Wendy dat is zeker een goed teken, voor nu dan! Kijk maar eens in mijn album, dan zie je mijn kaartje van cycles 1. Blijft mooi hoog tot de dag voor mijn NOD! Hou je er dus niet te veel aan vast dat je temp nu hoog is, kan allemaal nog wijzigen! Maar duimen mag altijd natuurlijk!
Goede avond! Ik heb vandaag weer een prima dagje gewerkt. Vanavond zijn we even naar het dorp geweest, en nu hangen we lekker op de bank... Het weekend moeten we ook werken, dus we zullen wel niet al te laat naar bed gaan! De klusweek is weer in aantocht he Racebabe, jij ook succes met klussen! Monique77, nee ik heb hier geen ervaring mee, heb ook geen advies voor je, succes! Spannend Lalalindsay, succes morgen! Rebbel, succes met wachten meid! Fijn weekend!
Hey Monique, Mijn menstruatie kondigd zich ook altijd zo aan. Maar bij mij is het dan eerst een beetje bruinverlies. Pas twee dagen erna word ik echt ongie. Je zegt dat je voorheen op 28 dgn zat, maar was dat tijdens de pil? Hoeveelste cyclus zonder pil is dit? En je banner klopt nu dus niet? Je moet pas ongie tellen als je echt bloed verliest. Groetjes!
hoi iedereen, het is weer een tijdje geleden ... maar ik heb goed nieuws! ik heb 2 follikels ! woehoe eentje van 15mm en eentje van 16mm omdat ze nog wat moeten groeien moet ik nog een extra menopurspuit krijgen en nog iets bijnemen om men baarmoederslijm dikker te maken nu zondag moet ik opnieuw een echo laten doen en dan wss pregnylspuiten om men eitjes te laten springen ik ben zo blij dat ik goed reageer op clomid en menopur ! dus nu nog ff afwachten tot zondag dikke knuffels
succes mariefrance! meiden ik heb echt even jullie hulp nodig, ik vroeg jullie gister al te kijken naar mijn temp. maar de temp van 37 graden op 12 oktober klopte niet! ik had namelijk getempt en daarna vergeten toen heb ik pas weer getempt na het douchen en toen was hij 37! later zag ik dat ik t al had opgeschreven in mn agenda en zag dat het 36.8 moet zijn, ik neem aan dat ik die moet nemen omdat die op de goede tijd was?! nou heb ik dus echt geen idee of ik al een eisprong heb gehad, naar mijn idee nog niet, willen jullie even kijken? 4 oktober: 36.7 5 oktober: 36.6 6 oktober: 36.8 7 oktober: 36.8 8 oktober: 36.7 9 oktober: 36.7 10 oktober: 36.7 11 oktober: 36.7 12 oktober: 36.8 13 oktober: 36.6 oja... enne FF daar kom ik niet uit hoor! als iemand me het een beetje uit wil leggen via PB dan graag! liefs rebbel
Hoihoi! Even een teken van leven geven! Ik lees nagenoeg elke dag mee, maar vergeet steeds dat ik heel nix plaats! Dus bij deze... Ik las dat er weer een zwangere bij is: gefeliciteerd! Waar blijft de rest? We hebben geloof ik een slappe maand achter de rug he? Hier alles dokie, gangetje. Ben toch nog wel snel moe (eind vd week echt uitgeblust) en mn collega zei als dat ik er zwanger uit zie, en dat ik mn rust moet nemen ... goed, tnx for the hint Greetz!
hallo dames Hier weer slecht nieuws: jullie raden het vast wel en zie mijn banner. Bah bah bah Ben een beetje chagrijnig aan het worden. Maargoed, vol goed moed door naar ronde 6, mag ik veranderd worden in de lijst? Wat dat betreft hoor ik niet echt meer bij dit topic:net gestopt met de pil haha gr mayo
Mayo, sterkte! Dat gevoel van beginneling ben ik ook kwijt hihi, maar vind het clubje hier te gezellig om niets meer te posten
ik ben nog steeds niet ongesteld maar heb vanmorgen ook niet getest omdat we gisteren de verjaardag van mijn vriend gevierd hebben en heb dus de hele avond en nacht gedronken (geen alcohol he, water en cola )
@ Maranka: Hier een foto van mijn goedkope trouwschoen. Mijn jurk was lekker lang, maar in sommige posities kwamen ze toch echt wel op de foto.. zoals hier . -edit- de link doet het niet, dus kijk maar even in mijn album. Zoals ik al zei, ze waren 9,95 bij Axi-schoen. De bruidswinkel had me ook aangeraden om gewoon naar de goedkope winkels te gaan, en als ik echt niks zou vinden, kon ik nog altijd terugkomen, zeiden ze. Even een korte waarschuwing, als je een echte jurk draagt, geen gympen. Een collega van mij had een erg mooie rose jurk aan, met van die lelijke grijze afgetrapte gympen eronder, want die zouden toch niet op de foto's komen. Nou mooi wel dus. Op elke foto wordt je afgeleid door haar gympen. En zij maar weer uitleggen waarom ze gympen droeg . En let even op dat je schoenen lekker lopen. Je hebt ze de hele dag aan.
Goedenmiddag! Hier blijf ik nog steeds negatief testen.. Ik snap er zelf echt helemaal niets meer van.. Wat denken jullie?
meiden, ik heb jullie hulp nodig? iemand enig idee? ik heb het nu ingevuld op FF, maar waar is dat rode kruis dan? of heb ik nog geen eisprong gehad en komt dat kruis dan pas? sorry als ik stomme vragen stel hoor!
Rebbel, ja sorry hoor even vanuit Antwerpen. Liefje ligt een tukje te doen en ik kan dat niet .... dus maar even hier gaan snuffelen! FF laat pas een kruis zien wanneer je temp weer gaat stijgen, meestal heeft hij daar 2 of 3 dagen voor nodig. Je kunt dus even als fake een paar dagen iets hoger invullen om het te checken, daarna haal je het weer weg. Als je temp niet stijgt daarna dan zal FF ook geen kruis plaatsen. FF kan ook geen kruis plaatsen door alleen een dip te te zien, hij denkt dan niet o dat zal wel haar ei zijn, FF heeft gewoon wat meer info nodig. Bijvoorbeeld ook een posi ovutest of je slijmwaarneming etc. Wanneer dit allemaal geconstateerd is en ingevuld krijg je een vette streep. Ik heb nooit een posi test of slijm, dus bij mij zet ie dan een stippellijn, zie album. Nog even geduld dus meid Oja, het kan dus nu ook heel goed dag 17 zijn geweest. Maar dat is weer afhankelijk van de temp van morgen, is deze gelijk 0.3 hoger dan was je ei vandaag, stijgt ie maar met 0.1 of 0.2 dan zal ie morgen zijn. Voor de zekerheid dus vanavond nog maar even klussen hoor! Of nu al!
hey mieke! haha! verslavend he dit forum! lief dat je me wil antwoorden! tja... geduld, dat is iets wat ik net niet heb! het lijkt erop dat dit na de mk alleen maar erger is geworden... maar ik zal wel moeten! fijne dagen nog meid! liefs rebbel
Ja het is wel verslavend en men heeft gezegd dat ik obessief ben, dus tja ik kan niet anders! Ik had mijn bericht nog even aangevuld, weet niet of je dat ook nog gelezen hebt. Heb het tussentijds nog even gewijzigd. Dank je. Het is erg leuk, we hebben echt super weer, heerlijk op terras geluncht en straks weer lekker eten. Hele dag geshopt, nu even in het hotel uitrusten, haha.
Uitrusten dan Mieke en niet gaan internetten Trouwens dacht dat jullie aan de slag moesten.... klussen toch! Het is hartstikke lekker weer en dat doet een weekend weg helemaal goed. Leuk!
ik heb het nu nog even gelezen! we gaan idd nog maar even aan de klus! klinkt goed hoor jullie weekendje! geniet ervan! liefs rebbel