dat heb iki weer hoor, wie heeft er verstand van de clear blue testen? ik heb een nieuwe digitale gekocht met 3 strips. nu dacht ik dat ik de strip er verkeerd in had gedaan dus heb ik hem te snel eruit gehaald. nu gaat dat teken van testen en het boekje niet meer weg...
Das goed om te weten Maranka, ik moet juist die herhaalprik hebben voor Hep. A. Ergens eind van het jaar of begin volgend jaar. Dus DTP is toch iets te heftig?
@Daisy, wat vervelend! Niet leuk dat ze nu dan zo reageerd of beter gezegd niet reageerd. @Yvet, wat verschrikkelijk! Doe rustig aan meisje! Ik wens je heel veel sterkte! @Lielie, welkom en veel klus en leesplezier. @Frostieke, jammer dat je ex niet is bijgedraaid maar je gaat het redden! Ik wens je alle geluk toe! @Missy, jammer maar toch fijn dat je nu ongie bent, weet je weer waar je aan toe bent. Dikke knuffel voor jou! @Wendy, balen meid! Dikke knuffel voor jou! @Racebab, ook een dikke knuffel voor jou. Het is natuurlijk ook een spannende tijd, ik hoop dat het gauw weer beter gaat. @Steenbokje, je weet het wel spannend te maken hoor! Ben je er alweer? Hier gaat alles verder z'n gangetje, ben weer op het wachtbankje beland maar ga er niet vanuit dat het is gelukt deze maand. Erg weinig geklust omdat ik steeds te moe was, we zullen zien! Liefs Monique
Oh, jeetje wat spannend! Maar wel jammer dat die verkeerde test negatief was. Daardoor heb ik nu wat minder hoop voor Steenbokje... Maar hoop dat ze straks terug komt met een goed test! Ik heb mijn temp helemaal ingevuld bij FF. Hij geeft nu aan dat ik 4 dgn dpo ben. Pfff... toen was ik nog in nederland, ALLEEN! . Heb nu 1 dag na eisprong geklust volgens FF. Had trouwens zaterdag "plop" steekjes in mn rechterzij. Dus nu hoop ik dat ik toen pas mn ei had. Temperatuur is 36,6. niet echt om over naar huis te schrijven. Ik was in nederland bij mn goede vriendin langs gegaan. Toen zij zwanger was van haar eerste (per ongeluk), hebben we afgesproken dat we bij haar volgende samen zwanger zouden zijn... nou ja, voor zover dat lukt. Leuk streven toch? Nadat ik met de pil gestopt was heb ik haar gebeld en het verteld. Ze was helemaal blij, zij had namelijk net het spiraaltje laten verwijderen! Zonder dat we dat van elkaar wisten! Nah, ja, nu is zij dus 11 weken zwanger. Helemaal gaaf natuurlijk. Maar het geeft bij mij wel weer extra aan dat ik nog niet zwanger ben . @ Monique: jammer dat het klussen niet echt goed gericht was bij jullie. Wij zitten dus op hetzelfde wachtbankje! @ zora: Ben je al bij de dokter geweest?
Hee Jannegie, ik zou toch ook nog even dag 14 in je achterhoofd houden hoor. Even je ongi in de gaten houden, wordt je van de week ongi, dan denk ik toch dat het dag 14 is geweest. Omdat je een dip hebt gehad op dag 18 heeft FF denk ik je kruis verplaatst. Maar je slijmwaarneming staat toch bij dag 14. Wie weet. Dan zou je nu op 10 DPO zitten. Enne dikke knuffel voor je hoor, kan me voorstellen dat je daarin toch een beetje teleurgesteld bent. Je vriendin al wel en jij nog niet.
Oh nee zeg moet er zo vandoor en ben waarschijnlijk pas vrijdag weer in staat om hier te komen kijken Ga jullie wel missen hoor (lijk wel verslaafd ) Tot vrijdag meiden en ik duim voor Steenbokje
Goedenavond Meiden, Ik laat mijn vriend dit typen omdat ik nog echt niet kan zitten en me rot beroerd voel. Inmiddels ben ik vandaag wel thuis uit het ziekenhuis gekomen. Afgelopen donderdag ben ik aangereden door een vrachtwagen met mijn fiets. Ik weet er niet veel meer vanaf alleen dat ik op weg naar mijn werk was en wakker werd toen ik in het ziekenhuis lag aan allemaal toeters en bellen. Inmiddels ben ik al 3x geopereerd. Ik had mijn onderarm en bovenarm op 4 plaatsen gebroken. Ik ben helemaal in elkaar weer gezet met ijzerenpinnen en schroeven een soort bouwpakketje ben ik nu dus. Ook heb ik mijn onderbeen met enkel gebroken en ook deze is in elkaar gezet met het bouwpakketje Als het nog niet erg genoeg was heb ik ook 2 ribben gebroken. En een hele erge hersenschudding eraan overgehouden. Ik moet sowieso nog 2x geopereerd worden op korte termijn omdat mijn bovenarm nog niet goed staat. Ik zit dus met mijn linkerhelft van mijn lichaam in het gips. Heel erg leuk dus Ik ga nu weer slapen want ik voel me echt een onzinnig mens. Die niks kan. Arm ventje heb ik nu toch wel deze paar weken! Haha. En ook mezelf. Ach met beetje hulp en rare bewegingen moet het lukken toch Ik wil bij deze de meiden die roze hebben getest feliciteren!! Meiden die in het rood zijn beland veel succes wensen en veel klus plezier in de volgende ronde! Liefs Yvette
Yvet, meisje wat k*t allemaal! Doe je het rustig aan en laat je maar lekker verwennen door je mannetje! Dikke knuffel Monique