steenbokje, niet meer smsen, laat hem jou maar bellen wanneer hij wil praten. mooi zo'n hoge temp! houden zo he?
nee ik doe ook niets meer. ik verwacht hem vanmiddag ook gewoon weer thuis hoor. ja houden zo! en testen doen we morgen
moeilijk he, om hem met rust te laten? ik had dat in het begin heel erg. nu heb ik zoiets van; je zoekt het maar uit, merk het vanzelf wel wanneer je wat te zeggen hebt.
is ook zo, die indruk heb ik ook, maar hij geeft mij de schuld en dat snap ik dan weer niet. en bovendien wil ik morgen met hem samen testen snap je...
o joh, het zijn mannen die begrijpen wij toch vaak niet? en zij ons niet hahaha. dat ik zo anders deed de laatste dagen. ja, ik denk hormonen hahaha. komt wel goed!
sommige dingen moet je je oren in laten gaan en direct er weer uit.... zoals dit dus! word zo terug gebeld met mijn bloeduitslag..... krijg nu de zenuwen...
He meiden even stiekem vanaf een bedrijf waar ik vandaag zit. Jullie kletsen weer gewoon lekker door. Steenbokje, spannend nog geen bloed en mooie temp. Wat is je gemiddelde gewone temp voor je ei?
@rox: super fijn voor je! @blondsteenbokje: mannen! hihi! mooi hoor die temp! bij mij was ie 37 toen ik zwanger was! vandaag ook 37 dus ik hoop nu toch echt mijn ei gehad te hebben! http://img80.imageshack.us/img80/9749/temp3vw4.png liefs rebbel
isff geleden dat ik hier was. Heb mijn banner aangepast want ik snap er niks meer van. Vandaag toch maar een test gedaan want als ik van mijn ongi na stoppen van de pil zou ik nu kunnen testen....wat ik dus heb gedaan. Zie aan de zijkant waar de teststreep moet komen een roze penpunt en na 8 min een heeeel vaag lijntje... :x Nu is het zo 1 okt en 2 okt heb ik nog gebloed...dus als ik daar dan weer vanuit moet gaan is het dus pas de 26e dat ik mijn nod heb.... heb mijn ei vorige week zaterdag gevoeld...slijm doorzichtig en buikpijn tot en met en tot nu toe heb ik nog altijd een weeig gevoel in mijn buik. ik vind het zwaar....zou ik nu moeten wachten tot de 25e met testen? Of zal ik zondag of maandag weer met ochtendurine testen want die 1-2 oktover was nou niet echt bepaald een echt ongi....
hallo! Ik ben nog een beetje duf, maar ik ben er! hihi, ik heb weekend! Heerlijk. Vanavond lekker met een vriendin uit eten, gezellig! Verder heb ik sinds gisteren al wat meer slijm, dus mijn ei zal er aan zitten te komen! Vanavond maar weer even klussen @Rebbel, fijn dat alles goed is meid! Ik duim voor je voor deze ronde! @Blondsteenbokje, en nog niets te bekennen bij jou? Zou het dan eindelijk? Wat vervelend dat het even niet loopt tussen jou en je vriend, praat er samen over meid! Succes! @Bd, een hele dikke knuffel! Veel succes in de volgende ronde! @Roxy, fijn dat de glucose goed was! Fijne dag!
ik ben nu aan het denken dat ik niet meer weet of ik in mijn cyclus 28 dagen of 33 dagen zit...ik ben er heilig van overtuigd 28 maar de twijfels slaat toch toe...
Komt vast door de spanning dat je zo aan het twijfelen bent geslagen. Morgen hopelijk lekker samen testen (positief hoop ik [-o< [-o< [-o<) en dan ben je in ieder geval van die spanning af. Hou ons op de hoogte..... xxx
hihihi nou deze muts had het dus gewoon wel goed. deze cyclus was 28 dagen. dus we gaan testen! hahaha muts he
Rebbel, goed dat alles er mooi uitzag. En eindelijk die temp flink omhoog. Bij was ie vandaag zelfde als gister, beetje saai dus, 36.9 Steenbokje, volgens mij zat je vorige keer op 33 dagen? Ik kan me herinneren dat het om en om was, 28-33-28-33 zoiets. Heb je het niet in je agenda genoteerd of zo? Steffie, ik heb echt geen idee wat te doen, misschien idd nog even wachten. Steen, heerlijk weekend, veel plezier vanavond.
Hoi allemaal! Bijna weekend heerlijk! "t is hier weer spannend...ben benieuwd Blondsteenbokje...ik duim voor je. [-o< Ik heb EINDELIJK de stap genomen en de huisarts gebeld. Ik heb dinsdagochtend een afspraak gemaakt, dus ben benieuwd wat ze zegt. Wil iedereen voor me duimen? [-o< Ik laat het dinsdag wel even weten. Voor nu een fijn weekend allemaal.