\/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ haha! doe ik ook nog ff mee! (sorry had er ff zin in! ) liefs rebbel
zal ik ook dan maar even! haha \/ / / / / :/ D/ / / / / / / \/ / / / / :/ D/ / / / / / / \/ / / / / :/ D/ / / / / / / \/ / / / / :/ D/ / / / / / / \/ / / / / :/ D/ / / / / / / \/ / / / / :/ D/ / / / / / / \/ / / / / :/ D/ / / / / / / \/ / / / / :/ D/ / / / / / / \/ / / / / :/ D/ / / / / / / \/ / / / / :/ D/ / / / / / /
Prettig weekend dames! Ik ben er maar weinig dit weekend. ga zondag mijn verjaardag vieren. Ik word komende dinsdag 34! Groetjes Maranka
ik las het net ook.... wat ontzettend erg dit zeg! de tranen in mijn ogen en kippenvel op mijn rug.... liefs rebbel
Hey meiden! Ik ben op stap geweest. Mn nederlandse vriendin logeert hier met haar vriend. We zijn op stap geweest met mn duitse vriendin. Het was heel gezellig. Ik heb iets teveel wijntjes op. Op de terugweg had mn duitse vriendin mn hand vast en mn nederlandse lag op mn schouder. leuk hè! Ik voelde me zo gelukkig! Ik heb blopndsteenbokje ook als moderator aangesteld op de hyves. Ik zal Mieke ook nog doen. Mn temp was vanmorgen 36.8 net als gisteren. Ook iets hoger als normaal. Toch heb ik het gevoel dat ik niet zwanger ben. Misschoien had ik wat voorzichteger moeten zijn met mn wijntjes....? Dikke kus en tot morgen!
Mogge meiden, INternet lag er gister uit, dan merk je pas hoe verslaafd je bent. Kon gewoon helemaal niets Maar het gelukkig niet al te veel gemist. Wat erg van Lieselotje zeg. Kijk hier nooit heel veel rond, dus volg dat soort dingen niet zoveel, vreselijk. Maranka, gezellige dag morgen en vast gefeliciteerd voor dinsdag! Maak je geen zorgen 34 wordt voor jouw een fantastisch verjaardagsjaar want jullie gaan trouwen, op huwelijksreis en er komt een heel mooi beepje! Meiden, ik geloof dat mijn ongi er aan zit te komen, gister had ik zo'n drukkend gevoel op mijn schaambeen en dat zegt meestal wel genoeg. Maar het is nog niet zo ver en temp was nog hoog! Maar reken dus nergens meer op. Jemig wat zijn jullie los gegaan op de vorige pagina! haha! die werd er gewoon traag van door al die smileys. Ik ga vandaag even bij oma langs in het ziekenhuis, schoonzusje geeft afscheidsfeest ivm haar reis en morgenochtend naar de voorpremiere van Atonoment, gratis kaartjes via Flair, daarna lekker lunchen en wat shoppen met vriendin.
Schuldig! Ik ben er mee begonnen, hopelijk ligt je internet nu niet weer plat door mijn gekke fratsen. Wat afschuwelijk, dat van Lieselotte. Had het al gevolgd op het forum in dat andere topic, maar zoiets verwacht je gewoon niet. Zo zie je maar weer, het is en blijft echt een wonder. Ook het leven zelf...
ik zou wel willen, maar mn test is verstopt! mijn temp was vanmorgen nog 37.1 duimen jullie voor me dat hij zo mooi hoog blijft? liefs rebbel
jaaaa hij moest heel hard lachen en zei; schatje toch... maak jezelf niet zo gek, straks valt het zo hard tegen! heeft ie wel gelijk in! liefs rebbel