Steenbokje, de moeder van een vriendin van mij daarbij ging het zwanger raken heel moeilijk, duurde ook best lang, bij alle 3 de kinderen. En haar beide dochters hebben dit toch geerfd. Die zijn beide in de MMM terecht gekomen. Zeg dit niet om je ongerust te maken hoor meid, absoluut niet.
ik weet niet hoe het zat met mijn oma ten aanzien van mijn moeder... heb trouwens net wel geleerd dat je helemaal niet weet hoe iemand in elkaar zit en wat er speelt... ik moet even een potje janken hoor.
huil maar steenbokje. Knuffel... Het is ook allemaal zo lastig, spannend en onzeker. Nog meer knuffel
ow steenbokje dikke knuffel (ook al weet niet waar het echt om gaat ) ik heb net opgeruimd gezogen nu nog dweilen en gaan leren. heb volgende week toets en heb nog niks gedaan ben ook aan het denken wta ik moet gaan koken
dani, misschien een idee. heb gister boerenkool gemaakt. magere rookworst erbij en smullen maar! knuffel steenbokje!
hebben we vorige week gehad, en ook al frites lasgna macaroni maar heb al wat gevonden maak cordon blue met aardappel balletjes en sla
Goedemiddag allemaal! Zo...eerst even een hele dikke knuffel voor jullie allemaal. Vooral even voor Mieke, Rebbel en Blondsteenbokje. Ik zit er ook wel eens helemaal doorheen hoor, maar probeer toch optimistisch te blijven. Maar wat er soms allemaal door mijn hoofd gaat.. Mijn Broer heeft drie kinderen, waarvan een tweeling, schoonzusje was bij allebei eerste ronde zwanger. Mijn zus heeft een zoontje en daarvoor een miskraam gehad maar wel beide keren snel zwanger en cyclus van precies 28 dagen. Mijn moeder heeft vier kinderen en bij alle vier snel zwanger. Mijn baas en collega allebei een dochter en eerste ronde zwanger. Mijn nicht eerste ronde zwanger..... En dan kom ik met mijn cyclussen die niet meewerken. Zeer frusterend. En dan zegt de huisarts: Ja..dat zijn allemaal succesverhalen dat gebeurt niet vaak....nou ik hoor niet anders in mijn omgeving. Gelukkig zie je hier op het forum dat het wel anders gaat en zijn hier lotgenoten anders word ik gillend gek af en toe. Het zou iedereen zo gegund zijn om snel zwanger te raken, maar helaas hebben we dat zelf niet voor het zeggen. Ik ga deze maand maar extra voor jullie allemaal duimen...
Steenbokje, huil maar even lekker hoor. Heb ik vanmorgen ook gedaan. Het is allemaal ook zo moeilijk, als we gewoon eens wisten wat er zich allemaal in ons lichaam afspeelde hoefden we niet zo moeilijk te doen. Waarom gaat het soms dan zo moeilijk. Bah, krijg er ook tranen van in mijn ogen Het komt vast goed, ik denk dat we ons soms gewoon te druk maken en dat is dan weer nergens voor nodig. Maar toch doe je het, zo stom. Dikke knuffel hoor!
JE wil gewoon de controle hebben over je lichaam. Maar helaas laat een zwangerschap zich niet afdwingen. En inderdaad, als we nou gewoon eens wisten wat ons lichaam allemaal uitspookt... Maar nee... Maar het komt met ons allemaal helemaal goed. Daar ga ik gewoon vanuit. En ik snuf nu even lekker mee hoor.
nee dat was mij ook al opgevallen. Bij msn heb je dat wel. En je zou toch zeggen dat zo'n tekentje hier wel nodig is af en toe.
ja bij mij in de fam is ook iedereen snel zwanger. mijn moeder was 2 weken gestopt met d epil en toen zwanger van mij en bij mijn broertje het zelfde mijn oma was ook binnen 4 weken zwanger overgrootoma ook 1 nicht van me heeft 3 kinderen alle 3 door de pil heen en mijn nihct heeft er 2 jaar over gedaan (heeft over gewicht en suiker) en ik zit nu al in ronde 16 en nog steeds niet. wel is volgend de huisarts mijn cyclus regelmatig