Jij ook Kwebbels :-D Mieke, hou je taai, ik duim voor je! ********************************************************** ********************************************************** ********************************************************** ********************************************************** ********************************************************** **********************************************************
hihi mieke, toen ik net posi had getest ging er vanalles door mij heen! doen we er wel goed aan? wat hebben we het kindje te bieden? Ineens was ik aan het twijfelen geslagen, maargoed, zou mijn zwangerschap voor geen goud willen missen!
Ik weet wel dat ik het wil hoor, maar ineens gaat er dan zoveel gebeuren en veranderen! Nou ga even lekker douchen! fris ik weer van op
Oh jee spannend mieke. Hier nog geen spoor ongi te bekennen. Ik zit te twijfelen of ik nog eens zal testen...
Hier ook nog geen teken van Ik ga morgen nog een keer proberen te testen. Als ie dan weer negatief is en ik nog niet ongi ben, van het weekend nog een keer proberen....zucht
Zou nog even wachten meid, z0 verknoei je veel testen en dat is zo zonde. Probeer tot het weekend te wachten of misschien erna. Meiden, ik vind het ook reuze spannend, probeer mezelf niet gek te maken anders is de teleurstelling weer zo groot en verwacht gewoon nog de
Ja je hebt gelijk... Je moet ook zo uitkijken dat het geen obessie wordt... Ik ga proberen om me in te houden tot het weekend...
Hihi Dat houd ik altijd goed bij hoor, alleen als mn buik straks groeit wordt het lastiger moet hubbie het maar doen haha. Krijg je n inwendig onderzoek dan ?
Hey meiden, Even snel weer een berichtje van mij. Moet zo weer in de auto de laatste documenten naar de drukker brengen dus blijf aan de gang hahaha. Kwebbels: gefeliciteerd en strooien graag want ik wil vangen! Freesia: gefeliciteerd en ook strooien graag want wij willen graag vangen! Rebbel: o meid: mega knuffel van mij! Ik herken je gevoel zo goed. Hoorde gisteren ook weer dat iemand die ik ken zwanger is. Zo erg dan ik ben nu dan ook erg blij voor andere maar van binnen doet het zon pijn! Mieke: wat spannend meid. Ik duim voor je. En geloof me ik denkd at je er nooit klaar voor bent. Ik ben ook zo verschrikkelijk aan het twijfelen geslagen deze maand. Maar wie beslist of iemand een goede ouder is? Als je je kindje liefde kan geven is de rest toch totaal onbelangrijk? ik duim voor je meid! Verder denk ik dat we strenger moeten zijn met de hyves. Porfiel moet eerst nagekeken worden en dat profiel moet gepost hebben in onze topic. En niet zo even snel van hoi hier ben ik nu kan ik erbij. Verder gaat het goed met mij. Ik ben niet meer aan het tempen en doe er verder ook niets meer aan. Ik ben er te verdrietig voor. Ik wil het te graag en de teleurstellingen worden te groot. Ik hoor niets anders om me heen dan dat men zwanger is en zie niets anders dan kinderen en kinderwagens. Ik blijf het leuk vinden maar met zulke gemengde gevoelens. Mijn moeder zie gisteren en dat bedoelde ze goed: ik begrijp helemaal wat je bedoeld maar alles onder de 3 jaar is meegenomen. Dat doet even pijn maar is wel de waarheid want zij zijn 2 ½ jaar bezig geweest voor mij dus ik begrijp dit antwqoord wel. Ze huilt echter wel met mij mee en begrijpt het zo goed. Npou ik ga weer even verder met duimen voor jullie en naar de drukkerij rijden.
die 700 honderd gaan we vandaag hier wel halen met al dat gekletst hihihi ik zelf zit nu nog in de eerste ronde maar vind het toch ook wel spannend worden
Het maakt niet uit hoor in welke ronde je zit. Tot je zekerheid hebt blijft het spannend... En volgens mij zelfs daarna...