Enne, wat ik nog niet helemaal snap. Het plaatje spruiten staat nu bij mijn eigen hyves onder "Leden". Anderen kunnen uit nieuwsgierigheid hierop klikken en zien ons allen daar staan. Of kunnen ze dat dan niet zien, zien wij het alleen omdat we lid zijn?
nee, ik heb dat ook geprobeerd. Maar er komt in groene letterste staan "je verzoek om lid te worden wordt naar de beheerder gestuurd" en die beslist. Het lijkt echter wel of je zo lid kan worden.
Haai Meiden, Ook ik ben weer even van de partij. Ik voel me zo brakkie brak! Ik kan jullie zeggen! Seks met je hele lijf zowat in het gips of gebroken is geen succes! whahahahahahahaha! Zeker niet als je bed in de huiskamer staat omdat je geen trappen op kan! Maar ik denk dat ik wel vandaag of gister me ei heb gehad. Ik had zo last van me buik. Nou ja deze maand zal het toch wel niet raak zijn want ja ik kan amper bewegen. Voel me net een hark. Ik word maandag weer geopereerd. Dus dan moet ik weer 3 dagen het zh in. En krijg ik ook nieuw gips om me arm en been. Spannend! Ik doe over dit stukje typen al een half uur dus ik brei er maar een eind aan. Meiden succes met alles. En als me vriend hier weer is dan zal ik hem weer laten typen. Liefss
Oh Yvet, wat een toestand en wat lief dat je toch de moeite neemt om even te kletsen! Beterschap hoor en ach dat ene maandje.... eerst maar weer heel worden zeg maar
ik weeet niet hoor maar als iemand me toevoegd op hyves vink leuk...maar niet wat over hier zeggen he?!?
@Yvet, wat fijn om weer wat van je te horen maar je moet het wel rustig aan doen he! @Eimat, my lips are sealed. Niet iedereen hoeft te weten waar we mee bezig zijn toch. Liefs Monique
Oh monique ik kreeg trouwens al een nieuwsgierige vriendin op de mail die vroeg naar ons geheimpje, ook niet goed omschreven dus, hahahahaha
Neu het staat al op de volgende pagina en ik kan het zelf ook wel verwijderen hoor. Haha heb gezegd dat je een collega was van werk etc. etc. Heb namelijk ook een vriendin Monique en ze dacht dat die het was.