ik ben proefpersoon bij OP&P. Dat zit in Utrecht. Heel veel artikelen die nieuw in de schappen verschijnen moeten wij uittesten. Ook komt het voor dat een fabrikant de meningen van de consument wil weten over het product omdat het al zolang op de markt is. Voor mijn zwangerschap moest ik een keertje met het OV komen, kregen we een nieuw alcohol houdend drankje te proberen en werden we met de taxi terug gebracht op hun kosten. ik was daarvoor een uurtje bezig een kreeg een vergoeding van 50 euro, handje contantje! je krijgt het product in verschillende uitvoeringen te proeven en jij geeft aan wat je van de smaak, nasmaak zoetigheid enzo vind. zo word je 1 keer in de maand gebeld en zo kan je 3 keer in de week komen!
De hyves groep Kruimels en Spruiten is online. Je moet ervoor uitgenodigd worden. Dus als jullie hier even je Hyves naam melden kun je er bij. Het is zichtbaar op je Hyves-pagina, maar de inhoud is alleen zichtbaar voor leden.
@Mupkuh, jammer meid! Ik duim voor je dat het deze ronde wel lukt. @Jannegie, verleden week waren we nog dichtbij jouw woonplaats in de buurt. Ik heb ook een 2-muntstuk met mecklenburg-vorpommern erop. Is dit speciaal uitgegeven ter gelegenheid van het een of ander bij jullie?
Hallo meiden, Ik ben gisteren vroeg gaan slapen ik had nu pas de gelegenheid weer bij te lezen... Ik heb vanmorgen getest... Test is niet goed gegaan (in het testvenster stond wel een streep, maar in het controle venster niet ), dus die doe ik zo nog even over. Ik zat er du vanmorgen echt even helemaal doorheen, ik ben nog net niet met de dingen gaan gooien... En hyves: Leuk dat het gelukt is, mijn hyves is: tipp42hgg.hyves.nl Nou ja, ik hou jullie wel even op de hoogte van die test
dank vioor de lieve reacties... Ik heb even goed de *** in... Heb even geen zin in positief denken en aardig doen. Morgen weer!
Leuk Jannegie, die van mij heb je al. En is het een idee dat er een paar "moderators" aangesteld worden die er bij kunnen of zo, anders wordt het wel heel druk voor 1 persoon.
Tipp, balen meid. Vind het echt super *** voor je. Je zit al zo'n tijd in die onzekerheid. Nu dus snel maar die kun je weer door.