ja he? ik zag het een keer bij een programma van rtl4. toen heb ik het gelijk opgezocht hihiih. een beetje het idee van judith osborn maar dan ff anders
Ik had hier een bericht willen plaatsen, maar heb per ongeluk een nieuw onderwerp gestart! Maar goed ik ben dus ook net gestopt met de pil en had gisteren wat druppels bleodverlies op dag 9, de avond ervoor hele zere en jeukende tepels, heb ik nu een eisprong gehad? Temperaturen zijn 1:36.8, 2:36.7, 3:36.8, 4:36.8, 5:36.7, 6;36.8, 7:36.8, 8:36.4, 9:36.7, 10:36.7 Op dag 9 had ik dus wat bloedverlies, weet iemsnd hier wat van? groetjes Laupio
sorry maranka voor late antwoord: Maar hier is alles goed hoor. Had gister wel wat steken in mijn buik. En vandaag wat zere (o)(o) haha. Dus ik denk eerlijk gezegd dat de ongi er al aan staat te komen. Maar we wachten het af..... Hoe is ie met jou? Gr. Kat
Hoop niet dat je ongi eraan komt. Bij mij is het goed. Zit nu weer in de periode van het klussen. Helaas is dat nog niet gebeurd want mijn vriend in friesland en ik in drenthe vanwege mijn baan. Maar ik zie hem donderdag en ben dan ook 6 dagen vrij. Precies de goeie periode. Alleen gaan we het weekend met zijn familie naar een bungalowparc. Niet echt een goeie gelegenheid om te klussen. Na het wekend komt mijn vriend voor langere tijd bij mij wonen. Kan nu al niet meer wachten. En hopenlijk gaat ie daarna ok niet meer weg. Door omstandigheden (werk) wonen wij nu allebei nog in een eigen huisje. Niet echt handig.
heyy maranka, dat lijkt me zo niet echt handig nee. Moet je net geluk hebben dat je de goede dagen bij elkaar bent Hopen dat als jullie strax vaker bij elkaar zijn, het snel raak is Mijn dagen zijn voorbij en vriendlief is nu aan de beterende hand. De koorts is weg, nog wel moe en spierpijn. Hoop dat ie zich daar snel overheen zet hihi
Mannen zijn net kinderen, dus het kan nog wel even duren voordat hij beter is.. veel succes en sterkte..
Hehe dolphin, het lijtk er wel op jah, heb gister nog een poging gedaan, maar er kwam bar weinig response @ Jannegie, ben je toch een beetje mama geworden, van harte
Hoi, Ik temperatuur nu al omdat we eigenlijk even nog geen baby willen, om te ontpillen, ik vroeg me alleen af hoe dat zat met dat beetje bloed, dus spontaan vrijen is er nog wel bij hoor!
Temperatuur je om je cyclus te leren kennen? of als anti-conceptie? Want als anti-conceptie is het niet betrouwbaar. Wanneer je je eisprong in je tempcurve ziet, heb je hem nl. al gehad...
Weet je dat ik hem geeneens heb open gemaakt. Ik gas kijken als ik positief test . Dus de enveloppe zit nog dicht
hi, ik temperatuur vooral om idd mijn cyclus te leren kennen, we gebruiken nu ook nog condooms, maare dat hebben we afgelopen zondag een keer niet gedaan(omdat ik dacht dat je pas vanaf dag 10 vruchtbaar kon zijn ongeveer), en toen kreeg ik dus dinsdag dat beetje bloed, dusse vroeg ik me wel af wat dat kon zijn, een kind is super welkom hoor, we dachten alleen dat het beter voor mijn lijf zou zijn om even de cyclus af te wachten enzo..
Kattja laatste pil maart 2e ronde annika1984 laatste pil april 2e ronde Racebabe laatste pil 30 maart 2e ronde CynthiaB - laatste pil februari 2e ronde Hjm laatste pil januari 4e ronde DaisySanches laatste pil 30 maart 2e ronde Maranka laatste pil 29 maart 2e ronde Rebbel laatste pil april 1e ronde Roxyrox9 laatste pil april 1e ronde Titus laatste pil maart - 2e ronde annika1984 laatste pil maart? 2e ronde alina21 laatste pil april 1e ronde guusje44 laatste pil 1 maart 0 ronde Pooh69 laatste pil 9 maart 2e ronde Jannegie laatste pil 2 februari 2e ronde (blijven hangen) Krista B nog aan de pil? 0 ronde 83vlinder laatste pil maart 1e ronde jovalene laatste pil 2 jaar geleden 2e ronde (nu voor het echie) dwazie1980 spiraal verwijderd april 1e ronde Fleur76 laatste pil 14 april 1e ronde Carmen1988 laatste pil 8 april 1e ronde? Emily laatste pil april 1e ronde Manon F laatste pil 20 maart 1e ronde zwanger Very Happy barbie79 laatste pil maart? 2e ronde sarah1981 laatste pil maart? 2e ronde Taby laatste pil 9 maart 1e ronde Shanka laatste pil 21 april 1e ronde Eyzenga laatste pil ca. 9 april 1e ronde Anitaxxx laatste pil 22 april 1e ronde Ienieminie laatste nuvaring 27 april 1e ronde dotje1986 laatste pil februari 2e ronde lieneke laatste pil april? 1 ronde Dolphin laatste pil 10 april 1e ronde sarah1981 laatste pil 27 maart 2e ronde Dream laatste pil februari 1e ronde linda81 - laatste pil maart - 2e ronde Laupio - laatste pil 29 april - 0 ronde
Laupio, ik heb je op de lijst gezet. Ik hoop dat ik je laatste pil dag goed uitgerekend heb? Maar vast niet bedenk ik net. Want nu staat natuurlijk het begin van je huidige cyslus er beetje moe vandaag
Dames, sorry dat ik het gister niet gemeld heb want ik moest een puppy wegbrengen naar mijn schoonzus. Helaas heb ik negatief getest. Dat wist ik gelukkig van te voren al, maar dat maakt de teleurstelling niet minder. Dus we gaan weer vrolijk verder aan de klus, you'll never know right? Mocht ik volgende week woensdag nog niet ongi zijn doen we uiteraard weer een test. Vanmiddag moet ik met mijn moeder en oma naar het ziekenhuis. Vorige week heeft oma een darm onderzoek gehad en er is een tumor gevonden. vandaag de uitslagen van de kweek en de vraag of er uitzaaingen zijn.
Goedemorgen allemaal! Nog twee daagjes werken en dan weer lekker weekend! Vanmiddag op poppeslok bij een collega. De kleine spruit even bewonderen. Verder nog niet ongi maar denk wel dat t er aan komt. Voel mijn onderrug al wel een beetje. Maar we wachten rustig af! x Kat
tjonge, coowl om t lezen dat er zoveel vrouwen zijn die in hetzelfde schuitje zittten haha.... Ik heb op 1 mei me laatste pil gehad, net ongi geweest en dus in de eerste ronde....... Volgens mij is dat echt de spannendste ronde...... We gaan dus lekker aan het klussen.........