Nee geen inwendig onderzoek maar misschien wel een inwendige echo. Enneh, mijn kerel durft me echt niet te scheren hihi! doe het nu zelf op gevoel want kan zelfs mijn tenen niet meer zien!
wie kent dit ik heb 17 oktober mijn laatste pil gehad,ik had 9 pillen van de strip gehad en toen besloten wij om er maar meteen mee testoppen. 6 dagen later kreeg ik 2.5 dag bruine verlies en daarna niks meer ik heb vanaf dat moment krampen onder in mijn buik! gisteren had ik weer een veeg met een bruin tintje maar heel weinig, wie kent die of weet wat het kan zijn?!
Heb net even een paar traantjes gelaten, maar wil er verder niet meer om gaan zitten treuren, het is klaar zo! Wel net even met hubbie een goed gespek gehad over het klussen en zo. Want dat ging niet helemaal lekker en gericht! En dat gaan we nu beter doen. Hij was niet teleurgesteld, vond het toch anders wel erg snel!
o mieke meid! dikke knuffel voor jouw en ik begrijp je zo verschrikkelijk goed. dit wat jij zo beschrijft dat herken ik zo goed in mijn situatie deze maand. en wat je mannetje betreft...
hihi die mannen! vond het lief van hem, hij zei, wie A zegt moet ook B zeggen en dan kom ik daar niet meer op terug, anders had ik het wel gezegd. We hebben besloten er voor te gaan, maar zien wel wanneer het lukt. Hij vind sowieso dat ik er te veel mee bezig ben, hier op het forum, het tempen etc. maar ik heb aangegeven dat ik dat juist het leuke er aan vind. We zien wel. Thnx lieverds X
ook dat herken ik hoor mieke. voor mezelf heb ik besloten alleen nog hier op het forum te zijn maar er verder niet al te veel bij stil te staan. heel moeilijk en dingen zien en beleven doet wel degelijk pijn. nu ook als ik mijn buik voel rommelen, schiet het door mijn hoofd dat ik erg hoop dat dit niet betekend dat wij ook 2 1/2 jaar moeten wachten. weet je dat soort dingen.
En toch is het heel moeilijk om er voor te kiezen, we zien wel. Helemaal wanneer je cyclus onregelmatig is, je daardoor niet precies weet wanneer hoe en wat. Maar ja er raken genoeg mensen juist zwanger door het op zijn beloop te laten denk ik dan. En hier lees je zoveel verschillende ervaringen dat je dat soms ook bij jezelf gaat zoeken dat dat zou kunnen etc. Dat vind ik wel heel moeilijk. Daarom probeer ikzelf dus niet op veel verschillende topics te komen, dat kan ik sowieso dan allemaal niet bijhouden. Tja en dan die 2,5 jaar van je ouders, het zit dus wel in de familie. Mijn gyn vroeg dit soort dingen ook aan ons.
Ik houd me inderdaad ook het liefst bij alleen dit topic. Mijn man vroeg me laatst ook al of ik er niet teveel mee bezig was. Met het forum enzo. Ik vind dit juist het leuke, dat heb ik hem ook gezegd. Ach en familie zegt niet altijd wat denk ik. Mijn moeder was onvruchtbaar verklaard. En ineens was ze 5 mnd zwanger van mij! En je hoort ook zoveel bizarre verhalen. Meisjes die na een ongeluk naar het ziekenhuis gaan en dan te horen krijgen dat ze 2 weken later uitgerekend zijn enzo. Over bizar gesproken.
ik weet ook niet goed wat ik er mee moet hoor. van de ene kant wil ik mijn tijd dus niet verdoen met wachten terwijl het bijvoorbeeld niet kan lukken bij ons. van de andere kant is het misschien veel te vroeg om dat nu te beslissen en tenslotte, misschien wil ik dat soort dingen wel helemaal niet weten. ik merk gewoon dat ik een ding graag wil en dat is een kindje. de rest er om heen maakt me echt gek.
heb nog niet alles bijgelezen maar moest ff kwijt mensen vanavond zou ik de uitslag van de bloedtest krijgen.....zal je altijd zien kom net terug van mijn werk (nieuwe baan) en ongi heb gebeld die 2 dagen bloeden op 1 okt is toch een ongi geweest dan wsl...dus een voordeel dan is het toch 28 dagen voor de tweede keer.