Bedankt! Maar is echt zo vervelend dat je niet weet waar je aan toe bent.. Denk telkens weer wat te voelen enzo! Maar we wachten dan maar rustig af he..
Hallo dames! ik ben dus op 3 oktober met pil gestopt en had vorige week donderdag en vrijdag ontzettend last van veel slijmverlies en de hele week ( vorige week ) al last van rugpijn en weeig gevoel in buik... dus ik de ovy testen er maar eens bijgepakt in de hoop dat ik een eisprong zou hebben! maar helaas kwam alleen het test streepje naar voren en meer niet.... tot op de dag van gisteren ( moet vandaag nog testen hoor ) zijn ze negatief... baal er wel een beetje van want het was echt van dat vruchtbare slijm ( rekbaar / doorzichtig .. ) alleen niet kunnen klussen ivm drukte / mijn verjaardag enzo.... denken jullie dat het mijn eisprong is geweest terwijl de ovu testen nega waren of zal het gewoon wegens ontpillen zijn dat het allemaal wat in de war is.... knuf dagmar enne Kwebbels... we horen het graag van je wat de test aangeeft!
Kwebbels..... Heb je al getest? Ik ben niet nieuwsgierig ofzo hoor Als je overtijd bent kan je ook gewoon overdag testen, hoeft niet perse met ochtend urine. Zou zal wel leuk zijn als er weer iemand in het roze kan! Enne Mieke, Kunnen we jou ook al bijna in het roze zetten? Spannende dagen breken weer aan. Ik ben inmiddels druk aan de klus haha.
Zo, ik miste jullie opeens en ben dus maar eens langs gekomen! Ik zit inmiddels op ruim 9 weken en krijg vrijdag de 1e echo!
Hoi Dag, Ik denk dat je te laat bent met je testen en dat je ei daarvoor al is geweest. Dat slijm heb je meestal in het begin van je vruchtbare dagen tot je eisprong.
Oh leuk zeg. Ook weer spannend. Pff alleen maar spannende dingen deze week hahaha. Hoe voel je je onsukkie?
Hallo dames, Na een drukke ochtend even bijlezen. Ik ben nog niet ongi... Maar mijn borsten doen wel zeer. Sinds gisteren... Het voelt echt alsof ze onder de blauwe plekken zitten... Nou ja, afwachten maar denk ik....
Ik hoop het met heel mijn baarmoeder Maar ik heb het idee dat ik heel weinig hormoon aanmaak en hierdoor of laat test of misschien heel licht test. Morgen is mijn NOD, dus of morgen of woensdag wil ik testen. Had eigenlijk al zoveel ongi gevoel dat ik het had opgegeven en mijn temp is niet verder gedaald, dus nu hopen, duimen, smeken dat deze morgenochtend weer omhoog gaat.
eigenlijk best aardig, heb me wel rot gevoeld, maar in al die weken pas 3x overgegeven dus valt best mee moet alleen wat meer zout eten want m'n bloeddruk is aan de lage kant, en dat heeft dan weer tot gevolg dat ik me gek drink, tussen slapen en opstaan gooi ik wel 6 bekers water achterover geloof ik
Oke nou hier ben ik dus en heb net getest. Ik weet niet echt wat ik van de test moet denken, het streepje dat hij goed is gelukt is er. Er staat in het andere vakje een heeeeeeeeeel licht echt heeel licht streepje(geen ingedroogd streepje) dus of die nou positief is>? Wie kan mij helpen
Een streepje is een streepje! Maar als je het niet geloofd (net als ik toen) zou ik over 2 dagen gewoon nog een keer testen.
Wow dit is echt spannend! Een streep is een streep, dus ja.... Misschien morgen of overmorgen nog eens testen. AHHHHHH zou helemaal gek worden denk ik hahaha. Maar ja ik ben ook miep ongeduld Mieke, zolang die temp niet daalt is het goed. We houden moed meid! Ik duim voor je! [-o<
Hey Kwebbels, denk dat ie dan wel positief is. Maar je nog niet genoeg hcg in je urine hebt. Zet anders een foto erbij. Kunnen we kijken.
@ Kwebbels Je foto uploaden in www.imageshack.us dan de onderste link kopieren en hem plakken in een bericht. erachter zetten. Hopelijk lukt het zo.