Hallo meiden! Balen Mik en Mupkuh, succes in de volgende ronde! Yvett, succes meid! hier verder weinig nieuws, vandaag weer een dagje gewerkt...ik ga eens op hyves kijken!
Jannegie, ik heb je een pb gestuurd! Voor de uitnodiging van Hyves, volgens mij kun je hem wel helemaal onzichtbaar maken, zodat ook niemand kan zien wie de leden zijn....misschien is dat een idee?
Hallo, Heb net een uitnodiging gehad van Mieke voor onze hyve maar gaat nog niet helemaal goed geloof ik. Kan het zijn dat jij ook nog een akkoord moet geven Jannegie? Liefs Monique
Hallo dames, Ik heb heel lang niks gezegd, maar lees nog steeds mee hoor! Morgen is het precies een half jaar geleden dat ik met de pil gestopt ben, toch een beetje gek hoor, wat gaat de tijd toch snel. ik wou even Yvett sterkte wensen en zeggen dat het tijd wordt voor wat nieuwe zwangeren!
he meiden misschien hele rare vraag maar ben bang om morgen de dokter te bellen dus ik dacht leg het eerst hier voor.(stom he wil graag een kindje maar ben bang voor inwendig onderzoek preuts!) ik ben vandaag begonnen met bloeden ik denk ongesteldheid maar ik barst echt van de pijn. en het doet ook heel erg veel pijn met tampon inbrengen.wat kan dit zijn?/ ik heb normaal gesproken ook wel pijn de eerste dag maar dit doet pijn bij het lopen hoesten en als ik zit. het houd niet op weten jullie het please anders bel ik lmorgen toch de dokter als het aanhoudt groetjes mik
Mik, heb ook geen idee, echt niet. Dokter bellen is toch wel beter, maar misschien dat het morgen toch al wat minder is.
@Mik, ik zou het niet weten meisje. Wel weet ik dat ik sinds de zwangerschap moeite heb met het inbrengen en inhouden van tampons. @Laupio, een half jaar morgen...en dan ook nog morgen kunnen testen.... Als dat geen voorbode is...
ik kan wel janken gadverdamme als er reincarnatie bestaat kom ik terug als kerel................... het doet echt zeer ik heb ook maar een klein beetje rood maar meer bruin bloed met (beetje vies) stukjes. ik snap er geen moer va de vorige keer had ik heel helder rood bloed echt prima. ik had deze keer met de eisprong (besefte ik later dat dat het was) ook al erge steken. stom he je wil graag een kindje maar ben te preuts om naar de dokter te gaan omdat ik bang ben dat ik een inwendig onderzoek moet. nou ja als niemand het weet. die tampon inbrengen deed echt veel zeer. groetjes mik
Kan me voorstellen hoor. Ik ben ook niet zo iemand die met plezier voor zoiets naar de dokter gaat, maar ach je moet er iets voor over hebben!
He Mik, als ik jou was zou ik gewoon de HA bellen. Dan weet je tenminste (bijna) zeker wat het is. Zou ook vervelend zijn als je het hele weekend die pijn blijft houden zonder dat je weet wat er precies aan de hand is. Rustig aan meid! Liefs Monique
Gewoon bellen mik , zijn ze voor toch? Roxy, leuk die 3D foto's! Ik ben vandaag weer bij de verloskundige geweest en alles was prima. Buik groeide goed en het hartje klopte prima en ook de bloeddruk was in orde.
Zit babyboom te kijken. Wel grappig programma. Heb al tegen mijn ventje gezegd dat ie goed op moet letten