Net gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kattja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    BD, knuffeldeknuf voor jou hoor!
    Hoop natuurlijk anders en dat het een andere buikpijn is.

2. prismeis

prismeis Lid

1 okt 2007
    95
    0
    0
    ja dat is een rotgevoel...en dan hoop je maar dat als die ongi toch moet komen er maar snel is...dan kan je weer je nieuwe ronde beginnen...
    jeej en vant weekend moest ik nog zoveeel plassen...dat ik dacht...nou laat maar ik ga ook niet meer denken hahaha ik zie het dan wel..

knuf pris

3. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden,

sorry dat ik jullie zo lastig val met mn kaartjes! :oops:
    maar ik hoop zo dat ik dus gister mijn ei heb gehad!
    iemand een idee?

liefs rebbel

4. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

Hey lieve meiden,

Sorry, dat ik niet eerder heb gereageerd. Ik heb verdomme het hele weekend weer eens geen internet gehad. Gelukkig doet die het nu weer. En ik moet vandaag weer werken dus kan jullie mooi antwoorden.

Eerst een berichtje voor Mieke: meid je bent de volgende die ik terug ga mailen hoor. Ik ben je echt niet vergeten! Fijn te horen dat je zo’n lekker weekend heb gehad. En ik duim nog steeds heel erg voor je ookal heb je er zelf niets zo’n goed gevoel over. Ik duim en blaas voor je ;)

Verder alle meiden die weer eens teleurgesteld zijn een hele dikke warme knuffel van mij! Ik leef echt met jullie allemaal mee. Het bizarre is dat je toch een band schept zo onderling en zoals in het weekend als ik niet even kan kijken vraag ik mij vaak toch af hoe het met jullie gaat. Verslaaft? Misschien maar ook een vorm van samenhorigheid denk ik. We delen tenslotte met zijn allen dezelfde wens.

Alle zieken ook een dikke knuffel. Het is helaas weer tijd om ziek te worden. Van de andere kant kan het ook lekker zijn om even weg te duiken in je bedje. Hoop dat jullie je snel beter voelen!

Alle meiden op het wachtbankje…ik wil roze! Dus kom op meiden, maak die lijst nog meer roze. Met een beetje geluk doe ik deze maand met jullie mij.

Nou hier is alles goed. Gisteren even pijn in me buik gehad maar dat kunnen ook best mijn darmen zijn. Misschien is dit een vorm van mezelf voor de gek houden hoor, dat kan ook best. Ik weet werkelijk waar niet wat ik er deze maand van moet verwachten. Mijn temp is nog steeds mooi hoog en sinds twee dagen gaat die zelfs omhoog. Voor mijzelf geeft dat goede hoop. Maar net wat ik zeg, ik weet het echt niet. Ik weet wel dat ik errug teleurgesteld zal zijn als het deze maand niet zo is. Gewoon omdat het deze maand allemaal zo goed voelt. Van de andere kant ben ik best nuchter en heb ik zo iets van nieuwe ronde nieuwe kansen.
    Het rare is dat ik nu ook wel een beetje moedergevoelens ga krijgen. We zitten met de onduidelijkheid van het huis en de kinderopvang zit ik ook al aan te denken. Ik kan het ook niet helpen af en toe weg te dromen om over een jongensnaam na te denken. Bovendien zijn er teveel dingen toeval… maar goed, toeval bestaat ;)

Wanneer gaan de andere wachters testen?

5. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

het lijkt er verdacht veel op rebbel

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland

Voor mij gelukkig ook weer een stijging in mijn temp.
    Vraag me toch af of FF het goed doet dit keer, mijn eerste tempkaartje (album) is ook al twijfelachtig of het dag 25/26 is geweest ipv dag 29.

En we hebben nu niet meer geklust, hoop natuurlijk dat de zaadjes van liefje zo sterk zijn dat ze vanaf zaterdagavond nog hun best voor ons willen doen, hahaha!

Steenbokje, dikke knuffel voor jou, maak je niet zo druk, is niet goed voor je!

7. donna1981

donna1981 Lid

16 sep 2007
    57
    0
    0
    financieel administratief medewerker
    hoi meiden

wat een baal dag voor sommige , ik snap nou helemaal niks van die lijstjes he die sommige van jullie plaatsen. met de temp is dat. toch?

Wilde eerst ook gaan bijhouden met mijn tempratuur en zo , maar ik ben zo ontzettend blond dat dat mij niet gaat lukken ben ik bang.

snap er de balletjes van

8. ProudMum

Gaan jullie donderdag ook kijken naar Babyboom?

9. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Zeker weten. Erg interessant om te kijken.

10. ProudMum

@ Donna, ik snap er ook niks van! maar het lijkt mij dat als je even rustig leest je een heel eind komt hoor!

11. donna1981

donna1981 Lid

16 sep 2007
    57
    0
    0
    financieel administratief medewerker
    ja ik ga der een keer voor zitten denk ik, gun mijzelf ook te weinig rust voor dat soort dingen

en help meiden wat is babyboom?

12. ProudMum

een programma waar 100 stellen met een kinderwens een jaar lang worden gevolgd. een aantal meiden van dit forum doen ook mee. a.s donderdag op de NCRV om 20.20

13. mamastarlight

o jammer zeg...laat even weten hoe het was dan ben benieuwd!

14. ProudMum

opnemen steenbokje!

15. mamastarlight

ja maar dat kan ik ook niet en bovendien kan ik het dan nog niet afkijken...

vraag het mijn ouders wel even.

16. ProudMum

hoe voel je je verder steenbokje?

17. mamastarlight

lief dat je het vraagt meid, erg goed eigenlijk. beetje moe en af en toe misselijk maar verder prima. even afwachten nog ;)

en jij, nou je rustig aan nu?

18. ProudMum

Moe en misselijk? spannend!

ja hier gaat ie lekker. vanmorgen 2 keer geprikt voor zwangerschapsdiabetes. over 2 dagen krijg ik de uitslag! Net ging de bel; het kraampakket werd bezorgd!

volgende week woensdag krijgen we nog een 3D echo, daar kijk ik echt naar uit. verder zachtjes begonnen met babywasjes draaien... net de eerste gestreken en ligt lekker fris in de kast!

verder werk ik nu halve dagen, wat een verademing! kreeg wel een compliment van mijn baas; dat ze het knap vond dat ik het zo lang volhield. dat doet je toch wel goed eigenlijk....

19. mamastarlight

Ja ik vind het ook stilletjes wel erg spannend allemaal hoor en doe mijn best mezelf niet te gek te maken hahaha.

O fijn dat je dat soort dingen allemaal kan laten testen he. Dat geeft je toch weer een goed gevoel lijkt me. O leuk. Zitten er leuke dingen in het parket? En welke heb je nu? Dat lijkt mij zo gaaf zo’n echo! Die wil ik ook echt laten maken tegen die tijd hoor! Super gaaf!

Dat geloof ik ja! En gelijk heb je hoor meid. Dat is nu het allerbelangrijkste. Wel erg lief van je baas dat ze zo reageerd.

20. mamastarlight

Even wat anders meiden: ik heb afgelopen donderdag tijdens de open dag tot 10 uur gewerkt nu hoorde ik van de urenregistratie dat ze maar uitbetalen tot half 5 in overleg met mijn baas. dat omdat er vanaf toen voor iedereen mee gefeest kon worden. ik ben het daar niet mee eens omdat ik gewoon gewerkt hebben, en wil mijjn baas er dan ook op aan spreken. wat vinden jullie?

Deel Deze Pagina