Die vind ik er niet knuffelig uitzien Volgens mij is dat het tekentje voor "not talking" Dat staat er als je je muis boven dat tekentje houdt bij 'meer emoticons'
oooooh Mieke, balen zeg. Had goede hoop voor je! kop op en ga positief de volgende ronde in! dikke knuf van mij! Ik heb pagina 700 gemist nou doei doei gr mayo
Hee Lieve meiden! Een dikke knuffel voor iedereen en voor mieke en Blondsteenbokje in het bijzonder. Hier is eigenlijk weinig nieuws idd klote al dat wachten. Ik zit natuurlijk ook pas in de 2e ronde maar vraag me vaak af of het allemaal wel lukt. Ik rook natuurlijk ook en nu wel steeds minder ga dus de goede kant op. Zijn er hier nog meer meiden die roken of er net als ik mee proberen te stoppen! verder eet en leef ik wel gezond het is alleen helaas dat roken! Liefs Wendy
Ik heb een aantal jaar gerookt. Maar ben vorig jaar acht maanden gestopt. toen rookte ik er weer eens af en toe een op een feestje en weer begonnen....dom dom dom...dus sinds een week of twee ben ik weer gestopt. Heb trouwens al wel een x gesmokkeld. Een sigaretje is zo lekker bij een wijntje....
@Wendy, ik rook ook hoor. Heb toen ik zwanger was van Marciano ook gerookt. Wel veel minder en vaak maar half oproken en weg... @Alle dames. Laten we er met zijn allen onderspringen... ************************************************************* ************************************************************* ********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** eh... hij is wel erg breed nu. Doet de pagina weer gek?
Zora en Marlieke! Badankt voor jullie reactie! Ik ghoor namelijk vaak dat de kans echt veel kleiner is om zwanger te worden als je rookt. ik probeer wel te stoppen maar dat gaat niet helemaal goed hahah.......... Liefs Wendy
ik rook ook en mijn partner ook gaan samen wel proberen te stoppen na een positieve test wel ben ik al minder gaan roken, zat eerst op meer als een pakje marlboro per dag, nu nog geen pakje meer en kent, zit veel minder in als in marlboro, de helft minder dus wordt het stoppen misschien ook iets makkelijk
Hee Mirella! Mijn vriend en ik hebben preciess het zelfde afgesproken. Bij een positieve test stoppen we meteen. Ben alleen bang dat zwanger worden erg moeilijk wordt doordat wij roken...... Liefs Wendy
er zijn zoveel mensen zwanger ondanks dat ze roken het is zeker niet goed voor je kindje vroeger werd er toch ook gewoon gerookt en gedaan dus of het allemaal aan het roken ligt het is zeker niet gezond en het zal heus wel wat met je lichaam doen maar zal niet hoofdoorzaak nummer 1 szijn
Denk dat het er wel mee te maken KAN hebben. Maar het hoeft niet. Het heeft met veel meer factoren te maken. Eet je gezond? Drink je veel alcohol? enz. enz. Toch staat er wel groot op de pakjes dat je er onvruchtbaar van kan worden en dat heeft mij wel aan het denken gezet. Ik probeer nu te stoppen en mijn hubbie ook. Maar mocht ik zwanger zijn wil ik echt niet roken het is gewoon niet goed.
De tekst op het pakje klopt hoor. En er zoveel meer narigheid dat je van roken kan oplopen. Ik ben longfunctieassistent, en werk ook nog eens in een oncologisch ziekenhuis. Ik zie de ene na de andere narigheid door verstokte rokers langs me heen komen.
Dag meiden, Allereerst een hele dikke KNUFFEL voor jou Mieke! Wat balen zeg meid, en vooral omdat je vanmorgen zo'n jubelstemming had! Zet hem op he! En natuurlijk ook een knuffel voor jou blondsteenbokje, ik moet er weer vandoor, vandaag de hele dag scholing gehad, en ik ben echt doodmoe...en gaan nu nog even op visite, tot later, xxxxx
@ Mieke8 : je lijf houdt je wel elke keer voor het lapje he? Balen meid, maar ik geloof dat je er inmiddels aardig mee om weet te gaan (in de loop van de dag). Op naar de volgende hoor, vol goede moed! @ Freesie : gefeliciteerd! geniet ervan!