Oke heb er 10 gemaakt ofzo maar door mijn o zo goede fotocamera is ie heel wazig..En je ziet het nog minder als in het echt. Dus als jullie hem zo ziensnap ik als jullie zeggen dat het negatief is!
het is niet heel erg duidelijk, maar ik heb hem iets ingezoomd, en toen dacht ik iets van een streepje te zien. Ik zou over een paar dagen nog eens testen...
Ik zie ook wel een heel vaag streepje kwebbels! Wheh spannend hoor meid! Morgen nog maar een keer testen
Nou ik zie heeeeeeel licht een streepje inderdaad. Morgen of woensdag nog maar eens testen. Ik zie wel iets, maar of dat ook een hcg streep is. Moet je bij de volgende test ff opletten die je doet of je daar ook aal een heel licht streepje ziet staan.
@ Kwebbels ik zie wel een dun lijntje hoor! De foto is niet scherp vandaar dat hij heel vaag afgebeeld is. Ik zou over een paar dagen nog een keer testen. Hopelijk is die dan dikker. Voorzichtig gefeliciteerd.
Ja volgens mij staan de instellingen van de foto camera ook niet goed hoor Ik weet ook niet hoe die werkt. Maar hier zie ik toch echt een lijntje ! Een hele dunne en vage wel maar ik ben echt een expert in testen dus ik weet nu écht dat er een lijntje staat! heb er wel 25 ongeveer afgelopen 6 maanden. Waaaah wat moet ik nou
Hihihihi voel me echt zo opgewekt! Zou ik alvast een banner maken of gewoon toch nog een test morgen doen. Misschien ben ik wel te enthousiast nu
Hahaha nou denk dat ik je voorzichtig kan feliciteren. Ik zie een heeeeel licht streepje en op een foto is dat altijd wat slechter te zien. Ik zou morgen ook nog een testje doen met de digitale van Clear Blue, dan weet je het meteen zeker. Die zegt "zwanger" of "niet zwanger". Dan weet je meteen wat.
Hoi, ik las het zo dat je daarna pas aan de gang was gegaan met de testen. Ik zelf test ook nooit positief, dus daar kan het ook aan liggen hoor.
Kwebbels, als het vage streepje blauw is dan zie ik ook wel iets hoor. Wel heel moeilijk te zien. Alvast een voorzichtige feli van mij! Super meid, lekker genieten op de roze wolk. Enne, idd even een digitale test doen joh. Duidelijker kan dan niet. Heb ook wel eens gelezen dat je transparante nagellak op je test kunt doen zodat ie niet vervaagd of weggaat of zo?
Heb er nog een paar van matcare liggen en die wil ik wel gaan gebruiken als als als.... Gewoon proberen en dan zien. Daarna OP = OP !