Hey mamsie, welkom hier. Je staat al op de lijst . Maar ik post hem vandaag wat later op de dag. Ik heb gisteren ca. 5 keer moeten updaten, dus ik spaar het vandaag wel ff op . Veel plezier met klussen.
slikken jullie ook allemaal foliumzuur? heb gisteren wat bij de drogist gehaald, ben benieuwd hoe dit gaat, ben namelijk niet zo`n held in pillen slikken. vergeet ze vaak en krijg ze haast niet weg. Nu zijn die foliumzuurpillen ook nog niet van die kleintjes. haha
@mayo, Ik slik ze zelf niet, pas als ik weet dat ik zwanger ben dan ga ik ze slikken ivm open ruggetjes etc. dat zou dan goed wezen in de 1e 3 maanden.
Mayo; ik slik ook foliumzuur. Heb ook altijd moeite (gehad) met het slikken van pilletjes e.d.. Op de een of andere manier kreeg ik ze niet doorgeslikt. Nu gaat 't wat beter . En volgens mij is een keertje vergeten niet zo erg... ik vergeet ook wel eens. Moet echt nog in mijn systeem komen. Heb de laatste twee jaar de nuvaring gehad, dus geen pil meer hoeven slikken...
Ik gebruik al foliumzuur, want je moet er een maand van te voren mee begonnen zijn... Ik neem ze nu op het moment dat ik anders de pil nam. Wij gaan niet netjes wachten op de eerste menstruatie, ws is het niet in een keer raak en kom je dus wel achter de cyclus en als het wel raak is... is het alleen maar mooi meegenomen! dan maar beetje gokken over de datum! Plus dat wij inderdaad een hekel hebben aan condooms, dat is zo'n gedoe
Zou het trouwens aan het voorjaar liggen dat er ineens zo veel meiden gestopt zijn met de pil? 8) Foliumzuur slik ik ook, op hetzelfde tijdstip als de pil, maar het wordt wel makkelijker vergeten. Helemaal nu mijn cyclus "stil" staat. Ik ben dus voornamelijk aan het lezen hoe het jullie vergaat. Ik heb verder weinig te melden .
ik denk dat ik ze ook ga nemen. bij dimphy heb ik het niet gedaan. kwam er met 2 1/2 maand pas achter. er stoppen echt veel meiden. straks komt er een babyboom!! jannegie, wat bedoel je met dat je cyclus stil staat. of heb je dat al ergens vertelt, heb ook niet terug gelezen. [-o< dat je snel zwanger mag zijn.
Hoi mamsie, Je kunt het aan mijn banner zien. Ik word maar niet ongie en zwanger ben ik ook niet. Dat is dus het ontpillen. Na de eerste ronde ben ik wel ongie geworden. Af en toe denk ik ineens dat ik ongiekrampen heb.... maar je, dat is altijd loos alarm. Beetje omgekeerde wereld, nu wil ik alleen maar ongie worden en daarna weer niet....
Ik ben ook meteen begonnen met foliumzuur toen ik gestopt ben met de pil. Een maand van tevoren is inderdaad handig, slik het nu bijna 2 maand. Het kan helemaal geen kwaad om ze langere tijd te slikken voordat je zwanger bent, zo is het al in je lichaam aanwezig als de kleine zich gaat vormen. Heb ze van Kruidvat, die zijn niet zo groot vind ik. Nou heb ik zelf geen moeite met pillen/tabletten etc. maar die zwanger worden/zijn dingen van de Etos zien er qua formaat niet echt aantrekkelijk uit. Maar goed, alles voor de beeb he
Ik ben na het stoppen van de pil ook direct begonnen met het slikken van foliumzuur. En we zijn ook direct begonnen met klussen voor het echie Wilden eerst wachten op mijn eerste ongi en het met condooms doen, maar daar is dus niets van terecht gekomen en het kon ook geen kwaad had ik hier gelezen, dus waarom niet. Welkom nieuwe meiden. Leuk dat jullie hier komen kletsen! Veel succes met zwanger worden. Ik ga straks weg voor een gezellig weekend weg met mijn schoonfamilie. Heb er veel zin in. Ben alleen een beetje Sjaggie. Kreeg vanmorgen van mijn vriend te horen dat hij net moet werken als ik mijn zomervakantie heb. Dus dat wordt thuisblijven en vakantie vieren in de tuin. En alleen de weekenden samen. Balen dus. Ik had er al wel rekening mee gehouden maar als je het dan definitief hoort valt het toch tegen. Hij heeft net een werkervaringsplaatst aangeboden gekregen voor 3 maanden en die gaan 28 mei in. Mijn vakantie begint 27 juli. Het enige positieve is dat hij in die 3 maanden wel gezellig bij mij mag wonen want die werkervaringsplaatst is bij mij in Drenthe en hij woont in Friesland en heeft toestemming gekregen van de bijstand om dan 3 maanden bij mij te mogen wonen. Hij moet wel kunnen aangeven dat hij zijn eigen huis aan houdt en daar kosten aan heeft. Nou ja we zulen er het beste maar van maken. Eerst maar eens genieten van een weekendje weg. En het klussen zal ook een stuk makkelijker worden als hij 3 maand bij mij woont, hopenlijk ben ik tegen die tijd dan ook echt zwanger! Zo een heel verhaal, maar ik moest het even kwijt. Roxanne, jammer van je negatieve test. Eyzenga, veel succes met testen. Iedereen veel succes met zwanger worden. Ik ben er maandag denk ik weer.
wow wat zijn er veel nieuwe meiden bij gekomen! iedereen heel veel succes met zwanger worden! hier is weinig te melden, we zijn volop aan het klussen natuurlijk! @roxyrox: balen van je negatieve test! groetjes rebbel
hoihoi, ik slik gewoon vast elke avond voor ik na bed ga foliumzuur, vanaf het moment dat ik stopte met de pil, het is 0,5 gram foliumzuur van de apotheek, kleine pilletjes, veel kleiner dan paracetamols. Oja ik let ook errug op zo min mogelijk pijnstillers slikken, is ook slecht he. maar aangezien ik vaak giga hoofdpijn heb is het wel eens lastig.. Verder hebben wij er eigenlijk wel beetje bewust voor gekozen om in het voorjaar te bevallen (mocht alles in lukken) daarna lekker zwangerschapsverlof met t mooie weer. (moet er niet aan denken om met hittegolf met dikke buik te lopen, maar als het niet anders is, dan is het zo) Emily verder niet zoveel nieuws..
Hoi hoi, Ik slik ook al foliumzuurcapsules, evasin 0,4 mg gebruik ik. Zijn kleine capsules en makkelijk door te slikken. Helaas ben ik nog steeds niet ongesteld, krijg nu echt een opgeblazen gevoel in mijn onderbuik, ook krijg ik mijn broeken niet meer zo goed dicht, dus het wordt nu echt niet prettig meer, ze mogen van mij komen hoor. Groetjes Taby.
Ik slik Davitamon, Femnatal. Zitten ook allerlei andere vitaminen in. Emily, ik heb ook vaak hoofdpijn en slik normaal dus veel paracetamol. Maar las laatst dat dat tijdens de zwangerschap niet goed is... ben nu dus een beetje aan 't afkicken . Morgen vertrek ik voor een weekje naar Italiƫ. Wel spannend, voor 't eerst met mijn schoonouders en schoonbroer. Schoonouders zijn nl. 35 jaar getrouwd en dat moet gevierd worden . Veel succes allemaal en tot de volgende week!
@ Maranka: Een heel goed weekend gewenst hoor! En hopen dat de stageplaats van je vriend een succes wordt . Ik ben ook het weekend weg. Wij gaan (weer) naar nederland. Lekker voor moederdag en een 25jarig huwelijksfeest. Rijden over een uurtje weg. Zijn dan om om ongeveer 11 uur "thuis". Niet teveel aan beebs denken en lekker genieten. Dat geldt voor iedereen! Tot maandag 8)
nou om dan maar even mee te doen......wij hebben familieweekend dit weekend.....gaan morgenochtend weg, maar straks eerst ons doggie wegbrengen :'( Krijg nu ook last van ontpillen, hoofdpijn en vage griepklachten brrr...... Nah ja, we zullen maar zeggen voor een goed doel haha.... Iedereen en groe weekend en vooral lekker klussen..