Wat een leuke weekenden allemaal. Wij gaan naar oma, die was jarig. Maar da's alleen maar zondag hoor.
Ik geloof dat ik weer veilig een update kan posten. Komt-ie 83vlinder laatste pil maart 1e ronde alina21 laatste pil april 1e ronde Anitaxxx laatste pil 22 april 1e ronde annika1984 laatste pil april 2e ronde annika1984 laatste pil maart? 2e ronde barbie79 laatste pil maart? 2e ronde Bianca - laatste pil 5 april - 2e ronde Carmen1988 laatste pil 8 april 1e ronde? CynthiaB - laatste pil februari 2e ronde DaisySanches laatste pil 30 maart 2e ronde dieudonnee - laatste pil 1 mei - 1e ronde Dolphin laatste pil 10 april 1e ronde dotje1986 laatste pil februari 2e ronde Dream laatste pil februari 1e ronde dwazie1980 spiraal verwijderd april 1e ronde Emily laatste pil 29 maart 1e ronde Eyzenga laatste pil ca. 9 april 1e ronde Fleur76 laatste pil 14 april 1e ronde Floddertje laatste pil 3 februari 3e ronde guusje44 laatste pil 1 maart 0 ronde Hjm laatste pil januari 4e ronde Ienieminie laatste nuvaring 27 april 1e ronde Jannegie laatste pil 2 februari 2e ronde (blijven hangen) jovalene laatste pil 2 jaar geleden 2e ronde (nu voor het echie) Kattja laatste pil maart 2e ronde Krista B nog aan de pil? 0 ronde Laupio - laatste pil 26 april - 0 ronde lieneke laatste pil april? 1 ronde linda81 - laatste pil maart - 2e ronde Mamsie laatste pil ? 1e ronde Manon F laatste pil 20 maart 1e ronde zwanger Very Happy Maranka laatste pil 29 maart 2e ronde mayo1982 - laatste pil 9 mei - 1e ronde PatriciaK laatste pil oktober 2006 7e ronde? Pooh69 laatste pil 9 maart 2e ronde Racebabe laatste pil 30 maart 2e ronde Rebbel laatste pil april 1e ronde Roxyrox9 laatste pil april 1e ronde sarah1981 laatste pil 27 maart 2e ronde sarah1981 laatste pil maart? 2e ronde Shanka laatste pil 21 april 1e ronde Sjaantje laatste pil 26 april 1e ronde Taby laatste pil 9 maart 1e ronde Titus laatste pil maart - 2e ronde weethetwel - laatste pil maart? - 3e ronde Alfabetisch, zoekt misschien wat makkelijker terug... als je zelf zoekt, zeg maar
Dag meiden, Heerlijk weekend is gestart! Vandaag de hele dag herhalingscursus BHV gehad. Tijdens de lunch gerookte zalm gegeten. Bedacht ik me later,(ja..lekker optijd als je lichaam de zalm al aan het verteren is) mag je dit wel eten als je probeert zwanger te worden? Iedereen een fijn weekend en succes allen met klussen! (deze groet kan ik echt alleen bij jullie uiten!)
Ik heb je aangepast in de lijst Krista: 83vlinder laatste pil maart 1e ronde alina21 laatste pil april 1e ronde Anitaxxx laatste pil 22 april 1e ronde annika1984 laatste pil april 2e ronde annika1984 laatste pil maart? 2e ronde barbie79 laatste pil maart? 2e ronde Bianca - laatste pil 5 april - 2e ronde Carmen1988 laatste pil 8 april 1e ronde? CynthiaB - laatste pil februari 2e ronde DaisySanches laatste pil 30 maart 2e ronde dieudonnee - laatste pil 1 mei - 1e ronde Dolphin laatste pil 10 april 1e ronde dotje1986 laatste pil februari 2e ronde Dream laatste pil februari 1e ronde dwazie1980 spiraal verwijderd april 1e ronde Emily laatste pil 29 maart 1e ronde Eyzenga laatste pil ca. 9 april 1e ronde Fleur76 laatste pil 14 april 1e ronde Floddertje laatste pil 3 februari 3e ronde guusje44 laatste pil 1 maart 0 ronde Hjm laatste pil januari 4e ronde Ienieminie laatste nuvaring 27 april 1e ronde Jannegie laatste pil 2 februari 2e ronde (blijven hangen) jovalene laatste pil 2 jaar geleden 2e ronde (nu voor het echie) Kattja laatste pil maart 2e ronde Krista B laatste pil april 1e ronde Laupio - laatste pil 26 april - 0 ronde lieneke laatste pil april? 1 ronde linda81 - laatste pil maart - 2e ronde Mamsie laatste pil april 1e ronde Manon F laatste pil 20 maart 1e ronde zwanger Maranka laatste pil 29 maart 2e ronde mayo1982 - laatste pil 9 mei - 1e ronde PatriciaK laatste pil oktober 2006 7e ronde? Pooh69 laatste pil 9 maart 2e ronde Racebabe laatste pil 30 maart 2e ronde Rebbel laatste pil april 1e ronde Roxyrox9 laatste pil april 1e ronde sarah1981 laatste pil 27 maart 2e ronde sarah1981 laatste pil maart? 2e ronde Shanka laatste pil 21 april 1e ronde Sjaantje laatste pil 26 april 1e ronde Taby laatste pil 9 maart 1e ronde Titus laatste pil maart - 2e ronde weethetwel - laatste pil maart? - 3e ronde
hoi, jannegie, dat is zeker de omgekeerde wereld. hoop voor je dat snel komt. roxanne jammer van je negatieve test emily, ik was in de zomer 2006 hoog zwanger van dimphy en toen was het heel lang boven de 30 graden. is niet echt een aanrader. maar je hebt het niet voor het zeggen he iedereen die van het weekend weg gaat veel plezier. daiseysanches, mijn laatse pil was in april. goed weekend allemaal.
Hoi Dames, de negatieve test komt eigenlijk wel goed uit. Mijn oma is met spoed opgenomen in het ziekenhuis. We wisten al dat het 1 kwaadaardige tumor was, maar niet dat het er een stuk of 4 waren. Gisteren heeft ze een scan gehad, er zijn metastasen gevonden in de lever en de kanker zit nu al in stadium 4. juli vorig jaar kwamen we erachter dat mijn opa ook dezelfde ziekte had en 3 weken later was hij overleden. jullie begrijpen hopelijk dan wel dat ik enigzins opgelucht ben dat hij nega is ookal is het beebje zo gewenst. Maar zal er dan niet echt van kunnen genieten de eerste maanden. Maargoed, mocht ik volgende week woensdag nog niet ongi zijn doen we alsnog een testje..
roxyrox9 Heel veel stekte .. En ik snap wel dat je opgelucht bent.. Nou meid sterkte en succes verder dikke knuffel Patricia
jeetje roxy, wat een vervelend nieuws... sterkte ermee.. verder nog iemand nieuwtjes op deze regenachtige zaterdag.... emily
patrica, heel veel succes met testen he, ben je trouwens eerdere rondes ook wel eens over tij geweest of werd je wel regelmatig ongi..... we horen het wel.. emily
emily, Ik ben nog nooit overtijd geweest en dit is de eerste maand dat we zoiest hadden van nou we gaan voor de beebje.. maar ja nu wordt ik niet ongi.. niet erg natuurlijk maar durf gewoonnog niet te testen omdat het de aller eerste keer wordt.. ga het maandag zeker doen heb ik besloten.. Dikke kus Patricia
hey patrica, ik zou zelf t weekend testen of op een vrije dag, zodat ik even de tijd heb om te reageren op de test, als ie positief of negatief is.. anders moet ik die dag dan ook nog werk, lijkt me dan nix... maar succes in ieder geval... emily
emily, Ja ik denk na het weekend dan ben ik lekker vrij heb vakantie eindelijk hihi.. en dan is me ventje gewoon werken dus dat lijkt me iets beter voor mezelf.. maar ja misschien denk ik dadelijk wel weer anders.. ik ben nog wisselvalliger dan het weer hoor.. heel erg maar ja.. xxx
' balen katja dat t nog niet raak is! maar nieuwe ronde, nieuwe kansen toch? en 3x is scheepsrecht.. emily
83vlinder laatste pil maart 1e ronde alina21 laatste pil april 1e ronde Anitaxxx laatste pil 22 april 1e ronde annika1984 laatste pil april 2e ronde annika1984 laatste pil maart? 2e ronde barbie79 laatste pil maart? 2e ronde Bianca - laatste pil 5 april - 2e ronde Carmen1988 laatste pil 8 april 1e ronde? CynthiaB - laatste pil februari 2e ronde DaisySanches laatste pil 30 maart 2e ronde dieudonnee - laatste pil 1 mei - 1e ronde Dolphin laatste pil 10 april 1e ronde dotje1986 laatste pil februari 2e ronde Dream laatste pil februari 1e ronde dwazie1980 spiraal verwijderd april 1e ronde Emily laatste pil 29 maart 1e ronde Eyzenga laatste pil ca. 9 april 1e ronde Fleur76 laatste pil 14 april 1e ronde Floddertje laatste pil 3 februari 3e ronde guusje44 laatste pil 1 maart 0 ronde Hjm laatste pil januari 4e ronde Ienieminie laatste nuvaring 27 april 1e ronde Jannegie laatste pil 2 februari 2e ronde (blijven hangen) jovalene laatste pil 2 jaar geleden 2e ronde (nu voor het echie) Kattja laatste pil maart 3e ronde Krista B laatste pil april 1e ronde Laupio - laatste pil 26 april - 0 ronde lieneke laatste pil april? 1 ronde linda81 - laatste pil maart - 2e ronde Mamsie laatste pil april 1e ronde Manon F laatste pil 20 maart 1e ronde zwanger Maranka laatste pil 29 maart 2e ronde mayo1982 - laatste pil 9 mei - 1e ronde PatriciaK laatste pil oktober 2006 7e ronde? Pooh69 laatste pil 9 maart 2e ronde Racebabe laatste pil 30 maart 2e ronde Rebbel laatste pil april 1e ronde Roxyrox9 laatste pil april 1e ronde sarah1981 laatste pil 27 maart 2e ronde sarah1981 laatste pil maart? 2e ronde Shanka laatste pil 21 april 1e ronde Sjaantje laatste pil 26 april 1e ronde Taby laatste pil 9 maart 1e ronde Titus laatste pil maart - 2e ronde weethetwel - laatste pil maart? - 3e ronde
jammer kattja, succes de volgende ronde. roxy veel sterkte. patriciak spannend, had niet zo lang kunnen wachten, denk ik. veel succes. fijne avond allemaal
Wat leuk dat hier zoveel jonge meiden zijn. 21 , 22 Gaaf dat er zoveel zijn die er al helemaal voor gaan. Wilde ik ff zeggen,