Ohhh Steenbokje, wat doe je ons aan! Maar misschien wel goed ook. Spannend hoor. BD, wat ongelooflijk balen dat je weer ongi bent geworden! Rebbel, fijn dat je temp hoog blijft, ei idd gevonden, mijn temp is nu weer gestegen. Toch wel goed dat tempen toch? Maranka, druk en moe. Wel aan jezelf denk hoor, niet goed al die stress. Over een maandje zal de meeste drukte voorbij zijn en gaan jullie daarna lekker genieten van een welverdiende vakantie. Rox, hoe gaat het met jou? Wanneer had je de 3D echo? Taby, ik heb een paar jaar geleden ook een MRI gehad, welliswaar voor iets anders. Maar dat valt wel mee hoor. Ben erg benieuwd naar de uitslag en wat ze zullen vinden hoor. Wel fijn voor jezelf als daar eindelijk enige duidelijkheid uit zou komen. Nog wel lang wachten allemaal he? Sterkte vast. Smallgirl77, welkom op ons leuke en gezellige topic Als je hier wilt blijven misschien wil je ook op onze lijst. Dan heb ik even je laatste pil dag nodig, je zit in ronde 2 toch. Succes. Monique1983, veel plezier met al dat gefeest! Zora, ook van mij veel succes bij de ha dinsdag. Ik heb een lekker rustig weekend heerlijk, ben ook erg moe en heb vannacht wat onrustig geslapen, baal ik altijd van, bah. Morgen verjaardag van dochtertje van mijn vriendin die wordt alweer 7. En vandaag zouden liefje en ik maar weer eens naar de sportschool gaan. We hebben een abonnement maar gaan steeds niet, je kent het misschien wel, hihi.
@mieke: ja meid, toch samen ons ei gevonden, jij iets eerder dan ik, maar we lopen wel ongeveer gelijk! nu ook nog samen dat 2e streepje op die zwangerschapstest vinden please... geniet van je weekend! liefs rebbel
Rebbel, zou het enorm leuk vinden om idd samen positief te testen hoor! En dan vooral positie, gaan we daarmee ook gelijk op. Hebben jullie, doordat je ei wat verlaat was, nog goed kunnen klussen rond die dagen?
ja zou leuk zijn! we hebben de dag van de eisprong niet geklust, maar de dag ervoor wel, dus ik hoop dat dat voldoende zal zijn! liefs rebbel
wij hebben de vrijdag geklust zatedagavond kreeg ik buikpijn en slijm wat ik verwacht dat dat het begin van mijn ei was...zondag pijn en nu de hele week al van die ongi krampen dus ja ik heb ook goede hoop ze zeggen dat een zaadcel toch 2-5 dagen overleeft dus laten we het hopen he
inderdaad er is bij mij alleen een maar... heb glijmiddel op waterbasis gebruikt sommige zeggen dat dat zaaddodend kan zijn....maar als ik de beschrijving leest staat er veilig voor zaad...niet zaaddodend glijmiddel maar toch een beetje onzeker erover nu
Goedemorgen! En steenbokje kun je je nog bedwingen om niet naar de winkel te rennen voor een test? En nog geen steeds geen duivels op bezoek? Succes met wachten meid! Taby, jee wat een verhaal. Succes! Spannend Mieke en Rebbel! Succes! Smallgirl, van harte welkom en veel succes! Gisteren gezellig met een vriendin uit eten geweest, heerlijk bijgekletst. Nu zijn we samen vrij, krijgen vandaag en morgen visite en vanavond weer met vrienden uit eten, wat een luxe he Gisteren weer goed geklust, dus daar ligt het bij ons gelukkig niet aan! Fijn weekend!
hallo dames. lekker zonnentje vandaag weer, maar nog wel koud brrrrrrr. Hier gaat alles z`n gangetje, ongi is voorbij en we kunnen weer aan de klus. ga deze maand maar eens om de dag klussen, misschien dat dat helpt haha. heb de vorige maanden rondom m`n ei elke dag geklust. heb nu echt wel zin om een keertje zwanger te worden. Ga straks ook ff babyboom kijken op uitzending gemist. Je hoort er veel verhalen over. T`is hier wel weer spannend zeg , blond steenbokje hoop dat je postief test! dat je het nog vol kan houden zeg! succes nou doeiiiiiiii gr mayo
Als er op staat dat het nietzaaddodend is dan zal het wel zo zijn en zou ik me er niet druk over maken! Heb er zelf weinig verstand van maargoed, als het in de beschrijving staat! gr
Gister bij de VK geweest, en alles is goed . Lekker het hartje gehoord, en de echo-uitslagen doorgesproken. Ben lekker in de groei . Moet de wel de steeds erger wordende pijn in mijn schaambeen in de gaten houden. Mag natuurlijk geen BI worden... . Ik moet mijn grenzen goed in de gaten houden, en tijdig aan de bel trekken bij de huisarts en/of fysiotherapeut. Maar ja... wel moeilijk hoor. Ik bedoel.... het doet behoorlijk pijn ja.... (je hoort me er gewoon niet over ), maar ja.... hoe weet ik nou of het al te ver is... Toch maar proberen om weer vroeg naar bed te gaan. Ik ben erg vroeg al erg moe, maar blijf wel gewoon op zitten, dom natuurlijk. Verder blijf ik me psychisch die kwestie van mijn collega aantrekken. Hmmmpppfff.. Ik weet niet meer of ik het al vertelt had hier (mijn geheugen is een zeef ), maar afgelopen dinsdag zag ik haar pas weer.... sinds ca. 10 weken. Ik heb zelfs twee uur naast haar gewerkt. En mevrouw deed heel erg hard haar best om mij niet te zien. Dmv omdraaien als ik langsliep. Zorgen dat ze aan de andere kant van dezelfde ruimte was, of gewoon met haar rug naar me toe stond. Ze heeft zelfs tegen mijn collega's verteld (die uit enorme nieuwsgierigheid vroegen wat ze van mijn buik vond) dat ze me NIET gezien heeft. Ze heeft me notabene aangekeken.... . En dat ik maar een keer ben langs gelopen. Nou maak daar toch maar 5 keer van, alvorens ik bij haar aan de balie ging zitten en daar tweee uur bleef zitten.... . Ik weet dat het niet mijn schuld is, en ik weet dat ik er niks aan kan veranderen. En toch.... zucht... Uit eigen initiatief heb ik haar maar uit mijn MSN-lijst gedelete, want ook daar reageerde ze niet meer op mij. Ik heb haar telefoonnummer gedelete. Wat is het nut om iemand te bellen, die toch wel hard haar best doet om mij niet te spreken en niet te zien? Op advies ( thanks) heb ik haar uit mijn Hyves gedelete. Ik werd er gek van om elke avond haar foto maar tussen mijn vriendenlijst te moeten zien. (Op het werk kan ik het wel hebben hoor, het is en blijft een collega... Maar daar zie ik haar gem. maar 1 à 2 dagen in de week.) Gisteren vroeg mijn VK hoe het afgelopen was... had het er nl. al een keer over haar gehad. En die zei dat ze merkte dat ik het erg vond voor onze vriendschap. Vriendschap... misschien is dat het wel. Dat ik daarom mee blijf rondlopen.... misschien heb ik onze collegialiteit als het begin van een leuke vriendschap gezien, en ben ik teleurgesteld over hoe het gelopen is. Tuurlijk snap ik wel dat dit enorm pijnlijk voor haar is/was. Maar zeg dan niet tegen mij: "Je moet het wel vertellen hoor, wanneer je zwanger bent. Dat vindt ik leuk om te weten. Ik kan daar heus wel goed mee om gaan hoor. Veel maken de fout en beslissen voor mij dat ze het me niet moeten vertellen, omdat ze denken dat ik het niet aan kan. Daar kan ik zo boos om worden. Daar hoef ik geen contact meer mee. Maar jij vertelt het toch wel he... ik vind het erg leuk om het over dat soort dingen te hebben. Ik vind het erg spannend. Wel zeggen he? Moet je doen hoor !" Ik bedoel... dan verwacht je deze reactie toch niet? Of ben ik nou gek? Liefie zei al, zeggen en doen zijn twee verschillende dingen. En tja... dat blijkt. Sorry voor mijn lange post.
Hey meiden! Ik ben een week weg geweest. Beurs in Den Bosch. Ik zal proberen dit weekend alles terug te lezen. Nou Daisy, ik weet niet meer precies wat de oorzaak was van je strubbelingen met je collega. Maar kan me wel indenken dat je je rot voelt. Dat is altijd zo met zoiets. Je bent bang dat je iets verkeerds hebt gedaan/gezegd, terwijl dat eigenlijk niet zo is. Je weet dan vaak ook niet hoe je het anders gedaan zou hebben. Mn ei heb ik volgens mij toch nog niet gehad.... Kijk zo wl even op mn banner. Fijne dag allemaal!
Even in het kort, want er zijn natuurlijk ook nieuwe lezers hier. Ze is al nu bijna 9 jaar bezig met de MMM. Wegens problemen aan haar kant, en zaadproblemen bij haar ventje zal ze nooit op de natuurlijke manier zwanger raken. Nederland heeft haar begin van dit jaar opgegeven. Ze zoekt nu haar heil in België. Ze weet wanneer ik stopte met de pil, omdat ze het zelf aanvoelde en vroeg, en ik niet kan liegen. Ze kende mijn cyclus, en was er van overtuigd dat ik met mijn cyclus (met name mijn late ei, en korte luteale fase van 10 dagen) bij een gyneacoloog terecht zou komen. (Ze heeft heel hard haar best gedaan om mijn cyclus zo negatief mogelijk te laten klinken). Het pijnlijkste is denk ik dat haar terugplaatsing een week voor mijn ei was. Een week na haar mislukste innesteling, teste ik positief. Ik heb het pas verteld na mijn termijnecho.. maar ze voelde het al, en ontloopt me eigenlijk al een beetje sinds ze weer is gaan werken. @ Jannegie.... klopt... zo voel ik me inderdaad.
Daisy, heel erg naar voor de werksfeer en jouw gevoel om fijn te kunnen werken. Ik denk dat ze toen ze zei dat je het haar wel moest vertellen etc. idd wel had gedacht dat ze er wel tegen zou kunnen, maar dit bleek niet zo te zijn. Voor haar is het natuurlijk ook enorm moeilijk allemaa en zeer pijnlijk. Uiteraard is het niet in orde om er dan maar zo mee om te gaan zoals ze dat nu doet. En jou hiermee op te zadelen. Probeer het van je af te zetten ook al is het erg moeilijk voor je, want ik zou het me persoonlijk ook erg aantrekken hoor. Maar ik denk dat je in deze alleen jezelf er het meest mee hebt. En als ze zo blijft doen, doe gewoon en zeg haar gedag, dan kan het niet aan jou liggen verder en voel je je er zelf misschien prettiger bij. Tja, of je er wat aan hebt weet ik niet. Maar voor haar is het ook niet makkelijk, ze maakt het zo alleen maar moeilijker. Knuffel hoor! Enne wat fijn dat alles bij de VK goed was en dat jullie het hartje weer hebben kunnen horen kloppen, mooi is dat toch, hoop daar ook spoedig op
Hallo, Hier de vriend van Yvett. Yvett is een paar dagen hier niet geweest. Ze is namelijk aangereden donderdagochtend en ligt in het zh. Ze heeft 2 gebroken ribben, gebroken arm en been. Ze is al 2x geopereerd aan dr arm en ze heeft een zware hersenschudding. Ze vind het jammer dat ze niet kan komen maar ze heeft nog teveel pijn. Als alles meezit mag ze dinsdag naar huis en dan zal ze er weer zijn. Ik moest de mensen die zwanger zijn feliciteren van haar. Ik ga nu weer naar haar toe. Groetjes Pascal( vriend van Yvett)
O jee wat erg, een ongeluk. Wens Yvet maar het allerbeste van ons, en heel veel beterschap! Hoop maar dat ze snel nar huis mag. Dikke knuffel voor haar xxx