Weet je wat ik eigenlijk zo leuk vind zo hier op het forum. We zitten allemaal in het zelfde schuitje, het is net of wel elkaar best goed kennen en leeftijd maakt helemaal niet uit. Ik kan me soms zo indenken omdat ik 35 ben en hier ook meiden van 20 komen dat ik dan misschien wat kinderlijk ben of zo? Niet dat jullie twintigers kinderen zijn invergelijking met mezelf hoor, zo bedoel ik het niet. Maar vind dat zo leuk. Gek ook wel.
Mijn temp... Nee ik heb net pas mijn ei gehad, maar die is veel later gekomen dan gepland, zie album en is het klussen dus ook heel anders gegaan. Hoop dat de zaadjes sterk zijn en het 48 uur hebben volgehouden.
ik denk inderdaad dat dit komt doordat wij allemaal dezelfde wens hebben. en bij wensen maken leeftijden niets uit. ik beleef het inderdaad ook zo hoor
buikje begint al te komen he roxy leuk hoor! ik ga naar huis even met papa overleggen of we al een test gaan doen
klopt, en je bent zo jong als dat je je voelt! Dus mieke, je kan makkelijk door voor een 20 jarige hoor hihi
als je maar voor 20.20 laat weten wat je uitslag is steenbokje! Daarna ben ik Babyboom kijken hihi grapje, lees het vanzelf wel natuurlijk
Mooi buik Rox, helemaal mooi hoop ooit ook zo'n buik te hebben. Tja mensen schatten me ook wel jonger hoor. En kan goed met mijn schoonzusje opschieten en zij is 23. Spannend steenbokje, we lezen het hier graag! Ik duimerdeduim hoor!
@Roxy, je hebt echt een mooie buik hoor! @Mieke, je hebt helemaal gelijk. Ik vind het ook fijn dat er niet op leeftijd wordt gelet en dat we elkaar als gelijken behandelen. We hebben allemaal dezelfde wens: een beebje! @Steenbokje, ik ben benieuwd, zal het hier vanavond goed in de gaten houden! Liefs Monique
Goedemiddag dames, Heb een paar daagjes niet mee gelezen wat is er al veel af gebbabeld hahah gezellig hoor en inderdaad voelt heel vertrouwd omdat we allemaal in het zelfde schuitje zitten praat toch wat makkelijker. @rox mooi buikje schiet al op voor jou @Mieke spannend meid ik duim voor je ben benieuwdd Alle dames die een teleurstelling hebben gehad nieuwe ronde nieuwe kansen.. Ben ook benieuwd wat deze ronde voor mij in petto heeft. Mijn rode dagen zijn o0ok weer voorbij dus ben weer druk aan de klus. Wat las ik nou doen er ook meiden van dit forum mee aan babyboom?
Hey Meiden! Ik ben weer wakker na een dagje lekker slapen na mijn nachtdienst, nog een nachtje en dan heb ik weekend! Mieke, spannend voor jou meid! Wie weet is het deze maand wel gewoon gelukt, net wanneer je het niet helemaal verwacht....En ik vind het inderdaad ook dat we hier een gezellig clubje hebben! En dan maakt leeftijdsverschil niet uit he! Blondsteenbokje, meid je houdt ons in spanning! Hoe is het daar? Ga je vandaag nog testen! Heel veel succes! Rebbel, hoe was het in het ziekenhuis? Moest je op nacontrole bij de gyn? Wij zijn lekker aan de klus deze week, netjes om de dag! We zullen zien....
hier ben ik maar het testen wordt later. ik kon geen test krijgen hier namelijk. dus ik wacht nog even, misschien morgenavond. dan is het hier koopavond dus kan ik er even eentje gaan halen.
ter aanvulling: omdat ik zo onzeker was had ik nog even getempt en die was 37.6. nog hoger dan eerst dus
@ steenbokje, hebben jullie op vrijdag koopavond? is dat in heel culemborg? hier in Utrecht is het alleen in de wijk Hoograven p vrijdag koopavond, voor de rest van de stad op donderdag