Als je bij de uploadpagina bent van je album, dan geeft ie daar aan wat voor bestanden je kunt plaatsen. Ik sleep meestal mijn kaartje uit de site/pagina van FF naar het bureaublad en die kan ik dan gewoon plaatsen.
vreemd de meldingen van nieuw bericht kwamen niet binnen dus heb even veel bij moeten lezen. Vandaag dus een vage streep, ga tot dinsdag wachten denk ik en dan nog eens testen.. is mijn 2e vage streep op 4 dagen. Of zal ik tot woesdag wachten, ben in principe al 3 dagen overtijd...
steenbokje! waar blijf je?? we wachten op goed nieuws! hier alles prima, temp blijft mooi hoog, vanmorgen weer 37. liefs rebbel
joehoe, steenbokje! hoi maranka, halve dagen werken is een hele opluchting,. nu mike nog aan zijn verstand peuteren dat hij wat zachter moet doen smorgens. anders schiet het nog niet op voor mij zoals nu...grrr
Steenbokje we zijn nieuwsgierig! Ik hoop zo voor je dat het raak is. Bij mij is het raar. Geen onge maar wel een hoge temp maar een neg. test. Maar wel afgelopen dagen oud bloed dus ik snap het even niet meer.
Rebbel, ik blijf ook mooi op 37 graden steken. Rox, hihi, mannen. Die van mij was vannacht op de bank in slaap gevallen en werd om 6u wakker. Dacht, ik kruip nog even in bed, maar was bang mij wakker te maken, dus bleef nog maar even op de bank. Het wordt spannend op het wachtbankje, alhoewel ik er toch nog steeds niets van verwacht. Zaterdag had ik wel wat lichte steekjes, maar ik weet hoe mijn lichaam me voor de gek kan houden.
Goedemorgen! Steenbokje is er al nieuws bij jou?!?!? Je maakt het wel spannend zo voor ons Mieke, ik kan me voorstellen dat je er niet te veel van verwacht meid, maar het kan dat weet je! Dus ik duim nog steeds heel hard voor je! Rebbel, dat is een mooi teken dat je temp mooi hoog blijft...spannend hoor! Maranka, lekker nog even samen op vakantie! Ik heb weer plaatsgenomen op het wachtbankje...dus de spannende periode is weer aangebroken....
ja STEENBOKJE waar zit je nou? We zijn nieuwsgierig..... ik toch besloten woensdag nog eens ook al heb ik een vage lijn dus Steenbokje voor jou een vette hoop ik!
Steenbokje waar zit je! ! ! ! Zo ik ben terug van de dokter. Heb alleen een prik gekregen voor de Hep. A. De andere dus niet. Als ik echt Hep a. zou krijgen daar, zou ik verder van huis zijn en de hygiene is daar nu eenmaal niet goed. Verder rade ze aan weg te blijven van de saladebar en veel te drinken (uit flesjes). Of frisdrank zonder ijsklontjes. We gaan al over 5 weken! Dani, meid wat ga je goed met afvallen!
ja die klopt niet meer ben namelijk bij gekomen afgelopen week heb niet gefitnessd voor 2 weken niet op het eten gelet maar ehct 2 weken lang genoten en weeg momenteel 90 kilo dus ja ga vandaag weer beginnen waar ga je op vakantie maranka? XXX
ik moet het even groot kwijt hoor: WAT ZIJN JULLIE TOCH EEN ONTZETTENDE ONGEDULDIGE LIEVERDS! hier ben ik dan hahaha. nou ik weet nog niets, of eigenlijk wel...uhmmmm hahaha ik heb nog steeds geen duivels gezien en voel ze ook niet aankomen. ik ga nu naar de winkel een test halen. Yvett: beterschap meid! en de rst lees ik straks weer even bij, ik kan nu ook niet meer wachten hahaha. tot zo!
Jeetje steenbokje hahahaha. Wat een spanning. Klinkt goed al zeg ik het zelf. Ga je vandaag nog testen? Hoop het wel want ben namelijk een paar dagen niet aanwezig vanaf vanavond......