Oh, mooi mannegie! @ Blondsteenbokje: Je klinkt als een vrouw die ongesteld is, haha! Maar niet fijn als alles teveel wordt op je werk en je geen steun kan krijgen van je baas. @ Zora: Jammer dat je huisarts nog niks wil doen. Maar tot eind vh jaar wachten is wel te doen. @ Steffie: Meid, geen paniek, nog een beetje geduld hebben dacht ik. Over een paar dagen heb je vast meer zekerheid. Maar snap je wel hoor! @ Steen: lekker dagje voor jou! geniet ervan! Ik ben behoorlijk verkouden aan het worden. Volgens mij weer opgelopen op de beurs in nederland. Altijd zo met die beurzen. Ik heb mijn temperatuur van vanmorgen ingevuld bij FF. Nu geeft FF aan dat ik nog geen ei heb gehad. Beetje raar hoor die temperatuur van mij. Net of er niks gebeurt in mijn lichaam.
hi, de sittuatie op mijn werk is moeilijk uit te leggen aan een buitenstaander. er wordt gewoon te gemakkelijk gedacht dat ik alles kan doen. te veel van o dat kan wel even en daar probeer ik gewoon een halt toe te roepen zo bedoel ik het. en daarom ga ik straks ook even met die vrouw van PZ praten. zo kan het algemeen niet en zo kan ik het ook echt niet. ik ben best perfectionistisch en wil het dus goed doen. en verder ben ik gewoon verdriteig. het gesprek tijdens de lunch ging weer over kinderen en iedereen vind mij chago. mag ik ook een keertje! sorry....
Ik ben in juni gestopt. Hele regelmatige cyclus, maar sinds vorige maand heeft mijn lichaam bedacht dat het toch wel erg wennen is zo zonder pil. Ik heb 15 jaar de pil geslikt dus ik hoop van harte dat dan ontpil verhaal een fabel is, al heb ik er wel vaker van gehoord...
@ Blondsteenbokje Zie dat je ongi bent geworden minder zeg voor je. En we hadden nog wel zo voor je geduimd. Ik zit ook op mijn ongi te wachten. Dat mijn nieuwe cyclus maar snel gaat beginnen.
Welkom! Zoals je misschien wel gezien hebt, hebben we hier een mooie lijst waarop iedereen die hier mee kletst op staat. Als je dat ook wilt, dan heb ik even je laatste pil dag nodig en welke ronde je zit.
thanks miek. ik ben niet eens chago maar gewoon verdrietig maar ik kan hier moeilijk zeggen waarom he...
Met spanning heb ik de afgelopen tijd meegelezen met jullie.... Wat jammer voor je blondsteenbokje... Je mag gewoon lekker verdrietig zijn hoor! Heel begrijpelijk en hier kun je altijd eventjes je hart luchten. Succes ermee! En een dikke knuffel....
@ Blondsteenbokje: Tuurlijk mag je chaggie zjn...lucht ook weleens lekker op! @ Marlieke: Ach gos, echt een schatje.... @ Mieke: Ik ga in ieder geval ook tempen en hou het even bij op een uitgeprint grafiekje. Van FF snap ik (nog) niet zo heel veel, heb me al wel aangemeld maar moet ik nog even uitvogelen. @ Jannegie: Balen verkouden zijn vind ik altijd vreselijk. Enne...tot eind dit jaar moet nog wel vol te houden zijn idd. December vliegt altijd voorbij. Alleen november duurt zo lang... Maar in Januari hang ik meteen weer aan de telefoon bij de huisarts. Ik hoef niet meer langs te komen dan, ik mag bellen en dan verwijst ze me meteen door. En ze zei 'na de feestdagen" dus begin Januari bel ik meteen. Hoe gaat het eigenlijk met jou cyclus, wel beter nu toch? Alleen je kan je ei nog niet traceren begrijp ik? @ tipp42hgg : Welkom, en helaas ontpillen is geen fabeltje.... @ MupKUH: Hoop voor je dat de dan maar snel komen en je weer door mag naar een nieuwe ronde. @ RoxyRox : Ik ga dan nu maar weer hard aan het werk... Voor degene die ik vergeet: Succes! [-o<
thanks meiden. mijn moeder heb ik het laten zeten en die vond het triest maar dacht dat het misschien een goed idee was als ik er niet zo veel mee bezig was en meer rust zocht....ze begrijpt het niet!
Dank je wel Mieke idd zucht! Om mij heen zijn echt heel veel meiden zwanger elke week krijg ik op dit moment wel weer een nieuwtje te horen. En ik ben best wel heel erg nuchter maar als er dan weer één komt denk ik: Waarom wij niet.... Maar voor hun ben ik super blij hoor! Dat moest ik even kwijt! Kus
Dank je wel Mieke idd zucht! Om mij heen zijn echt heel veel meiden zwanger elke week krijg ik op dit moment wel weer een nieuwtje te horen. En ik ben best wel heel erg nuchter maar als er dan weer één komt denk ik: Waarom wij niet.... Maar voor hun ben ik super blij hoor! Dat moest ik even kwijt! Kus
Begrijp volledig wat je bedoelt. En dan nog alle mensen die vragen "En wanneer gaan jullie voor een kleintje?' Aaargh
hoi Jammer steenbokje, is elke ronde weer balen, hopelijk volgende ronde meer geluk. ik ben momenteel m`n ei aan het zoeken. Voel er nooit wat van. vruchtbare slijm is ook nooit te vinden. ovulatietesten word ik ook niet echt wijs van aangezien ik altijd een 2e streepje heb. Als deze ronde niks wordt dan ga ik maar eens de smiley-testen doen. maar ik vind ze zo duur! Op dit moment gewoon flink aan de klus, is het enige wat ik kan doen. nou doei doei gr mayo
Ja! dat ken ik ook! Of van die hints: "Zij is een hele goed verloskundige!" begeleid door een veelbetekenende knipoog. Of: "Oh, jullie willen een huis gaan bouwen? Nou dan zal er wel wat op komst zijn." Dat deden ze vroeger nooit. Het is net of het op onze voorhoofden staat geschreven! En Zora, gewoon lekker doorklussen meid. Je weet maar nooit wanneer je een eisprong kan hebben. Ik heb net even bij de zwangerschaps temperatuurkaartjes gekeken. Daar staan ook kaartjes die behoorlijk lijken op de mijne. Zo zie je maar, het kan allemaal.