlijk. Monique, spannend! Tja, zo'n verhaal van zo'n jong grietje, je krijgt er de kriebels van he.... Monique1983, balen meid dat je zoveel last van je ongi hebt. Ik hoop voor je dat niet al te vaak meer hoeft... Roxy, blijf goed aan jezelf denken meid! Succes! Spannend Lalalindsay! Wanneer wil je testen? Ik ben vanavond weer lekker wezen sporten, voel me weer helemaal goed
dank je, ik wacht geduldig. ik hoef trouwens niet op de hond van mijn ouders te passen volgend weekend dus ik zal vrijdagavond of zaterdagochtend kunnen testen... wanneer teseten de andere testers rond mij?
ik wil eigenlijk morgenvroeg gaan testen maar heb geen test in huis. had via internet besteld van sensitest, maar vandaag pas een mail gehad dat ze verstuurd zijn dus denk nie da ik die morgenvroeg in huis heb
@Lalalindsay, heb je ze via deze site besteld, dan denk ik nl. dat je ze wel al hebt morgen. Ik zal voor je duimen! Liefs Monique
Bannercheck! Ongie is doorgekomen. Op naar Ronde 2. Ik hou me cyclus van 37 maar aan. Pff duurt lang zeg :O 16 November is me eerste NOD dag! Pff wat een vooruit zicht!
Hmm, toen ik ze hier in NL via de site had besteld en kon zien dat ze verstuurd waren had ik ze de volgende dag al. Maar als je nog een dagje moet wachten is het niet zo erg toch, wel moeilijk ik weet het, maar misschien heb je dan wel helemaal een dikke streep! Liefs Monique