Net gestopt met de pil

Discussion in 'Zwanger worden' started by kattja, Apr 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

dus eigenlijk wat je normaal ook doet met klussen!

2. Yvette1987

Yvette1987 Actief lid

May 1, 2007
    485
    0
    0
    Ja zo iets.
    Heb het ff opgezocht op het SMEP topic:

SMEPpen houdt in dat je vanaf dag 8 van je cyclus (bij een korte cyclus iets eerder) om de dag sex hebt. Vanaf dag 10 (of eerder/later, afhankelijk van je cyclus) begin je met ovulatietesten. De dag van je eerste positieve ovu-test en de 2 dagen daarna weer aan de klus, dan een dagje rust en dan nog 1x om het af te leren .

We zien wel of het werk. Ik zie sowieso me vriend om de dag ;) En van vrijdag tot zondag altijd dus zal vast wel een vruchtbare keer bij zitten ;)

3. ProudMum

Wonen jullie niet samen dan? <sorry, ben brutaal>

4. Yvette1987

Yvette1987 Actief lid

May 1, 2007
    485
    0
    0
    Nee,, geef niks hoor vind het geen brutale vraag.
    We wonen nog thuis. Maar zijn wel bezig voor een huisje.

5. ProudMum

groot gelijk! vind samen wonen heerlijk!

6. Yvette1987

Yvette1987 Actief lid

May 1, 2007
    485
    0
    0
    Ik hoop dat het mij ook zal bevallen :p
    Maar zal best wel we zijn al 5 jaar samen :)

Ik ga hem zo maar verrassen door bij hem thuis te zitten nadat die uit ze werk kom.
    Alleen zit ik dus zo ff alleen met me schoonmoeder blehh geen zin in! HAHAHAHAHA!

Hoe gaat het verder met je Rox? Alles goed? Ook met de kleine knul?

7. ProudMum

hier gaat het tot nu toe prima. werk nu nog maar 50% en moet zeggen dat het te doen is. heb wat meer energie voor andere dingen hahaha.

met het kleintje gaat het ook goed, hij is lekker veel aanwezig. vooral als ik op bed lig. of zoals nu als ik aan het kletsen ben!

ik ga even eten! tot zo

8. Yvette1987

Yvette1987 Actief lid

May 1, 2007
    485
    0
    0
    Eetsmakelijk,
    Ik ga naar me schoonouders toe..

Tot morgen.

X

9. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Wat een spannende verhalen allemaal

Steenbokje: het ziet er dus positief uit. Nou duim voor je hoor (maar ook voor mezelf :) ) Nog geen duivels maar wel paar daagjes al gevoel. Soms af en toe wel vlagen van misselijkheid. Nou als ik zaterdag niet ongi ben dan ga ik toch maar testen. Spannend weer hoor!

Mieke het lijkt echt op vruchtbaar slijm rond je ei. Dus je ei zal net geweest zijn denk ik. Hebben jullie goed je best gedaan :) ?

Missy: jeetje zeg snap niet waarom je niet posi test. Misschien over een paar dagen toch nog maar eens testen?!

Dames ik zal er waarschijnlijk pas zaterdagochtend weer zijn. Ga jullie wel missen hoor hahahaha. Maar probeer vanaf zaterdag alles weer even terug te lezen. Hopelijk zijn er dan weer wat namen in het roze bij. SPANNEND!

10. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

mieke: hoe is het met oma?

BD81: ik weet het nog nietw anneer ik test maar misschien testen wij wel gelijk. ik heb ook helemaal geen ongie gevoel. van de ene kant kunnen mij de dagen niet snel genoeg gaan van de andere kant komt het wel erg dicht bij...en ik ben bang voor teleursetllingen.

met welke type testen hebben jullie meiden trouwens getest? ik moet sowieso een nieuwe kopen dus...

ik ga slapen dan is het snel weer morgen.

11. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    hoi meiden!
    jee ik heb niet alles bij gelezen hoor! :)

@mieke: spannend meid! ik denk mn ei ook gevonden te hebben! ;)

@steenbokje: oeh spannend! ikheb er ook een goed gevoel over! ;)

liefs rebbel

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Lief dat jullie naar schoonoma vragen.
    We zijn nog steeds niet geweest, baal ik van. Liefje was laat vandaag nog in Alkmaar en had daar een spraak, stond flink in de file waardoor we nu bezoektijd gemist hebben, nu hoop ik op morgen en anders ga ik zelf morgenochtend even. Voel me zo lullig dat ik nog niet geweest ben.

Het is allemaal wel heel sneu, want ze is aangereden door een meisje van een jaar of 24 die helemaal overstuur was.
    En die heeft waarschijnlijk ook nog eens dus en in z'n achteruit maar daarna dus ook weer vooruit over haar enkel heen gereden.

Bahbahbah, zo naar allemaal.

Ik heb lekkere bonbons vooor haar gehaald.
    WIl haar nu morgen echt wel even zien.

Voor nu dus welterusten.

13. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Was je temp vanmorgen ook weer hoog, nu hoog houden hoor.
    Ik hoop dat de zaadjes van liefje sterk genoeg waren om het vol te houden vanaf zaterdagavond t/m de maandag ;)

14. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    mmm... ja mn temp was gister hoog, of ja hoger iig! van 36.5 naar 36.7, maar vandaag is ie weer 36.7! ik snap er niks meer van! vanmiddag naar het ziekenhuis, ik zal het daar eens vragen.

beterschap met je oma! echt sneu!

liefs rebbel

15. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Rebbel, dat geeft niet hoor, die van mij was ook 2 dagen 37 en nu 36.9.
    Heb toch mijn kruis gekregen op dag 18! <album>

16. mamastarlight

Goedemorgen meiden,

Mieke: ik zal zelf even naar oma gaan ja, die arme vrouw.

Rebbel: waarom moet je naar het ziekenhuis meid als ik vragen mag?

Hier alles goed nog niets in aantocht en de spanning stijgt. zelf vreindje lief is in spanning...

17. mamastarlight

mijn temp was trouwens gisteren 37 en nu 36.8...niet erg toch?

18. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hmmm als morgen of vandaag je NOD is mag ie eigenlijk niet zakken.
    Even afwachten wat je temp morgen is, als deze lager dan vandaag is vrees ik het ergste voor je.

Zal even voor je blazen :) pfffffff :) pfffffff :) pfffffff :) pfffffff :) pfffffff :) pfffffff :) pfffffff :) pfffffff

19. mamastarlight

whahaha ik moet zeggen dat mijn temp daar tussen blijft schommelen, 37, 36.8...en vandaag zal mijn nod zijn...

je spanning is dus nog om te snijden hier

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Het zegt ook niks hoor, heb je al bij de zwangerentempkaartjes gekeken, bij een heleboel ging ie ook iets zakken en zijn ze toch zwanger, dus geen paniek!

We moeten optimistisch blijven, dus het was niet echt goed van mij wat ik schreef! :D

Share This Page