Net gestopt met de pil

Discussion in 'Zwanger worden' started by kattja, Apr 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Eimat

Eimat Niet meer actief

Dan is het gelukkig allemaal nog meegevallen. Mooi toch dat het toch nog gewaardeerd werd of niet!

2. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

3. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Wendy, spannend meid, die temp klinkt goed hoor!

Rebbel, ik denk zelf 11 okt. omdat ie maar met kleine sprongen omhoog gaat is het meestal de dag na je dipje.

Maranka, wat dacht je om even op www.wehkamp.nl te kijken.
    Misschien vind je daar iets.
    Je kunt altijd iets van huidskleur nemen of licht beige zodat je ze van de zomer weer aan kunt.
    Oja, als ik nu bij FF za en zo beide 37 invul, heb ik op dag 14 mijn ei gehad.
    Je voorspelling was dus wel goed. Nu maar hopen dat het daadwerkelijk klopt.

Fijn steenbokje dat je baas het waardeert altijd goed om te horen, daar doe je het toch een beetje voor.

4. mamastarlight

precies mieke, ik wil niet graag in de schijnwerpers staan maar waardering is wel leuk.

mijn temp blijft mooi hoog dus hopen dat het zo blijft.

5. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Steenbokje, Fijn dat ze je toch nog netjes bedankt hebben.

Mieke, haha ik wordt nog echt een expert. Je kaartje ziet er nu in ieder geval weer mooi uit!

Rebbel. ik ben het met de andere dames eens. Ik denk ook 11 okt. dat wordt weer wachten op het wachtbankje meid. En dat zal dit keer extra spannend zijn denk ik.

Mieke, ik heb al op al die sites van thuiswinkels gekeken. Staan niet erg veel schoenen bij die de goeie kleur hebben. Helaas.

6. mamastarlight

maranka: je kan ook schoenen laten verven he als je een stofstukje van je jurk hebt voor de kleur ;)

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Of misschien ook op marktplaats! Daar staan er een heleboel op.
    Misschien toch even een dagje gaan shoppen hiervoor!
    In Groningen zijn toch voldoende leuke winkels ;)

8. mamastarlight

mieke: ik heb even niet gereageerd op je pbtje omdat ik dit niet af wil raffelen maar echt even voor wil zitten om je te antwoorden ;) X

9. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha dacht al, doe ik heel mijn verhaal, hoor ik niets terug, lekker dan .... ;)

10. mamastarlight

:oops:

11. Dessje23

Dessje23 Actief lid

Jun 4, 2007
    126
    0
    0
    Hallo dames, alles goed hier? Hier wel gaat heel goed. Vraagje aan de zwangeren hebben jullie ook zo een last van hoofdpijn? Ik heb vanaf een week of 12 echt niet overdreven bijna wel elke dag hoofdpijn als ik mezelf heeeel rustig hou dan is het wel te doen maar daar ontkom je niet altijd aan dus heb ik er soms behoorlijk last van. Ik dacht lekker zo die eerste 12 weken zijn voorbij niet 1x misselijk geweest dus ik dacht dat gaat ook niet gebeuren en nou heb ik dit dus.. Maar ja ook niet het ergste wat er is maar ben er wel benieuwd naar of meer meiden het hebben. Vandaag zo een triest verhaal gehoord een buurvrouw van mijn zus is 25 weken zwanger die is vanmiddag met spoed naar het ziekenhuis gegaan die kreeg weeen maar gelukkig slaan de weeremmers aan dus hopen dat dat zo blijft zo zie je maar dat elke dag dat je je goed voelt het er van moet nemen. Verder hoop ik uiteraard weer dat iedereen snel een positieve test in handen heeft! En over 4.5 week weten we wat het gaat worden spannend! We kunnen niet wachten! Iedereen fijn weekend alvast!1 ;)

12. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

hoi meiden,

heb geen buikfoto's van de afgelopen weken meer.... meneer had ze gewist <perongeluk..>

ik was zowiezo al van plan om 6 weken van tevoren met verlof te gaan, maar neem nog een week vakantie op dus 6 Dec ga ik met verlof! nog 7 weekjes werken.... HEERLIJK!

13. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    oke thanks meiden!
    dan klopt mijn banner! :D
    en nou maar wachten pfff..... zo spannend weer!

@rox: heerlijk zeg nog maar even werken!

liefs rebbel

14. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

Jun 19, 2007
    6,527
    489
    83
    hier nog steeds geen bloed, morgenvroeg nog maar eens testen zeker?

15. wendy1983

wendy1983 VIP lid

Sep 27, 2007
    12,511
    0
    0
    Hee meiden!

Ik heb nog even een vraag!

ik heb normaal een temp. van ongeveer 36,8 en nu de laatste dagen schiet mijn schien mij temp omhoog, en mijn ei heb ik al gehad!

eergisteren: 37,3
    gisteren: 37,4
    vandaag 37,6

Is dit een goed teken?

xxxxxx wendy

16. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb de mijne bij axi-schoen vandaan. 9,95 :D.

17. monique77

monique77 Actief lid

Jul 17, 2007
    305
    0
    0
    Even een vraagje aan jullie en wat jullie ervan denken of misschien ook eens gehad hebben.

Ik had dinsdag ongi moeten worden maar er kwam niks.Gisteren dacht ik dus dfat ik het zou worden omdat ik wat doorzichtige slijm ze g maar had en dit wat roze van kleur werd.Dit had ik de vorige maand ook in het begin maar de dag ernaar kwam dus echt het bloed zeg maar.Nu had ik dus gisteren het slijm maar vandaag nog steeds af en toe was roze slijm maar er niks niks te zien dat het doorzet in mijn ongi.

Heeft iemand van jullie hier ervaring mee want vind het nu toch niet prettig meer en maak me er toch wel een beetje druk op.De vorige maanden zat ik ook netjes op de 28 dagen en dat was nu niet het geval en ook een normale menstruatie.

18. Monique1983

Monique1983 Actief lid

Aug 26, 2007
    486
    0
    0
    Administratief medewerkster
    @Maranka, mooie ringen hoor!
    En idd de tijd vliegt nou wel voor jou, wel van genieten hoor!

Liefs Monique

19. Monique1983

Monique1983 Actief lid

Aug 26, 2007
    486
    0
    0
    Administratief medewerkster
    @Monique, balen hoor, ik zal voor je duimen de volgende ronde!

Dikke knuffel

20. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

Mar 16, 2007
    3,491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Dag dames, veel succes met wachten !
    Hier is het klustijd.. Lekker rustig weekend, dus ik ben benieuwd ;)

Share This Page