Net gestopt met de pil

Discussion in 'Zwanger worden' started by kattja, Apr 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Het zou wel heel speciaal zijn inderdaad. Ben je maar eens in de 4 jaar jarig. Blijf je lekker jong.
    Ik had er helemaal niet bij stil gestaan onderdaad. Ik zou volgens de calculator ook niet rond die tijd zijn uitgelteld mocht ik volgende maand zwanger raken.

2. Pooh69

Pooh69 VIP lid

Mar 31, 2007
    6,935
    0
    0
    Hoi Dames,

Ik zie deze topic nu pas. Leuk om het met allerlei starters over van alles te kunnen hebben!

Ik heb 9 maart mijn laatste pil geslikt. Ik zou mijn NOD op 9 april hebben en die kwam op 10 april. Dus gelukkig wel een cyclus!
    Wel heb ik de eerste ronde heel veel kwaaltjes gehad wat achteraf dus ontpillen bleek te zijn. Misselijk, duizelig, zere tepels, hele heftige pijnen in liezen, humeurig, heel veel honger en dan weer vol, obstipatie enz.

Maar ik ben ook nog eens gestopt met roken sinds een maand. Dus daar kan alles ook van slag door zijn.

Wel ben ik in een maand tijd ineens 5 kg aan gekomen. Ik dacht eerst dat het door het stoppen met roken kwam. Maar vandaag las ik hier op het forum dat het ook kan komen door het stoppen met de pil. Terwijl ik juist dacht dat je er van af zou vallen, omdat ik toen ik aan de pil ging al een paar kilo bij kwam.
    Nog meer meiden last van?

Succes voor iedereen om zwanger te worden!

Groetjes Cecile

3. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Ik ben 29 maart gestopt met de pil en tot nu toe gelukkig nog niet aangekomen.

4. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

Ik ben ook zeker 4 kilo aangekomen in de 2 maanden na het stoppen.

Hoopte eigenlijk ook op afvallen! Haha! Ik ben toen ik begon met de pil inderdaad ook aangekomen, vandaar die gedachte.

Helaas, het zal wel met hormoonveranderingen te maken hebben..........

5. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Jeetje, ben even niet online geweest en heb alweer een hoop gemist!

6. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    hoihoi!

t wordt steeds drukker hier! gezellig! :D
    ik heb vandaag veel last van afscheiding, iemand enig idee wat dat zou kunnen zijn? zou mijn menstruatie dan eerder komen?

groetjes rebbel

7. ProudMum

ik zou het niet weten rebbel, komt het niet door je ei? of vanwege het klussen?

8. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    ja misschien door mn ei, ik kan iig nog niet zwanger zijn, wilde namelijk eerst mijn natuurlijke menstruatie afwachten en dan ervoor gaan, we hebben het na het stoppen van de pil een keertje zonder cd gedaan, maar ga ervan uit dat ik daar niet zwanger van wordt ;) en zou dan ook een beetje vroeg zijn om daar wat van te merken.

liefs rebbel

9. ProudMum

of misschien omdat je aan het ontpillen bent? daar reageert je lijf ook anders op

10. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    ja das waar! kan het ook van zijn! bedankt voor je reacties! :D

11. ProudMum

heb trouwens een leuke site gevonden. www.puurmama.nl

je kan er een knalroze buikband bestellen voor 0 euries. iets kopen is niet verplicht! ben benieuwd waneer ik heb binnen krijg <hihi dan heb ik hem alvast>

12. Pooh69

Pooh69 VIP lid

Mar 31, 2007
    6,935
    0
    0
    Ik had die ook gezien..een een week geleden besteld...nog niet binnen. ;)

13. ProudMum

heeft bij mij ook een week of 3 geduurd hoor!
    Maargoed heb m binnen en tis t wachtenm waard

14. kattja

kattja Actief lid

Apr 11, 2007
    468
    0
    0
    Hallo allemaal!

Wou jullie ff mededelen dat ik gisteravond ong. ben geworden. Aan de ene kant wel jammer maar ja ben nog maar net begonnen. Wel blij dat ik ong geworden ben. Want het kan ook wel eens uitblijven na het stoppen van de pil. Het is alleen 1 dag eerder dan normaal.

x Kat

15. ProudMum

hey wat jammer nou kattja!

16. kattja

kattja Actief lid

Apr 11, 2007
    468
    0
    0
    We gaan voor de 2e ronde!

17. ProudMum

Juist gewoon positief denken!

18. kattja

kattja Actief lid

Apr 11, 2007
    468
    0
    0
    hee roxy voor die buikband moet je toch eerst puur mama producten kopen dan pas krijg je m gratis?

19. ProudMum

nee hoor, zat zetten ze erbij maar je krijgt hem echt voor niks. ook geen verzendkosten!

20. kattja

kattja Actief lid

Apr 11, 2007
    468
    0
    0
    maar je moet je wel eerst registreren toch? EN heb je daar dan ingevuld dat je zwanger bent?

Share This Page