Ik wilde je kaartje gaan bekijken, maar je hebt hem niet in je album staan? Ik ben ook even gestopt met tempen, doordat ik op mn kop kreeg van de gyn. Maar ik ben nu blij dat ik door heb gedaan. Ik weet nu tenminste dat ik wel een eisprong heb. En ik weet ongeveer wanneer. Nu weet ik ook dat ik nog minstens 10 dagen moet wachten. En anders had ik nu misschien al in spanning gezeten.
hihihihi enneh ik eet nu ook nog af en toe leverworst of een toastje filet. niet teveel maar het moet wel kunnen vind ik
Rebbel een temp daling betekent meestal niet veel goed, zeker niet op de dag waar jij nu zit. Vrees dat de duivels er toch aan komen voor je meid. BALEN! Mieke voor jou ook, echt weer een domper. Je hoopt toch iedere keer weer dat het raak is! Nu ik ben flink aan de klus want mijn ei dreigt er weer aan te komen. Ik hoop zo dat het nu eens een keer raak is ppfffff. Begin echt ongeduldig te worden! IK WIL OOK IN HET ROZE. Oh sorry.... moest er even uit
hallo balen zeg die tempdaling voor Rebbel en Mieke Er moet wel weer roze bijkomen hoor. Ben zelf van plan dat mijn naam over twee weken in het roze kan. haha lekker optimistisch blijven! Maargoed, heb gisteren babyboom nog ff gekeken. schrok wel ff dat de helft van de mannen slecht zaad heeft! Dat zijn er nogal wat! Ben soms best wel bang dat dat bij ons ook het geval is ofzo. Maarja aan de andere kant denk ik: 6 maanden is nog helemaal niet zo lang dus ook hier, gewoon optimistisch blijven. fijne zondag allemaal. gr mayo
Ja, heb je kaartje bekeken. Idd, ziet er niet zo goed uit. Alles kan nog, het zou ook nog een innesteling kunnen zijn. Maar de grootste kans is toch dat je ongie eraan komt. Jammer meid!
he rebbel en mieke, dat zou balen zijn meiden! Succes met afwachten... BD81, veel plezier met klussen! Spannend Kwebbels! Ik ben vandaag nog een late dienst, en dan morgen lekker vrij! Fijne dag allemaal!
balen zo een temp daling zeg! hoop dat het dan maar snel doorzet en jullie snel aan de volgende ronde kunnen beginnen hier nog steeds niks te bekennen, toch maar bloed laten nemen denk ik want ik raak vreselijk geiriteerd hiervan pff maar als ik even terugdenk zou ik nu als ik alles goed gevoeld heb en het slijm geteld 15 dagen dpo zitten....dus kan allemaal te vroeg zijn geweest natuurlijk maar dan nog een cyclus van 40 dagen is voor mij echt abnormaal altijd 25-27 dagen geweest, ook vorige maand zonder de pil en alle vorige zwangerschappen....ervoor dan hihi och jah weet het gewoon even niet meer
Jawel hij telt wel door alleen de eerste dag niet geloof ik, vanaf morgen staat er dan dat ik overtijd ben..Voel nog helemaal niks of zo. Geen aankomende ongesteldheid. Wel heb ik van de week heel erg witte afscheiding gehad. Teken dat ik toch ongesteld word misschien?
Oh, dan zitten er vandaag veel meiden rond NOD. Racebabe: Wanneer ga je testen? Kwebbels: Heb jij al gestest? of heb ik iets gemist? Nou wij gaan nog even lekker wandelen. Het is hier prachtig weer!
Nee ik heb nog niet getest..Mijn vriend is namelijk tot woensdag weg voor zijn werk en ik wil wachten op hem. Hoe ongeduldig ik ook ben
Heel erg eng en heel erg naar! De koude rillingen liepen over mijn rug. Brrr.Ben behoorlijk brak na de surpriseparty die ik gisteren voor een vriendin van mij heb gegeven. Help me herinneren dat ik zo'n actie niet nog eens uithaal Ach het was best gezellig en een goede afleiding en ontspanning. Ik hoop dat mijn ongi nu snel komt, maar ik vrees dat mijn lichaam we weer eens zit te pesten.