whahahaha nee ik test niet vandaag. en ja in heel culemborg is het vrijdag koopavond ik wil samen met mijn mannetje testen maar die is net vertrokken naar onze stacaravan omdat we "ruzie" hebben.
Waarom hebben jullie dan nu ruzie Enne, avond tempen geld niet hoor, alleen ochtend. We zijn net naar oma geweest, nou die had praatjes voor 10, maar ze ziet er wel behoorlijk bont en blauw uit. Ze moet straks nog wel 6 weken revalideren, arm mensie. Ga nu eten. X
als ik eerlijk ben...ik heb geen idee. ik denk dat wij weer even langs elkaar heen hebben geleefd de afgelopen dagen of zo. hij vind mij anders...en ik heb juist zo iets van ik ben er nu voor jouw aangezien ik het vorige week zo druk had. ik denk dat hij ook even overloopt of zo. misschien ook wel een beetje angst? dan wordt het zaterdagochtend pas testen want ik moet hem nog kopen. dat doe ik dus morgen avond en dan zaterdag vroeg testen. heb namelijk al om 10 uur bij mijn vriendin afgesproken. ach arme oma! en moet dat in een speciaal huis dat revalideren?
@ steenbokje, misschien zijn het wle de spanningen. het is voor hem ook niet niks. dat merkte ik wel aan mike toen. maak je niet druk, en laat hem lekker gaan.... is ook wel eens goed voor mannen! enneh, jij kan lekker op je gemak babyboom kijken!
ja dat denk ik ook wel en dit hebben we vaker gehad maar ik baal gewoon dat het elke keer zo moet. daar wil ik uitstappen! ik heb gewoon echt als een klein kind zitten janken. ik schrok van mezelf ik heb geen aansluiting! dus geen babyboom voor mij!
op www.uitzendinggemist.nl kan je de volgende dag de uitzending bekijken ik snap dat je je verdrietig voelt, probeer dat hem duidelijk te maken als zijn boosheid over is. hoe wil hij dat gaan doen als jullie een kleintje hebben? maak je er verder niet druk over, hij geeft vanzelf wel aan wanneer hij wilt praten. <en geloof me, volgens mij ben ik daar expert in want mike is echt een stijfkop!>
o super! als we niets hebben morghen kijk ik even anders in de pauze op mijn werk whahaha. ik geloof dat wij elkaar de hand kunnen schudden
@ blond steenbokje! Wat vervelend allemaal, het komt allemaal goed maak je niet te druk. je hebt trouwens een hele hoge temp. net als ik 37,6. Ik hoop dat het iets goeds betekend! Ik duim voor je en ben erg benieuwd naar je test! Liefs Wendy ik duim natuurlijk voor iedereeeeen!
thanks meiden, ik weet ook dat het goed komt en hij is straks een hele lieve trotse papa...ik moet wel zwanger zijn hoor ik begin gewoon weer te janken...moet er gewoon van lachen hahaha. zaterdagochtend voordat ik weg ga laat ik het jullie weten! ps.s dat is positief wen
Kan vanavond toch nog ff online komen. WEEEEEEEEEEEEEEEEEEee Weer ongesteld geworden. Inmiddels dus ronde 8 voor mij! *(&@#*&$%*&$%@*^##^** Ik baal nu echt ff zeg . Moet wel zeggen dat het deze maand niet zo hoopvol aan voelde maar begin nu toch wel eens erg ongeduldig te worden Positief blijven denken zeg ik dan maar weer........... nieuwe ronde nieuwe kansen!
Laten we dan maar hopen dat een van ons 2-en positief test Ga eens kijken of ik wat van Babyboom kan leren hihi. Hou me op de hoogte he steenbokje! Spannend hoor!
hoi meiden! steen heeft gelijk, ik moest idd vandaag op nacontrole bij de gyn! maar alles was goed! hij liep uit met een uur! en we zijn maar ongeveer 10 min binnen geweest, nog niet eens volgens mij... @mieke: ik hoop dat je gelijk hebt gezien mijn temp! fijn dat jij een kruis hebt, en ik duim heel hard voor je dat de zaadjes het overleven! @rox: mooi buikje hoor! @blondsteenbokje: spannend meid! ik hoop echt dat mn pendel klopt! maar avond temp mag je niet mee tellen toch? @BD81: een hele dikke knuffel voor jou! liefs rebbel
nee ik heb alleen vanavond getempt voor mijn gemoeds rust enigszins. ik ben benieuwd ik voel en merk nog niets. dat gerommel vandaagw aren duidelijk mijn darmen namelijk. morgen testje kopen. ik wil niet maar ga zo toch maar eens slapen. truste
Steenbokje, al ongi? Heb je al wat van je mannetje gehoord? Rebbel, fijn dat alles goed was op de nacontrole! BD81, Knuffel voor jou meis!
Goedemorgen meiden! nee geen ongi hier, wel een mooie hoge temp van 37 graden! van mannetje verder niets meer gehoord maar ik denkd at mijn smsjes niet aankomen op zijn toestel. komt wel goed. maar goed ik ben dus vrolijk en heb super goeie hoop! hier met iedereen ook alles goed?
Steenbokje spannend hoor! BD81 balen hoor weer een ronde verder. Ik baal met je mee mijn temperatuur is nog hoog maar ik verlies wel al oud bloed dus ook ik ga naar de volgende ronde.