Het is zeker verleidelijk. Ik heb vanmorgen erg in dubio gestaan, mede om de bevestiging maar te krijgen dat ik denk toch ongi te worden, want dat voel ik echt. Denk dat ik morgen ongi word namelijk.
Ik kan morgen testen, alleen is mijn vriend dan weg voor zijn werk zal ik wachten tot hij thuis is(woensdag) of hem verassen(als ik dan zwanger zou zijn!) Ik heb wel heel erg witte afscheiding, teken dat mijn menstruatie toch komt?
Goedemorgen! Meiden wat spannend! Probeer het nog even vol te houden! Ik duim heel hard voor jullie! Wat een afschuwelijk verhaal van Lieselotje....ongelofelijk he! Ik heb het weekend twee late diensten, dus ik ben vanmiddag weg! fijn weekend allemaal!
ik zou het samen doen, vind het ook iets speciaals voor mijn vriend. jij maakt alles dubbel zo bewust mee omdat het in jou groeit en hij ervaart dat heel anders (dat is wat ik heb gemerkt)
Maar ik ben zo ongeduldig Maar het is misschien beter om te wachten inderdaad! als ik dan woensdag nog steeds niet ongesteld ben heb ik ook meer kans dat er een positieve test uit komt!
ja precies! want bij mij kan ook nog van alles gebeuren! ik heb stiekum ook het idee dat mn lichaam me een beetje voor de gek houd... we shall see! liefs rebbel
nou na gister een heerlijke avond gehad te hebben (concert angelo kelly) en ten ere van onze 1e trouwjaar heb ik toch maar weer getest, dacht misschien brengt het geluk de test in de stemming hihi maar niks nada gewoon wit geen vage lijn helemaal niks! (was nu een test van etos voor de verandering eens) dus wel een domper....snap er nu helemaal niks meer van en de ongi ook nog geen enkel spoor. ik wacht nu dus nog steeds op mijn ongi en is die er maandag nog niet ga ik dinsdag een bloedtest laten doen. Heb nooit een lange cyclus gehad! Maar ook goed nieuws vrijdag besloot ik toch parttime weer buitenshuis te gaan werken. Heb veel diploma`s maar vind het schoonmaakwerk leuk en makkelijk te combineren. Ik ben vrijdag gaan solliciteren en begin dinsdag al! heb een gezin waar ik ga poetsen 2 ochtenden per week en een dierenkliniek waar ik 2 avonden per week aan de slag kan. Dus dat is weer leuk meegenomen zeker zo voor de feestdagen. dan las ik het nieuws van eliza vreselijk hoe kan zoiets pfff en ze was net zou oud als mij dacht ik....moet er niet aan denken wachters nog even geduld (haat geduld kan er niet meer tegen pff) ongi volgende ronde beter en eisprongers hihi klussen maar
Nou ik zei dat ik netjes zou wachten tot hij thuis zou komen. En toen zei hij dat ik toch te ongeduldig was om te wachten haha. Dus toen zei ik dat als ik getest had dat ik het niet over de telefoon zou zeggen en het als verassing voor hem wou houden als hij thuis zou komen. Toen zei hij dat als de test negatief was ik het wel kon zeggen. Maar als ik dan dus niks zou zeggen dat hij dus gelijk wist dat de test positief was. Dus toen heb ik gezegd dat ik inderdaad maar op hem ga wachten! En dat vond hij een goed idee haha
dan zou ik lekker wachten! Anders als je alleen test kan je met niemand je blijdschap of teleurstelling delen. zou ik zelf nietzo leuk vinden. en zoals ik net al zei: Mike van mij beleeft de zwangerschap heel anders. Het is dat ik hem vertel wanneer hij druk is geweest in mijn buik of als hij aan het draaien is en hoe ik mij voel enzo. voor de rest voelen mannen zich best wel buitengesloten. Dat merkte ik ook toen we het aan vrienden vertelden; ik werd gefeliciteerd en aan mike dachten ze niet. toen heb ik gezegt, heb het niet alleen gedaan daar staat de papa alle aandacht gaat naar de moeder, tijdens de zwangerschap en na de geboorte. iedereen vraagt mij hoe het gaat en wat ik voel maar nooit wat mike voelt. Dat is best moeilijk voor een man hoor. dus mijn conclusie, lekker samen testen! ok ben klaar met preken ghihihi
Nee jullie hebben ook helemaal gelijk hoor! Ik ga het gewoon echt niet doen, ga ook echt nog geen zwangerschapstest halen anders kan ik de verleiding niet weerstaan denk ik. Als mijn vriend thuis is dan laat ik hem een zwangerschapstest halen en doen we hem samen! (Ze zien me alweer aankomen in de kruidvat bij ons in het winkelcentrum Ik heb er al tig testen gekocht dus nou stuur ik mijn vriend er even op uit )
je wil niet weten hoeveel meiden wekelijks bij mij een test afrekenen! ik denk er niks raars over hoor, alleen dat de wens bij he net zo groot is al dat hij bij jullie en bij mij ook is.
Ik voel me toch nooit zo op me gemak als ik zo een test koop! Je ziet ze toch kijken (voor mijn gevoel dan he!) en denken. En vooral omdat ik er elke maand ik geloof wel 5 testen deed kwam ik dus telkens daar en ze zagen me gewoon alweer aankomen met zo een test (terwijl ik hem nog niet eens gepakt had ofzo ) Dus nou is het mijn vriends beurt hahaha
En ik ga me ook vanaf nu af aan voornemen niet meer zoveel te testen want je maakt jezelf helemaal gek pff..gewoon 1tje en als die negatief is je ongesteldheid afwachten!
nou dames hier is het gebeurt...game over...zo rood als het maar kan...maar het maakt me eigenlijk niet zo veel meer uit nu ik het nieuws van lieselotje heb gelezen
het is verschrikkelijk he eimat? Had het bloedheet vanmorgen, en nu na het lezen van het topic steenkoud