gaat de goede kant op Jannegie...! Hier nog steeds geen ongi...vandaag mn NOD en temp nog nooit zo hoog geweest voor mijn doen dus...blijft spannend
Ik wil mn langste cyclus ongeveer afwachten dus als ik de kans krijg word het vrijdag of zaterdag. Ik denk als ik nog niet ongi ben dat het vrijdag word...heb feest 's avonds dus. Maar ik heb nog steeds die ongi krampen...al sinds zaterdag dus. Ben vandaag een beetje trillerig of dat komt omdat ik het wel een beetje spannend begin te vinden. Zou je net zien dat ik daardoor mn ongi uitstel onbewust... ach ja we zien wel
Weet nog niet wanneer ik ga testen. Denk namelijk dat ik gewoon ongi ga worden. Heb een week geleden al moeten testen van HA was toen negatief.
@ Eimat en MupKUH: Testen, testen, testen! @ Steenbokje: meid, je klinkt nog steeds gestresst. Komt het wel goed? Doen wat je doen kan en meer niet hoor! Heb je het inmiddels al aan je meerdere voorgelegd dat het je teveel wordt?
jannegie: valt mee, ik vind het gewoon niet leukd at ik niet alles kan doen zoals ik het graag zal willen. dus het naar behoren afmaken bedoel ik dan. ik zal het straks met mijn collega's bespreken en morgen met die vrouw van PZ. dit kan gewoon niet, en dat zeg ikd an niet zo zeer voor mijzelfs als wel voor het feit dat ik denk hou nou eens rekening met bijvoorbeeld het feit dat ik ook ziek kan worden
Hey Jannegie, Kan wel testen maar denk dat ik toch negatief test. Aangezien me eerdere test die ik van de huisarts moest doen.
@Mupkuh, die test was ook wel erg vroeg als ik naar je banner kijk en naar hetgeen je schreef. Dus testen meid. @Eimat, jij ook. Ik ben heel nieuwsgierig of jullie zwanger zijn... Ik hoop het echt voor jullie! [-o<
Goedemiddag allemaal, Mag ik ook even klagen. Heb gisteren een gigantische baaldag op het werk gehad, kwam thuis en direct in tranen! Ik werk maar 2 dagen in de week door chronische vermoeidheid en doe de dagen dat ik er ben m'n stinkende best. Nu heeft een van de directeuren tegen mijn lief gezegd (we werken bij hetzelfde bedrijf) dat ik er met de pet naar gooi, hij heeft het ook tegen de andere directeur gezegd! Nu hadden we gisteren met onze afdeling overleg en krijg ik het ook van mijn naaste collegaatjes te horen. Zij zijn er gelukkig direct tegen in gegaan bij de directeur! Zij zijn ook van mening dat ik hard werk, de dagen dat ik er ben werk IK alle achterstanden weg maar dat zien zij waarschijnlijk niet. Ik wil zo graag wel meer werken maar ik kan niet meer! (heb ook maar een contract van 2 dagen in de week?!). Vrijdag moet ik weer heen en wil ik met directeur 2 om tafel want dit kan zo niet! Als ze niet tevreden zijn moeten ze bij mij komen en niet bij mijn collega's! Bah, sorry voor het lange verhaal maar moest het echt even kwijt. Liefs Monique
Oh jeetje Monique dat is niet zo best. Wens je veel succes alvast. Als je echt niet meer kan werken moet je dat zeker niet doen. @ Marlieke Zou graag willen testen maar durf nog niet zo goed. Voel verder ook helemaal niks. Wel nog steeds beetje een gevoelige onderbuik. En flinke boops, maar jah. Misschien gewoon hormonen.
Monique, wat naar! en wat onterecht dan. Je doet je best, je voelt je al schuldig natuurlijk en probeert er het beste van te maken en dan krijg je dat. Ze hadden eerst beter moeten informeren! Sterkte vrijdag en een dikke knuffel meid.
Hoi Meiden. Wil jullie even laten weten dat ik het te druk heb om op het ogenblik veel te posten en te reageren op jullie. Maar ik blijf wel meelezen hoor! Succes op het wachtbankje of met testen! Klussers veel plezier en meiden in het rood balen! ! Heb ik al verteld dat ik schoenen heb gevonden voor mijn trouwjurk? Gisteren een pak en schoenen gekocht voor mijn mannetje. Mijn jurk wordt nu korter gemaakt. Mag hem zaterdag weer ophalen. Morgen weer naar de verloskundige. Doeiiiiiiiiiiiiiiii, Maranka
Wat een leuke en spannende dingen allemaal. Fijn Maranka dat je geslaagd bent voor schoenen en je mannetje voor zijn pak! Enne maak je maar druk om alles thuis en niet al te veel hier hoor. We horen het wel allemaal hoe het reilt en zeilt Rox, leukerdeleuk meid. Kan me voorstellen dat je de tijd aan het aftikken bent.
Ik heb precies hetzelfde. Ik zou eigenlijk een dezer dagen eens moeten testen, maar ik heb toch het gevoel dat het negatief zal zijn... Waarom zou ik dan testen? Ik heb eerlijk gezegd ook geen zin in een herhaling van het gedoe van de vorige keer (2 x eigen test -->negatief, test van de huisarts ook negatief, wel ruim 2 weken over tijd)... Het is toen zo tegengevallen...