Nou ontpillen ik weet het niet pf heb er nooit geen last van gehad. maar ja. Heb trouwens alleen de maand september de pil genomen daarvoor niet ivm borstvoeding en daarna een antibioticakuur...zou dat dan al zoveel klachten geven na 1 maandje pil?
hey meiden, ben even uit de hectiek ontsnapt om jullie verhalen bij te lezen ik ga snel weer terug. X
Meiden, Ik ben ongeloofelijk ongesteld. Niet gewoon meer zeg! heb nog nooit zoveel gehad! Jezus haha.. Lekker weekend nu voor mij! Morgen lekker weekendje weg. Jij ook he Miek! veel plezier hoor Gaan jullie nog wat leuks daar doen? Ergens heen? WIj geen idee hahaha. We kunnen niet echt uhh seksen Kut ongie komt echt op een verkeerd moment Pff ik moet volgende week 6 dagen werken! Ja meiden 6 dagen! Verschrikkelijk! Ik ga even eten tot straks meiden! X
Hee Mieden! @ Afina: Gefeliciteerd! Super! @ Lalalindsay: Nou meid, ziet ernaar uit dat je geduld moet hebben. Maar misschein is er nog hoop, ik duim voor je! Met mij is verder alles goed. heb niet meer zoveel klachten als gisteren nu alleen nog een beetje wit verlies en kleine steekjes onderin mijn buik de ene keer links de andere keer rechts en ben zooo moe terwijl ik gisteren al om 22 uur in bed lag! Heb geen idee of het ontpillen is of misschien raak, maar durf niet te veel te hopen! Iedereen Succes! Liefs Wendy
Succes hoor meiden! Ik duim ook mee voor jullie allemaal. @ Jannegie: Wil het ook echt gaan doen maar stel het elke keer weer uit omdat ik bang ben dat de huisarts me net zo hard weer naar huis stuurt. Is jou cyclus nu weer wat geregelder met medicijnen? :
hoi dames. afina (hopelijk schrijf ik het goed). Van harte gefliciteerd. Yvett balen van je ongi. De rest allemaal succes. nou........de dagen schieten al op zeg! Als ik niet ongi word dan wil ik maandag gaan testen. Voel heel af en toe wat ongi krampjes dus zal wel weer gewoon ongi worden. daarbij nog een zere rug en wat zere tietjes. We zullen zien. SSSSSSSSSSsssspannendd gr mayo
Hi Yvet, beetje shoppen en lekker eten! Terrasje misschien, het wordt volgens mij best lekker weer. Jullie gaan naar Eindhoven toch? Vind ik ook een leuke stad, je kunt er leuk shoppen! En ik ga in Antwerpen iemand van het forum ontmoeten waar ik heel intens mee mail nu, een leeftijdgenoot en we hadden zoveel punten waarop het klikte en wat overeen kwam. Dus spannend, ze woont in Zeeland, dus das niet zo ver naar Antwerpen. Zo komt er een vriendin hier, haar oma is opgenomen in ziekenhuis en is kanker gecontstateerd, ze had even zin in iets gezelligs. Fijne avond iedereen. X
@ Yvet nou meid wij kunnen elkaar de handen schudden was een paar dagen geleden ook erg ongesteld geworden hoe ik nog nooit geweest was zal wel wat met dat ontpillen te maken hebben .. Nmr 41 gefeliciteerd! En de meiden die er een lekker weekendje tussen uit gaan heel veel plezierrr geniet ervan! Mayo en de andere dames die op het wachtbankje zitten heel veel succes .. Bij mij zijn de duivels er weer bijna vandoor dus ik ga er over een paar daagjes ook weer volop tegen aan haha ben al erg laat met koken dus ga snel beginnen Groetjesss
@ Yvet nou meid wij kunnen elkaar de handen schudden was een paar dagen geleden ook erg ongesteld geworden hoe ik nog nooit geweest was zal wel wat met dat ontpillen te maken hebben .. Een zwangere Yesss gefeliciteerd en een voorspoedige zwangerschap! En de meiden die er een lekker weekendje tussen uit gaan heel veel plezierrr geniet ervan! Mayo en de andere dames die op het wachtbankje zitten heel veel succes .. Bij mij zijn de duivels er weer bijna vandoor dus ik ga er over een paar daagjes ook weer volop tegen aan haha ben al erg laat met koken dus ga snel beginnen Groetjesss
Leuk Mieke! Ik ga ook voor het shoppen enzo. Haha. We gaan idd naar Eindhoven. Het wordt zeker lekker weer het weekend! Heerlijk toch Er woont ook een super goede vriend van me daar van de vakantie( ken hem al 9 jaar(A)) En daar wil ik ook ff heen.
hoi allemaal! Alle zwangeren gefeliciteerd! Meiden, ik beloof jullie dat ik het rustig aan ga doen. heb met mijn manager om de tafel gezeten en word alleen nog maar halve dagen ingepland. Jullie zijn schatten!
Mieke en Yvett veel plezier het weekend! Maar dat gaat vast wel leuken. Ik moet helaas nog een dagje werken maar die is vast ook zo voorbij met al die drukte.
Goed zo Roxy! Je bent al weer aardig op weg he...al weer 25 weken, wat vliegt de tijd toch! Mieke en Yvett, lekker een weekendje weg! Geniet er van! Ik moet morgen en het weekend vroege diensten werken, bleh....ach ja we slepen ons er wel weer doorheen Succes met afwachten Mayo! Wij hebben vanavond een lekker rustig avondje, heerlijk knus op de bank! Fijne avond allemaal!
Afina GEFELICITEERD! Roxy, fijn dat Andrea weer terecht is. Hopenlijk komt het allemaal goed met haar en haar moeder. En jij rustig aan doen! Lekker die halve dagen gaan werken en op tijd je rust nemen hoor! Mieke, als ik naar je kaartje kijk denk ik dat je vandaag je eisprong hebt. En redelijk getimed met klussen deze ronde, dus. . . . . . . Hoop het voor je meid! Wij hebben gisteren onze trouwringen uitgezocht. Ik zal straks even proberen of ik er een plaatje van in mijn album kan zetten. Op het plaatje zijn ze goudkleurig. Maar wij hebben ze besteld in witgoud(zilverkleurig). Verder vind ik de tijd nu ongelovelijk snel gaan. Maar we hebben ook zoveel dingen om naar uit te kijken. Over twee weken weer naar de VK. Over 3 weken een echo. Over 3 weken ben ik jarig. Over 4 weken zitten op de helft van de zwangerschap. Over 5 weken de 20-weken(medische) echo. Over 6 weken gaan we trouwen en dan een week op huwelijksreis. Morgen ben ik alweer 16 weken! Groetjes Maranka
ja die is niet meer te missen. maar ik draag wel hoog zei de VK. mijn baarmoeder is lang en smal en zit tussen mijn navel en ribben in dat smalle trekt later in de zwangerschap weer bij! verder groeit het kereltje lekker! en hij is ook behoorlijk aanwezig hoor. hoop dat jullie allemaal heel snel gaan voelen wat ik allemaal voel!