Dames, ik geloof dat ik in het roze mag... Tests van vandaag in mijn album. Nu nog wennen aan het idee \/ Ik stond ook zo mooi tussen het roze op de lijst, het kon ook bijna niet anders hihi.
Als ik net zo snel de goeie streepjes zou hebben als dat ik de lijst aanvul zou ik denk ik een stuk blijer zijn. Welkom op het forum en heel veel plezier. En zoals je bij Rebbel kon lezen: het kan verslavend werken deze gezelligheid. @ Rebbel: Succes meid! Ik zou eigenlijk ook wat meer afstand moeten nemen, maar ja.. die gezelligheid!
GEFELICITEERD ! joehoe nu lekker genieten op die roze wolk! hopelijk mag ik deze maand ook nog in het roze
Jakkes, net bij 'de co-assistent' (net 5). Een vrouw, 11 weken zwanger en bij een echo klopt het hartje niet. Ik moet er toch werkelijk niet aan denken. Wat gaat er dan door je heen! Brrrrr. Krijg er gewoon kippenvel van....
Getver, dan wens je niemand toe. Wat erg voor die vrouw zeg en dan ook met je gezicht vol verdriet op tv. Bah.
Klopt ik heb het gezien, je moet dan rechtreeks naar de hyvespagina gaan dom dom dom! erg leuk onze pagina! gr mayo
Oh racebabe en rebbel bah balen zeg! Moest wel weer ff wat pagina's lezen. Behoorlijk wat bijgeschreven de afgelopen uren
Goedemorgen! Freesia, van harte gefeliciteerd! Geniet er van! Welkom aan de nieuwe meiden, veel succes! Rebbel en Racebabe, balen meiden! Veel succes in de volgende ronde! Ik heb de hele dag scholing vandaag, heb er echt geen zin in....verder weinig nieuws hier... Vanavond meer... fijne dag allemaal!
goedemorgen dames! ik kom snel even buurten, moet straks opppassen op mijn broertje. Freesia gefeliciteerd meid!
En Mieke zijn de al gearriveerd? Nou gister geprobeerd mijn mannetje te verleiden, maar hij was moe Vanavond nog maar een nieuwe poging. Ei zit er aan te komen, want heb krampjes en meer last van slijm.
BD: nee! Ik zit hier eigenlijk een beetje trillerig achter het scherm, had mezelf deze ronde echt opgegeven en wat doet mijn temp deze ochtend............beetje eng gewoon! En ik had ook allemaal rare dingen, kreeg ineens een zeurderige hoofdpijn gisteravond, en heeft de hele nacht aangehouden, een smaak in mijn mond en ik voelde me vanbinnen helemaal gloeien en wat vlagen van misselijkheid. Heb nu weer lichtelijk wat krampjes, zou dat bandenpijn kunnen zijn of zo? Vandaag is mijn NOD.
Rox ja, ik vind het ook heel spannend en kan eigenlijk wel janken zo voel ik me. En ik kan niet zo goed typen want mijn vingers trillen echt. Ik ga echt wachten tot morgenochtend met testen als temp nog hoog is en erg geen rood te bekennen is. Heb het net met liefje besproken, de nuchterheid zelve, dat we dan morgen testen. Die riep gelijk, dat kan toch niet zo snel in 1x. Toen herinnerde ik hem even aan zijn TOP semen zoals de gyn het omschreef, moest ie toch even lachen.