Zo kwebbels, die symptomen klinken goed. Ik zou als ik jou was testen en als de test positief is zou ik hem inpakken en dan als cadeautje geven! Spannend zeg!
Ja en ik heb toen we net begonnen het boekje gekocht ''help, ik hebmijn vrouw zwanger gemaakt!'' gekocht. Met het idee dat ik een positieve test en het boekje in te pakken en samen te geven.
Hahaha jullie zijn net zo nieuwsgierig als mij. Ik ga zo even testen. Maar ochtendurine is beter niet? Dan koop ik hem alvast en test ik morgenochtend denk ik want dan is de kans groter dat ie positief is!
Meid, je bent overtijd! dan maakt die ochtendurine weinig meer uit hoor! Euh... wil je niks aanpraten. Als jij wilt wachten met testen dan wacht je gewoon!
Ik kan helaas pas volgende week vrijdag testen *als ik dan nog niet ongesteld ben natuurlijk*... ben superzenuwachtig
Haha doe je ook niet hoor! Ik had anders toch wel getest! Ik ga nu naar het centrum! jullie horen mij straks!
Vreselijk he dat wachten? Nou ik hoop voor je dat het een beetje snel gaat en dat het raak is natuurlijk!
Nu je het zegt, hihi, bij mij is mijn linker borst ook gevoeliger en de rechter minder? Proef me suf maar een vieze smaak heb ik niet hihi
Dank je wel, voel me iets blijer nu. Maar zo zeker als ik er gisteren van was dat ik echt zwanger was, dat is vandaag niet meer. Ik weet het, het is nog erg vroeg. Maar dit wachtbankje duurt zo lang. Denk er de hele tijd aan! Terwijl het aan de andere kant heel eng is en ik me wel eens afvraag of we er klaar voor zijn. maar ja, wanneer ben je er dan klaar voor! Ik wil in de herfst poppetjes maken van kastanjes met mijn kinderen! haha!
Morgen of woensdag en ik doe het echt niet eerder! Spannend voor jou Kwebbels, vanmiddag ga je testen? Ik heb ook dat boekje van Kluun en wilde dat ook aan vriendlief geven indien positief.
Op dag 6-7 DPO gaat het eitje richting baarmoeder om zich daar te kunnen innestellen, bevrucht of niet bevrucht. Mijn gyn heeft gezegd dat het minimaal 12 dagen nodig heeft om zich goed in te nestellen, bij sommige vrouwen kan dit wel korter zijn.
Hoi Allemaal, Ik had ff een vraagje, (nieuw in dit topic) Ik (wij) heb 17 aug. de laatste pil geslikt, die week erop keurig ongi geworden. Maar na die tijd nog niet weer.... Das al tien weken.. Komt dit jullie bekend voor?
Hi Linnepinn, dat kan heel goed hoor. Ontpillen, de een heeft hier last van en de ander niet. Er zijn echt meiden bij die heel lang op hun eerste menstruatie zitten te wachten na het stoppen. Hoop voor je dat het snel komt en dat je daarmee zekerheid hebt. Succes
Hallo! Kwebbels, spannend meid! Succes! Jannegie, succes met wachten.... Ik ben de laatste dagen opvallend moe, en ik heb al twee keer een opmerking van mensen gekregen: je ziet er moe uit....ik probeer me zelf er niet gek mee te maken, maar het valt op...nog een paar dagen wachten!