83vlinder laatste pil maart 1e ronde alina21 laatste pil april 1e ronde Anitaxxx laatste pil 22 april 1e ronde annette110 - laatste pil november - 1e ronde annika1984 laatste pil april 2e ronde annika1984 laatste pil maart? 2e ronde barbie79 laatste pil maart? 2e ronde Bianca - laatste pil 5 april - 2e ronde Carmen1988 laatste pil 8 april 1e ronde? CynthiaB - laatste pil februari 2e ronde DaisySanches laatste pil 30 maart 2e ronde dieudonnee - laatste pil 1 mei - 1e ronde Dolphin laatste pil 10 april 1e ronde dotje1986 laatste pil februari 2e ronde Dream laatste pil februari 1e ronde dwazie1980 spiraal verwijderd april 1e ronde Emily laatste pil 29 maart 1e ronde Eyzenga laatste pil ca. 9 april 1e ronde Fleur76 laatste pil 14 april 1e ronde Floddertje laatste pil 3 februari 3e ronde guusje44 laatste pil 1 maart 0 ronde Hjm laatste pil januari 4e ronde Ienieminie laatste nuvaring 27 april 1e ronde Jannegie laatste pil 2 februari 2e ronde (blijven hangen) jovalene laatste pil 2 jaar geleden 2e ronde (nu voor het echie) Kattja laatste pil maart 3e ronde Krista B laatste pil april 1e ronde Laupio - laatste pil 26 april - 0 ronde lieneke laatste pil april? 1 ronde linda81 - laatste pil maart - 2e ronde Mamsie laatste pil april 1e ronde Manon F laatste pil 20 maart 1e ronde zwanger Maranka laatste pil 29 maart 2e ronde mayo1982 - laatste pil 9 mei - 1e ronde PatriciaK laatste pil oktober 2006 7e ronde? Pooh69 laatste pil 9 maart 2e ronde Racebabe laatste pil 30 maart 2e ronde Rebbel laatste pil april 1e ronde Roxyrox9 laatste pil april 1e ronde sarah1981 laatste pil 27 maart 2e ronde sarah1981 laatste pil maart? 2e ronde Shanka laatste pil 21 april 1e ronde Sjaantje laatste pil 26 april 1e ronde Taby laatste pil 9 maart 1e ronde Titus laatste pil maart - 2e ronde weethetwel - laatste pil maart? - 3e ronde Welkom dames. Glitter wil je ook op de lijst? Welke maand ben je gestopt, en hoeveelste ronde zit je in?
Lieve meiden, Ik zit net te bedenken: het is moederdag vandaag. Misschien mogen wij dit volgend jaar ook wel meevieren! Ik heb net een lekker ontbijtje op bed gekregen van mijn vriend, voor de aantaande moeder... Is dat niet schattig? Kus Krista
goedemorgen meiden! @kattja: jammer zeg! ik hoop dat je in ronde 3 meer geluk hebt! pfff... wat duurt dat wachten toch lang zeg! groetjes rebbel
hoi, krista b, wat leuk van je vriend ik kreeg van mijn dochter een lekker poep luier vanmorgen een fijne moederdag allemaal
Wat worden de forumberichten lang zeg. Ik ben op 8 januari gestopt met de pil. Maar wat houden de rondes eigelijk in?
@ Jessica83: welkom De rondes zijn de cyclussen. In de hoeveelste cyclus je nu zit om zwanger te worden.
Ik heb een erg onregelmatige cyclus. Ik ben na het stoppen met de pil ongesteld geworden. Daarna bleef het 35 dagen weg en sindsdien ben ik om de 2 weken ongesteld. Rond mijn ovulatie dus ook, terwijl ik wel mijn eisprong heb aan mijn temp tezien. De 1e 2 maanden waren we er niet echt mee bezig, daarna wel. Dus zou het inhouden dat we voor ronde 3 zijn gegaan de afgelopen eisprong.
83vlinder laatste pil maart 1e ronde alina21 laatste pil april 1e ronde Anitaxxx laatste pil 22 april 1e ronde annette110 - laatste pil november - 1e ronde annika1984 laatste pil april 2e ronde annika1984 laatste pil maart? 2e ronde barbie79 laatste pil maart? 2e ronde Bianca - laatste pil 5 april - 2e ronde Carmen1988 laatste pil 8 april 1e ronde? CynthiaB - laatste pil februari 2e ronde DaisySanches laatste pil 30 maart 2e ronde dieudonnee - laatste pil 1 mei - 1e ronde Dolphin laatste pil 10 april 1e ronde dotje1986 laatste pil februari 2e ronde Dream laatste pil februari 1e ronde dwazie1980 spiraal verwijderd april 1e ronde Emily laatste pil 29 maart 1e ronde Eyzenga laatste pil ca. 9 april 1e ronde Fleur76 laatste pil 14 april 1e ronde Floddertje laatste pil 3 februari 3e ronde guusje44 laatste pil 1 maart 0 ronde Hjm laatste pil januari 4e ronde Ienieminie laatste nuvaring 27 april 1e ronde Jannegie laatste pil 2 februari 2e ronde (blijven hangen) Jessica83 - laatste pil 8 januari - 3e ronde jovalene laatste pil 2 jaar geleden 2e ronde (nu voor het echie) Kattja laatste pil maart 3e ronde Krista B laatste pil april 1e ronde Laupio - laatste pil 26 april - 0 ronde lieneke laatste pil april? 1 ronde linda81 - laatste pil maart - 2e ronde Mamsie laatste pil april 1e ronde Manon F laatste pil 20 maart 1e ronde zwanger Maranka laatste pil 29 maart 2e ronde mayo1982 - laatste pil 9 mei - 1e ronde PatriciaK laatste pil oktober 2006 7e ronde? Pooh69 laatste pil 9 maart 2e ronde Racebabe laatste pil 30 maart 2e ronde Rebbel laatste pil april 1e ronde Roxyrox9 laatste pil april 1e ronde sarah1981 laatste pil 27 maart 2e ronde sarah1981 laatste pil maart? 2e ronde Shanka laatste pil 21 april 1e ronde Sjaantje laatste pil 26 april 1e ronde Taby laatste pil 9 maart 1e ronde Titus laatste pil maart - 2e ronde weethetwel - laatste pil maart? - 3e ronde
Dag dames, vandaag is het hier droog Misschien gaat we nog een motorritje maken. Waren er laat uit en net ontbijtje op hihi Gister BBQ gehad, maar t vlees was niet zo lekker... Zat me net te bedenken dat ik nog "maar" een weekje moet tot mn NOD. Racebabe
Hallo allemaal! Wat een leuk topic is dit! Wij zijn ook aan het proberen! Ik ben half februari gestopt met de pil en tot op heden nog niet ongesteld.. Vorige week maandag had ik een licht positieve test, maar de dag erna al weer een negatieve... Daarna nog een paar x getest, maar alles negatief. Waarschijnlijk wel een bevrucht eitje, maar niet ingenesteld... Hoop dat ik nu snel ongesteld mag worden. Heb wel last van mijn buik, maar het zijn niet echt ongesteldheids krampen nog. We zullen zien..
hoi, wat een bedrijvigheid hier zeg! zoals ik al zei wouden wij nog ven wachten met voor het echies gaan, maare van8 hadden we allebei iets gedronken en geen zin in condooms... was wel heel lekker trouwenss, maar ja , ik zit wel precies middenin mijn cyclus (op dag 14), alhoewel ik natuurlijk geen idee heb hoe mijn cyclus gaat worden. Toch wel spannend... kus laupio
hoi meiden ik ben ook net gestopt met de pil ik moet rond 28 mei ongesteld worden ik hoop wel dat het in 1x raak is maarja zo niet dan blijven we lekker door proberen suc6 voor alle meiden hier gr debby
heej heej Wij zijn weer terug van het familieweekend.....allemaal mama's met baby's en zwangere vrouwen......bah......ik wi ook! Deze week gaat er flink geklust worden.......... Succes weer iedereen
ik vind het ook zo ontzettend spannend nu we in onze eerste ronde zitten, ben er soms ook wel iets te veel mee bezig, wat nu vooral door mn hoofd gaat is, wat zullen anderen er van zeggen?! ben soms wel eens bang dat mensen me te jong vinden ofzo, ik weet wel dat het onze eigen beslissing is, maar krijg het op de een of andere manier niet uit mn hoofd! hebben meer jongere meiden daar last van? niet dat ik mijn wens daar door laat beïnvloeden hoor, maar ik maak me soms wel eens gek met die gedachte! groetjes rebbel
Het is nu meer een vorm van afleiding, dit forum. aangezien mijn oma ziek is en ze minimaal 3 maanden en maximaal 6 maanden te leven heeft. <kregen we vanmorgen ff tussen neus en lippen door te horen> Mijn oma zei wel gisteren dat ik nog moet genieten van mijn jeugd, maar zou zo graag willen dat ze het nog mee kan krijgen dat ik zwanger zal zijn. tuurlijk zal je altijd de reactie krijgen van; je bent nog zo jong, enz enz. Maar zolang je zelf gelukkig bent met je keuze, dat vind ik belangrijker