Mieke, ik zal weer eens gaan blazen misschien helpt het. En je mannetje blijven verleiden zou ik zeggen. (volgens mij hebben jullie deze maand al een persoonlijk record ! ) pffffffffff ! ! ! ! ! Nou als dit niet helpt weet k het niet meer.
Haha ja het is idd een record (te gek voor woorden maar ja ) Ik hoop dat het blazen helpt, zullen we morgen wel weer zien. Blijf het een raadsel vinden
Nou Mieke zal die man van je toch nog maar blijven verleiden. Ik kan er zo snel ook geen ei uit halen.... Heb je wel wat gevoeld misschien of positieve ovutest?
Nee ik heb nog nooit een posi test gehad, echt heel raar. Test geregeld, maar ja als ie nu dan weer zo onregelmatig is, moeilijk te testen. Ook zie ik nooit eiwittig slijm etc. En voelen nee ook niet, heel lastig dus allemaal. Puur op de gok, daarom is FF wel heel handig voor mij, maar met dit kaartje ?
hey mensen hier even een tussenstopje van mij , kon even niet bij de pc was donderdag op de eerste hulp was nogal hard gevallen. maar goed een gekneusde voet. en we gaan er maar weer voor. nog steeds niet ongesteld hier en ik heb nu al een week ook niet meer getest ik denk sterk dat ik aan het ontpillen ben en dat ik een maandje oversla ofzo maar goed we zullen het allemaal wel zien ik wens iedereen nog het beste die ook aan het proberen is dikke knuf
goedenmiddag dames. ik heb een klote weekend achter de rug ik ben echt hartstikke ziek en voel me echt miserabel koorts, middenoorontsteking, keelontsteking en neus dicht zitten, hoofdpijn en pijn aan handen en knie bijf deze week dus ook thuis van school en probeer veel te slapen dus ik zal zo even alles proberen terug te lezen ook wilde ik even aangeven dat ik over een tijdje weer ga pendelen. er hebben veel mensen mij een pb gestuurd maar ik hbe nog geen tijd gehad om voor iedereen te pendelen en het zijn er behoorlijk wat dus hiervor mijn excuses!
Hey iedereen! Alle zieken beterschap! Hier ga ik zo het eerste "babywasje" draaien. het is alleen maar wit spul dus gelukkig kan ik niets verpesten hihi
hey maranka, Ik hoop dat het bij mij ook gelukt is deze keer. Ik heb nu ook een duwende pijn heel laag in de onderbuik en die gaat op en af. Ik ken mijn lichaam en voel dat dit niet zo voelt als normaal als ik ongesteld moet worden. Heb ook naar gyn gebeld en zei dat alles mogelijk was... had ik dus niks aan! Kon pas binnen 4 weken gaan. Zou ik al kunnen testen? Nee toch?
ik zou nog even wachten met testen. als het innesteling is maak je nu nog niet genoeg HCG aan om een posi test te krijgen
Goedemiddag meiden, Hoe is het hier? Jeetje balen Mieke & Rebbel, maar wie weet.. Ik weet niet of het normaal is 1 dag ongie? Ik vind het niet erg maar wel raar. Zeker na het stoppen met de pil haha. Idd lekker geklust weer haha. Nou ik heb een pest dag vandaag! alles gaat mis. Vanmorgen op me fiets naar me werk om half 7, krijg k een boete omdat me lamp het niet deed. Terwijl ik thuis weg ging deed die het. En fiets ik net uit me werk doet die het gvd weer! baal echt! Vergeet alles, alles gaat niet zo als ik wil. Heb er behoorlijk de schijt aan haha. Vanavond maar eens even lekker relaxen achter me pc
ze zeggen dat je je niet mag focussen maar ik vind dat nogal vervelend als je het zo graag wil en als je dagelijks loopt te werken tussen 24 kleine snoesjes... heb een kinderdagverblijf voor kids van 0 tot4 jaar!Ik hoop dat het lukt, maar ja dat hopen/hoopten jullie ook allemaal hé. Heb gewoon geen geduld!
Ik stelde mij ook die vraag yvette. heb dit ook gehad. Trouwens sinds ik 4maanden geleden ben gestopt is dit bij mij alle maanden zo geweest. Echt niet erg maar je stelt je telkens weer vragen hé?
Ja precies Rosette, want me borsten+tepels doen nog steeds zo pijn! Je vraag je toch af of het wel normaal is. Kijk erg vind ik het niet maar je vraagt je toch wel af of het normaal is..
pfff ik denk toch dat ik ongi ga worden. dit is mijn eerste ronde..dus vandaaar dat mijn ongi later pas komt. had vrijdag moeten zijn. ik voel me steeds niet lekker, en heb lichte buikpijn. vanmiddag had ik een heeel klein beetje roze afschijding, en nu helemaal niet meer... lijkt op ongi worden, alleen zette het bij mij meteen door. ditkeer dus niet. als ik vanacht toch niet ongi word dan test ik morgenvroeg. denk toch dat ik op rood gezet kan gaan worden hoor... groetjes priscilla
Denkd at mijn ongi er ook aan zit te komen. Voel weer zo'n speciale buikpijn ppffff....... Balen. Nog niets te zien dus we hebben nog hoop. Ga er wel gigantisch van balen hoor als het nu weer niet raak is!